Jepquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:01 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Haha.. met de voetbal kennen ze een " Van the Man" wij hebben "Jan the Man"
Da's nog duurquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:53 schreef Freddeh het volgende:
Net ¤10 kortingscode gekregen van rose.nl door ze leuk te vinden op Facebook. Goeie deal, misschien heb ik nu een FSA Wing Pro Compact voor ¤79![]()
http://www.numberseven.nl(...)H3aK#924402362_4djcWquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:10 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Foto Foto Foto Foto
@Freddeh ik vond juist dat ik er dikker in lijk
Wil wel gewoon een zwarte, maar heb een 44 nodig. Ben inmiddels 44 gewend en heb het idee dat dat ook wel het smalste is dat ik gaan kan. Zal vanmiddag nog eens opletten of m'n armen niet naar buiten staan als ik op de hoods zit met m'n handen. Anders kan ik natuurlijk nog smallerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:29 schreef eentwee het volgende:
[..]
Da's nog duurIk heb nog wel een gebruikte liggen (42cc), of wil je een witte?
Ik had nog een foto van CyclingGirl gepost, maar die was aardig blurry omdat ze zo hard voorbij kwam stuivenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://www.numberseven.nl(...)H3aK#924402362_4djcW
Daar en verder
Heb jij al foto's van jouw tijdrit? Je bent echt wel 'n lucky bastard dat je die tijdrit mocht rijden. Jammer dat de voorbereiding dan niet helemeel 100% loopt...
Ok, let wel even op dat bij FSA de afstand tussen de shifters kleiner is dan tussen de beugels. Mijn 42cc is bij de shifters eerder 41, dus waarschijnlijk heb je inderdaad zeker de 44 nodig. 3T heeft dit ook, Deda en Pro niet. Wil je per se een platte bovenkant? Want er zijn goedkopere alternatieven van die merken maar ook FSA zelf heeft goedkopere (Omega <30 euro).quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wil wel gewoon een zwarte, maar heb een 44 nodig. Ben inmiddels 44 gewend en heb het idee dat dat ook wel het smalste is dat ik gaan kan. Zal vanmiddag nog eens opletten of m'n armen niet naar buiten staan als ik op de hoods zit met m'n handen. Anders kan ik natuurlijk nog smallerKom ik dus vanavond ff op terug.
[..]
Ik ga het weer proberen inderdaad, had er wel plezier van gister ook al lag de snelheid laagquote:Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef Freddeh het volgende:
Zie het als een nieuwe start. Begin gewoon weer, houd het vast. Het wordt vanzelf een verslaving
Vanavond net te horen gekregen dat we voor de vakantie de ruimte hebben in onze auto's voor mijn racefietsIk ga dus de Sallandse Heuvelrug verkennen
Ah welke camping? Woon nml in Ommen, stik druk in het hoogseizoen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:45 schreef Freddeh het volgende:
Gaaf! Ik ga jullie in de vakantie straks allemaal tegenkomenZit 3 weken op de camping in Ommen.
Bergzichtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:51 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Ah welke camping? Woon nml in Ommen, stik druk in het hoogseizoen.
Zou je wel willen hè, dan kan ik je voortduwen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:48 schreef Oksel het volgende:
Dat het er 1 voor een racefiets is, en niet voor een driewieler:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |