Dit is echt zo'n bullshit. Als Nederlander mag je alleen maar dankbaar zijn voor de overwinning en verder niets zeggen, anders vinden Belgen je weer arrogant.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef HollandFan het volgende:
frustratie ? denken jullie nu echt dat wij dit zo erg vinden ? Proficiat, u bent (misschien) in 1 discipline de beste. Zijn jullie dan ook jaloers op china en amerika ? die bijna in alles winnen ?
Nee, dat jullie dit denken komt voort uit pure arrogantie, uw recht voor de raap en eerlijk is enkel en alleen maar arrogantie. Tijdens het WK is NL even erg als de fransen het hele jaar door
Dat hoort ook gewoon bij België - Nederland.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik kan soms eens glimlach toch niet onderdrukken.
Echt kansloos flamen hoeft echt niet van mij, maar een beetje een discussie met wat humor en wat beledigingen over en weer kan ik wel waarderen.
logisch als je zelf alleen maar rotzooi en troep hebt als spelers...geloof dat hun beste speler bij City speelt.....zegt genoeg!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n bullshit. Als Nederlander mag je alleen maar dankbaar zijn voor de overwinning en verder niets zeggen, anders vinden Belgen je weer arrogant.
Als je een ploeg hebt met spelers uit de top van Europa hoor je gewoon bij de favorieten. Dat lijkt me geen arrogantie. Maar dat snappen Belgen niet.
Nee, dat mag niet volgens de Belgenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:42 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
logisch als je zelf alleen maar rotzooi en troep hebt als spelers...geloof dat hun beste speler bij City speelt.....zegt genoeg!
als je goed bent mag je dat toch ook gewoon hardop zeggen???
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat hoort ook gewoon bij België - Nederland.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet dat jij er zo over denkt. Neemt niet weg dat 't veel te vaak gebeurt. Gewoon jammer, ook voor de naam van FOK.
ho ho, ze zijn heel goed in fietscross natuurlijk.....en korfbal! 2 sporten die alleen in Belgie wereldberoemd zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet volgens de Belgen. Maar goed, zij hebben natuurlijk geen ervaring met goed zijn dus veel kan je ze niet verwijten
.
Dit dusquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:47 schreef Zero17 het volgende:
Vlamingen vind ik vaak stukken slimmer overkomen dan de Nederlanders eerlijk gezegd. Ze spreken de taal vaak beter (en mooier) en hebben dat schreeuwerige gedrag niet echt wat Nederlanders maar al teveel hebben. Echter vind ik deze jaloezie richting Nederland betreffende het voetbalteam zeer zwak van de Belgische kant en laat hun pure frustratie over het eigen elftal zien.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:48 schreef Zero17 het volgende:
Die mods die trouwens hier België zitten te bashen... serieus, ga een hobby zoeken, frusties.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:48 schreef Zero17 het volgende:
Die mods die trouwens hier België zitten te bashen... serieus, ga een hobby zoeken, frusties.
inderdaad. we zijn allemaal gelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat maakt ons nou weer bijzonderder dan de andere users man, echt?.
Fok!'en valt niet onder hobby's, Yvonne.quote:
Ah, nu ben je opeens gelijk aan ons?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat maakt ons nou weer bijzonderder dan de andere users man, echt?.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Fok!'en valt niet onder hobby's, Yvonne.
[..]
Ah, nu ben je opeens gelijk aan ons?
Op andere momenten heerlijk uit de hoogte en autoritair doen en zonder uitleg mensen bannen en topics dichtgooien, maar als het om België bashen gaat lekker meebaggeren?
Triest.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Fok!'en valt niet onder hobby's, Yvonne.
[..]
Ah, nu ben je opeens gelijk aan ons?
Op andere momenten heerlijk uit de hoogte en autoritair doen en zonder uitleg mensen bannen en topics dichtgooien, maar als het om België bashen gaat lekker meebaggeren?
Triest.
Emmm, zou je op je vingers getikt worden? Ooit wel eens politieagenten elkaar bekeuringen zien uitschrijvenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, the usual blahblah van een baggeraar wiens kuttopics gesloten worden, en dan maar klagen over dictatuur.
Niet echt een serieus te nemen mening dus. Ik zit hier gewoon lekker mee te posten, als GC mod heb ik weinig te maken met de moderatie hier, als ik tever ga krijg ik wel op mijn lazer van BrandX hoor![]()
Dus wat mij nou anders maakt dan de rest hier, ik zie het niet, op wat kinderlijke frustratie van jouw kant na.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:00 schreef fioooon het volgende:
[..]
Emmm, zou je op je vingers getikt worden? Ooit wel eens politieagenten elkaar bekeuringen zien uitschrijven
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:00 schreef fioooon het volgende:
[..]
Emmm, zou je op je vingers getikt worden? Ooit wel eens politieagenten elkaar bekeuringen zien uitschrijven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |