Welk onweer?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:39 schreef Razor21 het volgende:
Gaat wel erg traag voordat het hier is. Het onweer is er pas rond 20.00 uur in Almere als ik buienradar moet geloven.
Dat ontstaat later pas.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:40 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Welk onweer?
Ik zie nog niets op de radar.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
De onweersbuien moeten toch nog ontstaan? Op KNMI stond dat er vanavond vooral in het westen stevige buien kunnen komen. Ben benieuwd of de BBQ wel of niet in t water valt
Als je 24 uur vooruit kijkt op de buienradar zie je het onweer verschijnen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:40 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Welk onweer?
Ik zie nog niets op de radar.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Als je 24 uur vooruit kijkt zie je het onweer verschijnen.
Wat is hier grappig aan?quote:
Oh, je was serieusquote:
Oh ok dat weet ik toch niet ben geen weerexpertquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, je was serieus.
Die 'voorspellende' functie van buienradar zegt namelijk gene moer als alle buien nog moeten ontstaan.
komt verder het land op dan gisteren....quote:
Dat is neerslagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Als je 24 uur vooruit kijkt op de buienradar zie je het onweer verschijnen.
Die rode vlekken is toch onweer dat dacht ik tenminste altijd.quote:
Maakt volgens de berichten niets uit, we zijn gewoon doomed!quote:
quote:Hete dag afgesloten met fikse onweersbuien
Uitgegeven: 10 juli 2010 11:15
Laatst gewijzigd: 10 juli 2010 11:15
DE BILT - Een extreem warme dag wordt laat in de middag en 's avonds afgesloten met lokaal stevige regen- en onweersbuien, die tot wateroverlast kunnen leiden. Dat verwacht het KNMI.
İ ANP
De buien, die afkomstig zijn uit het zuiden, zijn naar verwachting aan het begin van de nacht weer verdwenen.
Zaterdag kan de temperatuur op een aantal plekken in het land oplopen tot 35 graden, verwacht Harry Geurts van het KNMI. Aan de kust is het wat koeler door een wind van zee.
Hoeft niet, geeft aan hoeveel neerslag er valt, kijk maar naar de legenda.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die rode vlekken is toch onweer dat dacht ik tenminste altijd.
Ja hallo!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:38 schreef Stephan1237 het volgende:
Verdeel het wel netjes over het land he, niet dat alleen het oosten alles krijgt en het westen niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |