quote:
Je moet ook de FOK!Policy nog eens goed nalezen:quote:
quote:Als een opgelost topic niet binnen 3 uur wordt gesloten, wordt er door de moderators overgegaan tot het plaatsen van een boete, dit in overeenstemming met de Algemene Voorwaarden. Met het plaatsen van een topic verklaar je hiermee akkoord te gaan.
Precies! Ik denk dat dit het geval isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:48 schreef KermitKikker het volgende:
Je hebt toch niet bij het openen van het topic "onsluitbaar" aangevinkt he, dat is namelijk alleen voor modjes, en daarvoor is de boete nog hoger! Lijkt er nu wel een beetje op
Maak je nou ts belachelijk omdat hij nieuw is en er verder niks aan kan doen dat hij zijn topic niet kan sluiten?quote:
Nee, ik maak niemand belachelijk maar ik moest lachen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:12 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Maak je nou ts belachelijk omdat hij nieuw is en er verder niks aan kan doen dat hij zijn topic niet kan sluiten?Wat vreselijk kinderachtig van je!
Dan is he tgoedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:14 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Nee, ik maak niemand belachelijk maar ik moest lachen.
nog steeds trouwens ..
Ik ben bang dat FOK! met dit beleid nu alweer een potentieel nieuw lid kwijt is geraakt. Ik vind dat ze daar toch eens wat aan moeten doen, totaal niet newbie-vriendelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:32 schreef Skylark. het volgende:
Het is nog steeds niet gelukt TS. Misschien hebben ze begrip omdat je nieuw bent..
Toen ik de boete na de eerste topic heb gekregen durfde ik daarna nooit meer topics te openen.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb nu al 3 boetes gehad. :S :S De eerste was inderdaad 85 euro, maar de tweede al 120.Succes ennio!
Ik zou zeggen Willem Anker..quote:Op zondag 4 juli 2010 10:34 schreef Fleauris het volgende:
Als je interesse hebt in een goede advocaat kan ik je wel iemand aanraden!
Met een beetje gerechtelijke macht aan je zijde kan je het op een goede schikking gooien waarbij je op zn best uitkomt op een lagere boete.
Succes!
Een Frans-Nederlandse advocaat is ook erg in trek met betrekking tot deze internet gebonden strafzaken!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:37 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Willem Anker..
die laat je niet verliezen..
Nahja, ik blijf het zielig en erg vinden voor TS.. weer een trouwe FOK!ker van de site gehaald..quote:Op zondag 4 juli 2010 10:40 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Een Frans-Nederlandse advocaat is ook erg in trek met betrekking tot deze internet gebonden strafzaken!
Petre Eduard du File!
Moet je wel iets dieper in de buidel tasten, maar dat vinden jullie wel wat op!
Daar gaat weer een trouwe FOK!ker.. die door de deurwaarders een echt leven moest gaan lijden..quote:Op zondag 4 juli 2010 11:04 schreef Fleauris het volgende:
Ik vrees dat de deurwaarder inmiddels beslag heeft gelegd op de computer en de rest van de inboedel van de TS!
Veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijden TS, je komt er wel weer bovenop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |