Nee, maar ik dacht dat Rauzer hem gewoon quottequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de commentator zegt "spring in een sloot" dan zeg jij ook "spring in een sloot"?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach kom op, waarom nu weer![]()
Hij geeft simpel een penalty weg en keurt een doelpunt van de tegenstander af en nog is het niet goed
Zolang hij het niet echt doetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de commentator zegt "spring in een sloot" dan zeg jij ook "spring in een sloot"?
Dat deden ze de tweede keer weer, en die mocht toch ook niet overnieuw?????quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die Spanjolen moeten gewoon niet zo vroeg inlopen
Ah, ok, veel plezier ermeequote:
Misschien of ik lees het anders hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok, veel plezier ermee
Van Laysa weet je vast al dat Gevangen in het begin ff doorbijten is
OPnieuw!!!! Bij de les blijvenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat deden ze de tweede keer weer, en die mocht toch ook niet overnieuw?????
En die scheids fluit steeds zooooo laat
Zeker als Spanje verliest...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je dr de komende 4 uur het beste met rust kan laten
Ja dit Spanje gaat tegen het Duitsland van vanmiddag ook gewoon met 3 of 4 -0 van de matquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
Na deze wedstrijd weet ik het helemaal zeker.... de finale wordt Nederland - Duitsland
We zullen zienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan, maar las dat meer mensen dat probleem hadden
Uruguay - Duitslandquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
Na deze wedstrijd weet ik het helemaal zeker.... de finale wordt Nederland - Duitsland
Volgens mij gaan ze net zolang door tot dat het geval isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm ben benieuwd of er uberhaupt gescoord gaat worden....
20 penalties later, nog niemand gescoordquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze net zolang door tot dat het geval is
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze net zolang door tot dat het geval is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |