Die laatste ziet er goed uit, zover ik weet was de BR 7400 alleen maar in korte maat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:11 schreef Daantke het volgende:
[..]
Bedankt ik zal er eens naar kijken
Zo op ebay staat er een setje voor 50 dollar minimumbod te koop, dat is me wel iets te veel om een fiets vintagecorrect te krijgen terwijl er nu al 600 op zit.
-edit-
Dit scheelt dan al weer een heel stuk in prijs
Dat was ik. Let ook even op die roestplekken op b.v. voorvork, de boutjes van de voor- en achterderailleur en de ingesleten velgen. Het is allemaal duidelijk flink gebruikt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:53 schreef Daantke het volgende:
[..]
Sowieso, diegene die zei dat ie echt maar 50 euro waard was snap ik niet, want als ik wat rondgoogle op die velgen bijvoorbeeld zijn alleen de velgen al ongeveer zoveel waard? En dan nog al dat D-A spul erbij...
Ik heb zelf afgelopen week eentje gehaald bij Kijkshop, een Cresta voor ¤19,95. Geen bijzondere prijs, geen bijzondere functies. Instellen van het apparaatje blijkt echter wel lastig, ik heb hem nog niet zo ver gekregen dat hij mijn hartslag registreert...quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:21 schreef Wombcat het volgende:
Voor diegenen die nog geen hartslagmeter hebben en wat gerichter willen trainen. Volgende week heeft de Lidl een hartslagmeter in de aanbieding voor ¤14,99. Heel bijzonder zal het niet zijn, maar met die prijs kun je je er ook amper een buil aan vallen.
Zal het ff proberen. Had net een meting te pakken trouwens op dat apparaat. Maar denk dat 55 BPM wel wat aan de lage kant isquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:43 schreef Wombcat het volgende:
Ow, da's wel lullig. Dan heb je er idd weinig aan
Heb je de borstband wel goed nat gemaakt? Die moet écht nat wezen.
Kan kloppen hoor, als je gewoon rustig op de bank zit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:53 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zal het ff proberen. Had net een meting te pakken trouwens op dat apparaat. Maar denk dat 55 BPM wel wat aan de lage kant is
Kreeg er net een van 33, kan ik me écht niet voorstellen. Nu pikt ie inmiddels niets meer op. Heb hem net helemaal ingesteld en hij lijkt gewoon geen signaal te krijgen. Hoe nat is goed nat? Begin inmiddels te denken dat ik hem alleen onder de douche en in het zwembad kan gebruikenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan kloppen hoor, als je gewoon rustig op de bank zit.
Gewoon even onder de kraan houden, dat zou voldoende moeten zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:59 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Kreeg er net een van 33, kan ik me écht niet voorstellen. Nu pikt ie inmiddels niets meer op. Heb hem net helemaal ingesteld en hij lijkt gewoon geen signaal te krijgen. Hoe nat is goed nat? Begin inmiddels te denken dat ik hem alleen onder de douche en in het zwembad kan gebruiken
Alleen voor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:21 schreef marcodej het volgende:
Hoe test je ook alweer speling in het balhoofd? Alleen je voorrem indrukken of zowel voor als achter?
Als ik alleen de voorrem indruk dan lijk ik speling te hebben (heb hem al een paar keer vast laten zetten), maar als ik beide remgrepen induw dan lijkt de speling weg?
Hey cool, zo rij ik ook als ik naar mijn opa en oma ga fietsenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja ik snap het. Die route ken ik wel. Ik ga na de brien langs de snelweg langs de mini erasmus rechtdoor en dan op een gegeven moment bij een viaduct (in Rijsoord) naar links over Rijsoord daar pak ik de brug van Ambacht en dan zo door
Ik zou nog zeggen bij dat ding van de Lidl, alleen de batterij is al een paar euro waard, maar dat kan dus tegenvallenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:27 schreef Freddeh het volgende:
Laat die HRM maar zitten. Heb net een nieuwe knoopcel in de borstband gestopt, lostte het meteen op![]()
Blijkbaar heeft dat ding nogal lang in het magazijn gelegen met de batterij erin...
Da's wel een nadeel van die goedkope dingen, die pakken snel een ander signaal op. Ook bij hoogspanningsmasten, spoorlijnen en de rivierradar b.v. (die laatste werd door mijn Polar ook bijna altijd opgepakt).quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:50 schreef Freddeh het volgende:
Kan maar zo zijn dat die batterij die erbij zit helemaal niks waard is, zoals dus nu in mijn geval. En ik heb nog even getest, hij reageert inderdaad op het EMF van mijn laptop. Als ik mijn polsen op de rand van m'n laptop leg heb ik volgens dat apparaat een hartstilstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |