Rauzer toch. Opnieuw.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, weten we wel zeker dat de scheids niet tegen Spanje fluit
quote:
quote:Vraag
Is het correct om overnieuw en opnieuw door elkaar te gebruiken?
Antwoord
Nee. Overnieuw is een contaminatie van over en opnieuw die weliswaar vaak voorkomt, maar niet door iedereen wordt aanvaard.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, weten we wel zeker dat de scheids niet tegen Spanje fluit
Als de commentator zegt "spring in een sloot" dan zeg jij ook "spring in een sloot"?quote:
Ach kom op, waarom nu weerquote:
Gevangen en Lisey's verhaalquote:
Nee, maar ik dacht dat Rauzer hem gewoon quottequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de commentator zegt "spring in een sloot" dan zeg jij ook "spring in een sloot"?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach kom op, waarom nu weer![]()
Hij geeft simpel een penalty weg en keurt een doelpunt van de tegenstander af en nog is het niet goed
Zolang hij het niet echt doetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de commentator zegt "spring in een sloot" dan zeg jij ook "spring in een sloot"?
Dat deden ze de tweede keer weer, en die mocht toch ook niet overnieuw?????quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die Spanjolen moeten gewoon niet zo vroeg inlopen
Ah, ok, veel plezier ermeequote:
Misschien of ik lees het anders hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok, veel plezier ermee
Van Laysa weet je vast al dat Gevangen in het begin ff doorbijten is
OPnieuw!!!! Bij de les blijvenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat deden ze de tweede keer weer, en die mocht toch ook niet overnieuw?????
En die scheids fluit steeds zooooo laat
Zeker als Spanje verliest...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je dr de komende 4 uur het beste met rust kan laten
Ja dit Spanje gaat tegen het Duitsland van vanmiddag ook gewoon met 3 of 4 -0 van de matquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
Na deze wedstrijd weet ik het helemaal zeker.... de finale wordt Nederland - Duitsland
We zullen zienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan, maar las dat meer mensen dat probleem hadden
Uruguay - Duitslandquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
Na deze wedstrijd weet ik het helemaal zeker.... de finale wordt Nederland - Duitsland
Volgens mij gaan ze net zolang door tot dat het geval isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm ben benieuwd of er uberhaupt gescoord gaat worden....
20 penalties later, nog niemand gescoordquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze net zolang door tot dat het geval is
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze net zolang door tot dat het geval is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |