quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
De onweersbuien moeten toch nog ontstaan? Op KNMI stond dat er vanavond vooral in het westen stevige buien kunnen komen. Ben benieuwd of de BBQ wel of niet in t water valt
Als je 24 uur vooruit kijkt op de buienradar zie je het onweer verschijnen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:40 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Welk onweer?
Ik zie nog niets op de radar.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Als je 24 uur vooruit kijkt zie je het onweer verschijnen.
Wat is hier grappig aan?quote:
Oh, je was serieusquote:
Oh ok dat weet ik toch niet ben geen weerexpertquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, je was serieus.
Die 'voorspellende' functie van buienradar zegt namelijk gene moer als alle buien nog moeten ontstaan.
komt verder het land op dan gisteren....quote:
Dat is neerslagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Als je 24 uur vooruit kijkt op de buienradar zie je het onweer verschijnen.
Die rode vlekken is toch onweer dat dacht ik tenminste altijd.quote:
Maakt volgens de berichten niets uit, we zijn gewoon doomed!quote:
quote:Hete dag afgesloten met fikse onweersbuien
Uitgegeven: 10 juli 2010 11:15
Laatst gewijzigd: 10 juli 2010 11:15
DE BILT - Een extreem warme dag wordt laat in de middag en 's avonds afgesloten met lokaal stevige regen- en onweersbuien, die tot wateroverlast kunnen leiden. Dat verwacht het KNMI.
İ ANP
De buien, die afkomstig zijn uit het zuiden, zijn naar verwachting aan het begin van de nacht weer verdwenen.
Zaterdag kan de temperatuur op een aantal plekken in het land oplopen tot 35 graden, verwacht Harry Geurts van het KNMI. Aan de kust is het wat koeler door een wind van zee.
Hoeft niet, geeft aan hoeveel neerslag er valt, kijk maar naar de legenda.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die rode vlekken is toch onweer dat dacht ik tenminste altijd.
Ja hallo!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:38 schreef Stephan1237 het volgende:
Verdeel het wel netjes over het land he, niet dat alleen het oosten alles krijgt en het westen niks
Het zuidoosten krijgt al een level 2 ,quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:59 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja hallo!Na al het moois wat wij gemist hebben verdienen wij wel weer eens een mooie bui!
ot: 30graden in de schaduw, bewolkt, en heeeeeeeeel erg benauwd.
Typischquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:08 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, voor morgen zijn alle waarschuwingen voor Zeeland en Z-Holland weggehaald.
http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=GR
Aan de andere kant vallen ze ook buiten de boot met de hittequote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
TypischVallen zoals altijd weer buiten de boot.
Gewoon, met een stofzuiger.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:18 schreef marcel-o het volgende:
Hoe stofzuigen jullie met deze temperatuur?
Dat valt hier sowieso wel mee behalve gisterquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:18 schreef Beavis het volgende:
[..]
Aan de andere kant vallen ze ook buiten de boot met de hitte
pfff mazzellaarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:20 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat valt hier sowieso wel mee behalve gister
Morgen overdag is het overal droog in Nederland hoor, alleen vannacht kans op onweersbuien.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:08 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, voor morgen zijn alle waarschuwingen voor Zeeland en Z-Holland weggehaald.
http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=GR
Maar als het een keer heet is, is het ook niet te harden. Gister was het 4-5 uur 30+ graden hier. Dan zit je niet leuk op zolder. Nu is lekker met ventilator, fris briesje is het prima te doenquote:
Ik hoop het, ik denk dat iedereen wel een mooie bui kan gebruiken, het gras is hier echt niet meer fris fruitig groen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:22 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Morgen overdag is het overal droog in Nederland hoor, alleen vannacht kans op onweersbuien.
Na 00u heeft het Zeeland en Zuid-Holland al verlaten.
Gladde vloeren en:quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:18 schreef marcel-o het volgende:
Hoe stofzuigen jullie met deze temperatuur?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik denk dat iedereen wel een mooie bui kan gebruiken, het gras is hier echt niet meer fris fruitig groen.(Groningen)
Hoe dan ook, de temperatuurwaarschuwing staat er voor morgen nog wel voor het hele land behalve Zeeland en Z-Holland, dat zou ik ook niet zo erg vinden.
Als het vanavond/vannacht gaat spoken dan ga ik mijn nieuwe camera uitproberen!
Met een beetje mazzel is het onweer er voor bedtijd, zou lekker zijn...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:32 schreef eymey het volgende:
[..]jammer genoeg kan m'n vriendin haar slaap 's nachts goed gebruiken en kan ik niet zelf auto rijden om er op uit te gaan. Wat voor camera?
Ah leuk cammetje :-).quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel is het onweer er voor bedtijd, zou lekker zijn...
Deze: http://www.dcresource.com/reviews/fuji/finepix_f100fd-review/
Daar snap ik de menu's tenminste van.
Boven de Alpen is het nu spontaan aan het ontploffen: http://www.sat24.nl/
Lol, die zou ik hopeloos niet snappen ben ik bang....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:45 schreef eymey het volgende:
[..]
Ah leuk cammetje :-).Ik hier een Pentax K200D (instap dSLR). Ook erg leuk voor dit soort dingen.
Laat alles ten zuiden van ons maar lekker ontploffen. Als ze nog maar wat over houden
Hmm, ziet er lief uit, hopelijk komt die voorspelling uit.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:45 schreef horned_reaper het volgende:
Het lijkt me duidelijk zo!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, iemand in het Zuiden die al wolken ziet?
http://www.sat24.nl/nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |