quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:35 schreef golfer het volgende:
Paraguay-Uruguay als finale lijkt mij wel grappig.
Jij gaat van Nederland-Spanje uit als de finale?quote:
Duitsland speelt niet zo goed hoor, Argentinie is gewoon fucking slecht.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:40 schreef EricOscuro het volgende:
Idd, alleen gaat Duitsland winnen als ik ze nu zo zie spelen tegen Argentinië.
1)Duitsland
2) Nederland
3) Spanje of Uruguay
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Uruguay - Paraguay is ook best aardig
Idd dat vind ik ook. Ze spelen echt slecht vergeleken met hun vorige wedstrijden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:41 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Duitsland speelt niet zo goed hoor, Argentinie is gewoon fucking slecht.
Nee.... net zoals ze niet van Brazilie konden winnen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:41 schreef Dawwa het volgende:
Duitsland is veels te goed voor Nederland, kijk hoe ze Argentinie aanpakken..Dat zou Nederland nooit lukken
Ja. Maar ik vrees dan toch dat Nederland weer verliest.quote:
dit argentinië dat ik vandaag zie maakt anders geen schijn van kans tegen duitsland, spanje of nederland.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:41 schreef Dawwa het volgende:
Duitsland is veels te goed voor Nederland, kijk hoe ze Argentinie aanpakken..Dat zou Nederland nooit lukken
quote:
Dat waag ik te betwijfelen na het zien van deze potquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee.... net zoals ze niet van Brazilie konden winnen.
Dat gevoel is dan wederzijds.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
Een finale Duitsland - Nederland hoop ik echt niet op.
Dat wordt namelijk extreem moeilijk voor Duitsland....
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zou het, als getuige van de WK-finale van 1974, op prijs stellen als er vanaf nu uitsluitend gesproken wordt van "de Moffen" en "het Moffenland"
Die geforceerde haat / rivaliteit tov Duitsland.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:08 schreef Nielsch het volgende:
Nederland moet gewoon wereldkampioen worden. Dat kun je, als je van Brazilie wint. Als ze de finale echter moeten verliezen, hoop ik toch wel dat het dan van Spanje is, in plaats van die kutmoffen.
Hoe kun je dat dan een droomfinale noemen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:04 schreef jagunsu het volgende:
NL-DL -> Oranje moet hopen op een zwakke dag van de tegenstander en een dosis geluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |