quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:31 schreef TWP het volgende:
RUSTIG!!!
Er staat niet: het laatste optreden, er staat "het laatste op treden". Rinus doet nog wel optredens maar staat niet meer op trappen en dergelijke.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:31 schreef TWP het volgende:
RUSTIG!!!
Er staat niet: het laatste optreden, er staat "het laatste op treden". Rinus doet nog wel optredens maar staat niet meer op trappen en dergelijke.
Ik hoop dat hij z'n fout inziet en gewoon door gaatquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:02 schreef Kakpizza het volgende:
Ik heb Rinus een mailtje gestuurd met dit topic erin
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij z'n fout inziet en gewoon door gaat
Ik denk dat die Arjaan de hele rit lang gewoon al de geile groupie-sletjes van Rinus heeft ingepikt, en dat Rinus daar nu eindelijk genoeg van heeft en zelf is opgestapt.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:25 schreef Panzermaus het volgende:
"Arjaan's Entertainment"
Ja, behalve die droogkloot van een Arjaan zijn er wel meer mensen die ge-entertained moeten worden. Arjaan heeft zijn lolletje gehad en rolt meteen het hele platencontract van Rinus op.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:58 schreef RikKer93 het volgende:
Zanger Rinus was als een droom, zo onaantastbaar.
En nu stopt hij ermee
Nee, spijtigquote:
quote:Zanger Rinus (7023)
vandaag, 13:21
hallolo donald ik ga door met zingen
quote:me nieuwe manager heet gerjanne uit dronten voor op treden van rinus bel 0615051698 :bathing: :bathing: :bathing: :bathing: :bathing: :bathing: :bathing: :bathing: :bathing: :bathing: :bathing:
vandaag, 16:12 - Reageer
Die onderstequote:Op zondag 4 juli 2010 17:16 schreef caspergf1 het volgende:
WTF bij Arjaansentertainment kan je dit soort mongolen huren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mist de laatste comments.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Eindelijk. Zijn we tenminste van die onoriginele kuttopics ook af.
Excuses aanbieden aubquote:Op zondag 4 juli 2010 17:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Eindelijk. Zijn we tenminste van die onoriginele kuttopics ook af.
Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)s-nieuwe-single.htmlquote:DRONTEN - Internetsensatie en volkszanger Rinus, bekend van onder andere 'Hey Marloes', heeft op zijn Hyves-pagina aangekondigd door te gaan met zingen. Hij verlaat Arjaans Entertainment en gebruikt deze gelegenheid om zijn nieuwe single aan te kondigen.
© ANP
Rinus nieuwste nummer is getiteld 'Hey Ous' en verhaalt over het leven van de fictionele bruinwerker annex seizoensarbeider Ous uit Rotterdam. In de reeds uitgegeven demo versie is de karakteristieke achtergrondmuziek weer volop aanwezig. Rinus: "ik moet gewoon mijn verhaal kweit. Ous heeft het echt heel slegt". Een verzamelalbum van Rinus, getiteld 'Pijptabak en oliebollen', wordt later dit jaar uitgegeven.
© ANP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf er overigens bij dat Penisbaard de manager van Rinus moet worden.quote:
Dat hoeft gelukkig niet waarde Ensaf.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:44 schreef Ensaf het volgende:
Zanger Rinus.
Als fan van het eerste uur kan ik mij eigenlijk niet voorstellen hoe het zonder hem zal zijn.
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:44 schreef Ensaf het volgende:
Zanger Rinus.
Als fan van het eerste uur kan ik mij eigenlijk niet voorstellen hoe het zonder hem zal zijn.
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)s-nieuwe-single.html
Dit geloof je toch niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef Biogarde het volgende:
Je bent één van de grootste baggeraars en verantwoordelijk voor het verkloten van topics.
Op dinsdag 20 juli 2010 20:33 schreef AdvancedPower het volgende:[/b]
Laatste post:
Dit is dus echt laag...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |