Is het nog te vroeg?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:50 schreef Kally het volgende:
OMG je zit nu al te zuipen D.?
Ja nou ja windstoten waren de voorspellingen, maar dan wordt de TT zo langquote:
En warme regenquote:
Nah voor mij welquote:
quote:
Heb jij Breezerrr in huis?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had dorst, en die fles stond gekoeld en binnen handbereik
Niet?quote:
die wilde ik ook, maar toen ik mijn legitimatie liet zien werd ik te oud bevondenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies, echte bazen drinken natuurlijk kindercola
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
We krijgen hier helemaal niets geen regen of wat so also.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
die wilde ik ook, maar toen ik mijn legitimatie liet zien werd ik te oud bevonden
Raak! Kinder Cola is ALLEEN VOOR KINDERENquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
die wilde ik ook, maar toen ik mijn legitimatie liet zien werd ik te oud bevonden
Geen na-apen, inspirerenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
O die is triest zeg, ik kan het niet helpen dat jij me na-aapt
Ik drink het ook nog wel eens hoor. Er zit alcohol in, de rest is mooi meegenomenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:54 schreef Kally het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik breezer Lime erg lekker vind, vooral als het warm is
TAL SC = gezelligheidquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bonjour!![]()
Jeetje wat een gezelligheid hier
O nou ik ga vanavond aan de wijnquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wat een leuk idee idee, die SP-poppetjes
Dat is van die cola waarvan ze in de fabriek de dop van afdraaien, bubbels laten ontsnappen en dan mogen kinderen het door de keel laten gaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies, echte bazen drinken natuurlijk kindercola
Had je moeten vragen of zij wel pijptquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
ze keer wel verlekkerd naar mijn breezah
Hoeveel moeten we er nu nog?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde net je PM gaan beantwoorden
niet mijn idee... maar is idd leuk
een stuk beter dan zo'n lege
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
ze keer wel verlekkerd naar mijn breezah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |