Gast... Een fluitketel als je gaat backpacken? Neem je ook een 3pits gassstel mee?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:21 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Nee, alleen een fluitketel.
Denk overigens dat ik alleen maar op vaste plaatsen ga eten inderdaad, anders kan ik ook niet aan warm water komenDus ik denk toch dat ik voor de pakjes ga! 5 pakjes vanuit Nederland zal het 'em wel doen
Uiteraard hebben jullie dan nog foto's tegoed![]()
Ik heb al wat merken langs zien komen; maar welk merk noodle vind JIJ het lekkerste?
Dat kan, maar op een van de manier vult dat niet bij mij.. Ik moet iets van zetmeel hebben in mijn avondmaaltijdquote:Op zondag 4 juli 2010 12:11 schreef Blocko het volgende:
Je hebt toch ook van die blikken vis waar met tomaten/champignon saus?
Waarom neem je die niet mee? Kan je koud maar ook warm (eigenlijk beter, maar volgens mij is dat niet normaal(?). Ik doe ze soms in een pannetje met kokend water en laat ze daar een aantal minuten in liggen) te eten.
Is best te doen hoor.
Waar moet ik aan denken? Zit het in blik of...quote:Op zondag 4 juli 2010 12:12 schreef gias het volgende:
bij aldi/lidl heb je ook maaltijden die je alleen met kokend water kan bereiden.
Je moet het dan wel indampen, dus in een waterkoker werkt niet.
kost geen drol, euro per maaltijd en best aardige pasta's en rijstgerechten.
(knor heeft ze ook, maar dan duurder)
In van die zakjes, ze hebben allerlei varianten, van macaroni tot rijst. Er staat vaak op voor 2 personen, maar het is eigenlijk voor 1 persoon. Van knor heet het Spagetteria of Oriëntyquote:Op zondag 4 juli 2010 12:20 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Waar moet ik aan denken? Zit het in blik of...
Kijk eens in het schap ernaast..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:23 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken alleen deze.. ben gewoon benieuwd of er andere soorten zijn. Desnoods even een switch naar CUL.
gave sitequote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:56 schreef ForumGek het volgende:
Deze is echt de bomba!: Indomie Mi Goreng Rendang, 5 pakjes voor maar 1,66. Maar zoals ik al zei, ga naar lokale toko/chinese supermarkt en je zult je ogen uitkijken wat er op noodle gebied bestaat!
http://www.waroengsipiet.nl/ heeft alleen al 190 verschillende!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |