quote:
quote:
Ja is Wesley.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Ik kreeg die foto toen ik Googlede en er stond 'Rodney Sneijder' onder
Maar inderdaad, dat lijkt meer op Wesley.
7, dus het mag nogquote:
je weet niet of ze mee met Ll is.quote:
Ik werd afgeleidquote:
Waarnaartoe?quote:
Douchen.quote:
Met Ll?quote:
Ik moet ook nog boodschappen doenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat ik dadelijk in bad ga liggen. Ik smelt.![]()
Maarrrrrr... mijn koelkast ligt nu wel vol met salade, garnaaltjes, koude pasta, sausjes en allerlei dingetjes voor erdoor.Ik ben nu al een groooote bak pasta salade met komkommer, hamblokjes en paprika aan het eten ONOMNOMNOMNOM!
![]()
En vanaaf groene salade met fruit, garnaaltjes en sinaasappeldressing.
Datquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet ook nog boodschappen doen
En langs de fotozaak om die sneeuwfoto's op dvd te laten zetten
Sneeuw...
En dan is het hier niet eens heel heet nuquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dathad ik dus ook. GA NU EVEN WEHEG HITTE!
![]()
Even maar hoor, dat de huizen weer afkoelen.![]()
Mazzelaar. Hier is het nog om te stikken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan is het hier niet eens heel heet nu
En waar is hier? Aka: wanneer kan ik iets verwachten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie op Buienradar over een uur al hier wat donkers aankomen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:58 schreef Cat22 het volgende:
Nu op Nat Geo: kerel wandelt door Lesotho (ZA) op weg naar rotstekeningen. Zo'n route heb ik ook gedaan.3 uur lopen en klimmen en de laatste 50 meter was zo ongeveer recht omhoog. Maar zooo de moeite waard.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waar is hier? Aka: wanneer kan ik iets verwachten?
Dat is vragen om regen natuurlijkquote:
quote:
Mijn was hangt al vanaf vanmorgen buiten (machine 3 van 4 zit erin, hitte en kittens zorgen voor veel was). Maar nog geen wolkje te zien.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn was hangt al vanaf vanmorgen buiten (machine 3 van 4 zit erin, hitte en kittens zorgen voor veel was). Maar nog geen wolkje te zien.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:58 schreef Cat22 het volgende:
Nu op Nat Geo: kerel wandelt door Lesotho (ZA) op weg naar rotstekeningen. Zo'n route heb ik ook gedaan.3 uur lopen en klimmen en de laatste 50 meter was zo ongeveer recht omhoog. Maar zooo de moeite waard.
quote:
Waarschijnlijk wel, zo'n witte terrein wagen had hij. Die halverwege kapot ging.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat diezelfde kerel als die achteruit met zijn auto die heuvel op reed?
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik zie trouwens een huge Nederlandse vlag aan/bij de Erasmusbrug hangen
Al is de regenbui nog zo snel... Tombo achterhaalt hem wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dan moet ik NU in de auto springen!
Neeheequote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al is de regenbui nog zo snel... Tombo achterhaalt hem wel.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dan moet ik NU in de auto springen!
Nee joh, voor Cat neem ik chocola meequote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, voor Cat neem ik chocola mee
Ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
Als ik maar geen noodweer krijg onderweg naar Wijk aan Zee straks
Net weer lekker koud wezen douchen, daarna afdrogen, kleren aan... hup, ben alweer plakkerig nog voordat ik mijn haar heb gedaan
[..]
Ik hoop het ook, dat je lekker rustig kunt rijden, wie weet trekt de boel wel richting het Oosten.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
Als ik maar geen noodweer krijg onderweg naar Wijk aan Zee straks
Ik wil Freeze douchegel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Moet boodschappen doen, maar tegen dat je aangekleed ben en je zooi hebt gepakt ben je alweer vies plakkerig
Das voor de Tour-start straks denk ikquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie weet gaan er nog gebouwen oranje kleuren.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Moet boodschappen doen, maar tegen dat je aangekleed ben en je zooi hebt gepakt ben je alweer vies plakkerig
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Irritant he?Ik zit er dus bij als een verzopen kat nu qua haar, maar ik ga het straks wel goed doen, nu was het niet meer te harden boven in de badkamer
Dat dus...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
*rent weer weg.quote:
hahahahaha, snap ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh even nog voor de duidelijkheid, ik bedoelde de uzi nav gister, Tomboraider op pad zeg maar
, niet richting Cat. Stond er een beetje lullig bedenk ik me nu
[/kneusje]
OH HAI!quote:
En je mist ons nu al?quote:
quote:
Je mag langskomen hoor. De garnalen in pesto zijn al aangeschaft. En ik hoop dat je van kip met ananas houdt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, snap ik ook wel hoor
Als ik naar Pheno ga neem ik mn uzi ook wel meeMaar naar Cat dus niet
[..]
OH HAI!![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag langskomen hoor. De garnalen in pesto zijn al aangeschaft. En ik hoop dat je van kip met ananas houdt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef tombolafan het volgende:
Hier trekt het open en nu zon!
Greys, je kan veilig BBQ'en
Oh, zo te zien worden we hier overgeslagen, ook goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r komt nog wat omhoog hoor, zie Buienradar.nl
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar woon jij ook alweer?
Ongeveer? Ook in de Ll regio toch?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, zo te zien worden we hier overgeslagen, ook goed.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor de warmteliefhebber geen regen, goed geregeld hè?
ohquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r komt nog wat omhoog hoor, zie Buienradar.nl
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:36 schreef Pheno het volgende:
belletje, vrouw ophalen bij de kapper en dan maar naar de Dixons. Geen idee waar je zo'n ding anders moet halen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh
We gaan er gewoon vanuit dat dat over de Noordzee weer verdwijnt![]()
(waarom helemaal hier afgesproken eigenlijk?Woont een van de puppels hier in de buurt?)
Ik heb mijn blomme alvast wat meer van de muur afgezet. En mijn een na laatste wasje hangt op het wasrek binnen, vlakbij de openstaande deur. Laat die regen maar komen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik blij dat ik niet op de fiets zit, het komt met bakken naar beneden
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb mijn blomme alvast wat meer van de muur afgezet. En mijn een na laatste wasje hangt op het wasrek binnen, vlakbij de openstaande deur. Laat die regen maar komen!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:51 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe, Nederland Energie heeft toch die reclame dat je een jaar gratis stroom krijgt als NL kampioen wordt? Nu heeft de reclame een added feature: op = op.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
Hier plensde het heel kort ff flink, en nu gewoon flinke druppels maar niet echt hard/veel.
Maar aan de lucht te zien komt er nog wat aan
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis alleen de eerder beloofde onweer nog
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
Petrovic bij Sport zomer, wat blijft het toch een heerlijke man
Jaaa volgens mij wel. Toen zou het echt The Perfect Storm worden en allerlei waarschuwingen en was het een buitje en klaar. Toen kreeg het KNMI nog onwijs veel kritiek en gingen ze dat weeralarm aanpassenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hadden we dat een tijdje terug ook niet? Het zou zó enorm worden en uiteindelijk was het een zucht en klaar
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Hier gaat 't nu weer flink tekeer![]()
Ik mis alleen de eerder beloofde onweer nog
Precies de goeie hoogtequote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zat ik gister nog aan Heer G te vertellen, daar ben ik een keer mee wezen stappen in Rotterdam. Hij kwam tot mijn schouders ongeveer![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zat ik gister nog aan Heer G te vertellen, daar ben ik een keer mee wezen stappen in Rotterdam. Hij kwam tot mijn schouders ongeveer![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Leuk is dat hoe relaxt hij daar altijd aan tafel zit, als speler was hij druk en als mens is hij fijntjes.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ken heel die man niet
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij volgt toch ook geen voetbal normaal buiten WK/EK om, dan is het niet zo gek
Speelde ooit o.a bij Psv, assistent bij Feyenoord geweest en traint nu Dordrecht
Ah okquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij volgt toch ook geen voetbal normaal buiten WK/EK om, dan is het niet zo gek
Speelde ooit o.a bij Psv, assistent bij Feyenoord geweest en traint nu Dordrecht
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
Ik vond hem toen toch leuker dan nu
[ afbeelding ]
Het word denk ik een NOG hardere wedstrijd dan gister Nederland. Ze zitten elkaar al de hele week op te naaien in de media, en ze kunnen allebei ook zeker smerig spelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
Als Duitsland dan toch door gaat, doe dan maar net op het eind, kunnen ze nog even zweten
Monk is erop!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Monk is erop!![]()
Dees heb ik al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dees heb ik al gezienNu heb je het verraaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, dan ga ik nu ook vast verklappen dat het 2 - 0 wordt bij het foebal. Voor die ander!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ben je echt aan het kijken?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu heb je het verraaien.![]()
Nou, dan ga ik nu ook vast verklappen dat het 2 - 0 wordt bij het foebal. Voor die ander!
Ik heb hem ook al eens gezien. En het was inderdaad iets met een pistool wat bij hem neergelegd was en zo. Ik heb wel meer losse eindjes afleveringen. Kan ik wel handelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ben je echt aan het kijken?
Volgens mij is dit namelijk een "wordt vervolgd" aflevering
Yesch?quote:
Wat? Voetbal is nog niet begonnen dus ik kijk nog heel even Monkquote:
Ik ook hoor, maar ik ken mensen die dat niet kunnen hebbenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al eens gezien. En het was inderdaad iets met een pistool wat bij hem neergelegd was en zo. Ik heb wel meer losse eindjes afleveringen. Kan ik wel handelen.
quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik ken mensen die dat niet kunnen hebben
Slokje water Lenny?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat? Voetbal is nog niet begonnen dus ik kijk nog heel even Monk![]()
quote:
quote:
Die is leuk iddquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Monk is een ex-politieman die uiteraard briljant is maar ook veel fobieën heeft. En dat maakt een leuke tv serie.
Ik vind de openingstune zo leuk![]()
Zeker slechtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Slecht gekeept zeg![]()
Volgens mij werd die vrije trap niet eens meer aangeraakt nl.
Alleen nog door de keeperquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Slecht gekeept zeg![]()
Volgens mij werd die vrije trap niet eens meer aangeraakt nl.
Wel?quote:
Ja, zo kan ik het niet volgen he?quote:
Kliekje?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het niet volgen he?Dan moeten jullie meer info geven.
![]()
kuchkliekjekuch
Monk: to be continued. Maar hij heeft het wel al door.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kliekje?
Kijk dan ook!
Of zeg wat er bij Monk gebeurt
1-0 voor Duitsland, nu een gele kaart voor Argentinie
Dat zijn toch de lekkerste.quote:
Ja das ook wel weer zo. In dat opzicht maakt het niet veel uit. Die arrogantie en dat toneelspel van Maradonna mag er ook best uitvliegenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
Ik gun het Maradonna wel als hij er uit vliegt
Komt ie er niet meteen achterna op zaterdag?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:15 schreef Cat22 het volgende:
Monk: to be continued. Maar hij heeft het wel al door.![]()
Nog wel, maar ik hou hoopquote:Deutschland uber alles dus?![]()
quote:Dat zijn toch de lekkerste.
Hoe idioot hij van de week weer deed toen hij niet wilde praten op de persconferentie 'omdat er een ballenjongen naast hem zat'. En dat bleek gewoon een speler te zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das ook wel weer zo. In dat opzicht maakt het niet veel uit. Die arrogantie en dat toneelspel van Maradonna mag er ook best uitvliegen
zit ook wel weer wat in jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
Ik gun het Maradonna wel als hij er uit vliegt
JAA! Zag ik net ook!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Komt ie er niet meteen achterna op zaterdag?
quote:[..]
Nog wel, maar ik hou hoop
[..]okee, daar heb je wel gelijk in ja
ik jou ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JAA! Zag ik net ook!![]()
Ik hou je op de hoogte.![]()
t is toch anders hoor, digitaalquote:
herstel, weer regenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zit ook wel weer wat in ja
Het regende hier trouwens even maar is nu weer droog
Die is toch Turk?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
Bweheeh die Ozil, wat is hij toch lelijk
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zoiets, geen 'echte' Duitser iig
Hey, die anti-racisme-doeken niet gelezen ofzo?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zoiets, geen 'echte' Duitser iig
Welke?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hey, die anti-racisme-doeken niet gelezen ofzo?
Die ene die je niet zag omdat je de TT aan het lezen was?quote:
Dat moet in een spoiler voor alle fans!quote:
Nou Cat, je weet zelf dat Lassie, Monk, Ovide en dat soort types nooit doodgaan want dan houdt de serie opquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat moet in een spoiler voor alle fans!![]()
Dan is hij in 2009 toch doodgegaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou Cat, je weet zelf dat Lassie, Monk, Ovide en dat soort types nooit doodgaan want dan houdt de serie op
Dat is andersomquote:
Veel plezier! Ik duim voor droogte of een afdak!quote:
Nee, dat ging over een zwaan. Van een of andere filosoof wasda.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is andersom
Een koe is een dier, maar een dier is niet per definitie een koe
Dat is WEER iets andersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat ging over een zwaan. Van een of andere filosoof wasda.
En dan nog boos hequote:
Of zo. Ik was blij toen ik dat blok afgesloten had.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is WEER iets anders
Dat is: Als je alleen maar witte zwanen kent kun je stellen dat zwanen wit zijn, tot je een zwarte zwaan ziet![]()
ofzo
Die vind ik ook mooi jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Charlize Theron in het publiek. Die vond ik er dan weer echt mooi uitzien
Pics!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Charlize Theron in het publiek. Die vond ik er dan weer echt mooi uitzien
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Idd wat die commentator zegt. Nu maar eens kijken wat Maradonna als coach kan. Want voorlopig hebben ze nog nooit achter gestaan dit WK, dus hij heeft nog nooit hoeven ingrijpen
Ach ik ken een andere ploeg die de eerste helft weggetikt werd en met 1-0 achter stondquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als die eikel het niet meer recht kan breien, dan hoeft het voor mij ook niet meer![]()
Godver
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ik ken een andere ploeg die de eerste helft weggetikt werd en met 1-0 achter stond
Brazilie is in principe ook heel goed hoor!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die stonden alleen niet tegen die Berlinerbollen, maar laten we het hopen
idd!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Bweeheheh die Maradonna, pakt die Mueller hem nu mooi ff terug
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Brazilie is in principe ook heel goed hoor!
Nee... Nou ja, Portugal naar huis gestuurdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
Spanje heeft toch nog niet zoveel laten zien
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
Spanje heeft toch nog niet zoveel laten zien
Oh ja ik ook hoor. Wie hier ook wint vandaag, ik hoop dat Spanje daar weer van wintquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn individueel weer sterker, op alle plekken haast, en die voelen nu de hitte in de nek ook wel...
Zeg niet dat het meteen zo is, maar ben wel benieuwd
En Monk?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:17 schreef Cat22 het volgende:
Zon is weer terug. En geen spatje regen gevallen.
Maar niet NU graagquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
Hoop ruimte nu, zal zo wel weer een goal vallen
Iddquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een gekloot, geen enkele lijn aan beide kanten meer.... Komt u maar met het doelpunt, en graag aan de goeie kant
Ja, aan de kant waar ze nu steeds staanquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:17 schreef Cat22 het volgende:
Zon is weer terug. En geen spatje regen gevallen.
Niet dood, bad cop gevangen en gouverneur gered. Maar hij weet nog steeds niet wie Trudi vermoord heeft.quote:
Komt ie er OOIT achter wie Trudi vermoord heeft eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet dood, bad cop gevangen en gouverneur gered. Maar hij weet nog steeds niet wie Trudi vermoord heeft.![]()
Nu kijk ik naar the A-team. Laatste serie geloof ik, waar die gladde latino het team komt versterken en ze een nieuwe boss krijgen. Vond ik minder boeiend.
Buienradar heeft gelogen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb alle regen hierAlleen de temp doet weinig nog..
Volgens mij wel, in de aller-aller-aller laatste aflevering. Tijdens mijn zoektocht naar de begintune zag ik een introotje. Maar omdat ik die aflevering nog niet gezien heb, heb ik niet verder gekeken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Komt ie er OOIT achter wie Trudi vermoord heeft eigenlijk?
quote:
Echt, ik moet het met kruimeltjes doen hier.quote:
Ja eh...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Echt, ik moet het met kruimeltjes doen hier.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh...
Ik had al gezegd 1-0 voor Duitsland, voor wie denk je dat de 2-0 dan is
Omdat wij lieve mensen zijn die het goede in andere mensen blijven zienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom roepen we dit, het boeit haar geen flikker, ze zit ons gewoon keihard te trollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En we hebben het even een tijdje over voetbal en het ontpopt zich tot een ware trollquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ja normaal is het zo'n lief kattenvrouwtje
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En we hebben het even een tijdje over voetbal en het ontpopt zich tot een ware troll
kattenvrouwtje klinkt wel hopeloos bejaardquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ja normaal is het zo'n lief kattenvrouwtje
Dus?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kattenvrouwtje klinkt wel hopeloos bejaard
quote:
quote:
En DAAROM vind ik foebal niet leuk!quote:
De eerste keer dat ik een troll genoemd word.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom roepen we dit, het boeit haar geen flikker, ze zit ons gewoon keihard te trollen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een troll genoemd word.![]()
Zou ik mijn eerste note krijgen?
quote:
Een échte! Jij geeft ze vast alleen omdat je me liev vindt.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een échte! Jij geeft ze vast alleen omdat je me liev vindt.
Ach, van mij mogen ze kleppen hoor. Ik was de enige non-fan en heb (me) goed geamuseerd ageerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:40 schreef Ml-etje het volgende:
Maarehmm wmbt kan dat voetbal geklep ook wel stoppen hoor
Ja eh, je wilde zelf betere info! MAKE UP YOUR MIND!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
En DAAROM vind ik foebal niet leuk!
In de slowchat mag je toch over ALLES praten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:40 schreef Ml-etje het volgende:
BETERE info ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh, je wilde zelf betere info! MAKE UP YOUR MIND!
Nog een weekjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:40 schreef Ml-etje het volgende:
Ja, nou, als Loveless, Pisces en ik iets beweren, wie geloof je dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
BETERE info ja.![]()
Niet 100% tegenstrijdig.
En ik doe niet aan make-up.![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In de slowchat mag je toch over ALLES praten?
en een dagquote:
Want jij loopt hier voortdurend dingen te koop aan te bieden?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik maar eens jullie verwijzen naar wk ofzo.
Verwijzen mag je altijdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik maar eens jullie verwijzen naar wk ofzo.
Juichende Duitsersquote:
Is jouw huis ook voetbal-vrij?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:50 schreef Ml-etje het volgende:
mijn Mr belde net "schat ik mag volgens mij geen auto meer rijden, haal jij eten? "
![]()
![]()
![]()
Ik vertrouw op Spanjequote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is jouw huis ook voetbal-vrij?
Wat gaan jullie eten?
Half 8 pas!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wanneer voldoet je huis eraan?
Euh gister tapas dus vandaag wilde ik sushi maar heb geen zin daar heen te rijden dus ik denk frites met appelmoes en een snackje ofzo.
En half 8 vertrekt de laatste renner dus ik verwacht de Mr voorlopig niet thuis.
Veel plezier!quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wanneer voldoet je huis eraan?
Euh gister tapas dus vandaag wilde ik sushi maar heb geen zin daar heen te rijden dus ik denk frites met appelmoes en een snackje ofzo.
En half 8 vertrekt de laatste renner dus ik verwacht de Mr voorlopig niet thuis.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom eet hij dan niet in de stad wat als hij toch nog tot minstens 20:00 daar vast zit (en dan de stad uit moet komen)
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Half 8 pas!
Dan is ie inderdaad laat thuis
Wacht je op m met eten? Ik zou verhongeren
Veel plezier!quote:
Jou natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, als Loveless, Pisces en ik iets beweren, wie geloof je dan?![]()
Dat bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Ml! Je Mr.!![]()
Ik ga straks een salade maken met garnaaltjes.Nu al zin an maar ik heb nog geen honger.
Ik ga ook wel koken, maar ik wacht misschien nog wel langer...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga wel daadwerkelijk wat koken, maar daar wacht ik nog even een half uurtje mee ofzo
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Wat ziet Pechtold er gek uit
Nou, zn haar idd, het leek wel een andere kleur ofzo... Maar ik vond hem er niet goed uit zien iigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, heeft ie een nieuw kapsel? Of iets anders?
Serieus? Hoezo niet? Groene salade, scampi's in kruidenboter aangebakken en een sinaasappelsausje. Njam!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:11 schreef Ml-etje het volgende:
Garnaaltjes? Nee dat kan ik met niet voorstellen in de salade
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Serieus? Hoezo niet? Groene salade, scampi's in kruidenboter aangebakken en een sinaasappelsausje. Njam!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Serieus? Hoezo niet? Groene salade, scampi's in kruidenboter aangebakken en een sinaasappelsausje. Njam!
Dat klinkt wellicht raar, maar het is zo lekker.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh hmm ja kan het eens proberen maar dan zonder het fruitige sausje
Ik heb net krabsticks gegetenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb net zo nog een bakje garnaaltjes zitten eten![]()
Lekker koel met dit weer.
En we eten het ook regelmatig door salade hoor
Ja, rare combi's zijn idd vaak onverwacht lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt wellicht raar, maar het is zo lekker.Moet je eigenlijk toch eens proberen, doe je de saus in een bakje ernaast of zo.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vanmorgen een halve watermeloen gekocht. Straks eens kijken of de katten dat ook lusten.
Kunnen we samen delen.
Fruitsalade is njam.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:25 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh lekker watermeloenOh shit heb hier nog een bak aardbeien staan van iemand
![]()
Ehmm on topi ik ben niet zo van de fruitige dingen door groene salade, fruitsalade is wel weer lekker
Ik heb nog een halve piel de sapo hierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vanmorgen een halve watermeloen gekocht. Straks eens kijken of de katten dat ook lusten.
Kunnen we samen delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |