Eigenlijk passen daar verrekte weinig lakjes op zeg, maar het staat wel tof!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
franneh gefeliciteerd!
ohh loqi wat een zwijmelkleur![]()
[ afbeelding ]
ik heb een nieuw rek nodig
Ooh liefde, hij is onderwegquote:Op maandag 5 juli 2010 20:16 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb gister Nubar Purple Beach op gedaan. Wat een gave kleur.
Voor degene die hem niet kennen: deze foto's zijn allemaal van het zelfde lakje.
[ afbeelding ]
groen
[ afbeelding ]
paars
[ afbeelding ]
roze
EN DAT ALLEMAAL UIT EEN LAKJE![]()
![]()
ik vind hem geweldig, ik durf het nog niet voor te stellen aan mijn vriend, want ik wil 'm dan in de woonkamer..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eigenlijk passen daar verrekte weinig lakjes op zeg, maar het staat wel tof!
[..]
Ooh liefde, hij is onderweg
You got to be kiddingquote:Op maandag 5 juli 2010 21:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind hem geweldig, ik durf het nog niet voor te stellen aan mijn vriend, want ik wil 'm dan in de woonkamer..![]()
waar anders, op de wc?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
You got to be kidding![]()
Voor in de woonkamer vind ik het echt niks... maja, ik ben nogal minimalistisch qua interieur...
Bijvoorbeeld... of op de overloop boven, de badkamer / studeerkamer...quote:
Ook dat nog ja!quote:
Nou ik ook. Van zo'n hele unit waar dan ook krijg ik al jeuk.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld... of op de overloop boven, de badkamer / studeerkamer...
ik zou echt jeuk krijgen van zo'n unit aan de woonkamermuur![]()
Ik vind het mooi! En sjiek!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Zo'n Konad all over your nail stamp is best moeilijk! Zo'n los dingetje is zo gestamd maar dit vond ik moeilijk.
Hier de foto's. Let niet op de randjes en pluisjes!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gebruikt:
Catrice - blue out to sea (2 laagjes)
Gosh - silver
Konad - top coat
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Nou ik ook. Van zo'n hele unit waar dan ook krijg ik al jeuk.Heb alles gewoon in een koffer zitten. Wil geen drogisterij-uitstraling.
in totaal 90 schijnt, maar is wel iets minder, staat een hele boel in m'n helmer omdat t soms echt niet meer past.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eigenlijk passen daar verrekte weinig lakjes op zeg, maar het staat wel tof!
[..]
Ooh liefde, hij is onderweg
Ik ken dat rek wel, die ben ik ooit eens op een blog tegengekomenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
in totaal 90 schijnt, maar is wel iets minder, staat een hele boel in m'n helmer omdat t soms echt niet meer past.
Straks op mijn kamers komt ie in de woonkamer hoor![]()
dit ziet er best nog strak uit, als t iets was in de trant van:
[ afbeelding ]
dan zou ik t idd zo ver mogelijk verstoppen ja (sorry voor als deze van iemand hier is)
Klopt, niet zomers!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het mooi! En sjiek!
Alleen niet zo zomers
Ik zit op 95quote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nagellakspreadsheet bijgewerkt. De 200 is bereikt.
En die is niet eens up-to-date niet!quote:
Hoezo nietquote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En die is niet eens up-to-date niet!
Kleding of nagellakquote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar eens uitverkoop houden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |