godverdomme, ik ga het doen, weinig tijd nu maar het gaat gebeurenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als Nederland van Brazilie wint dan....
[..]
Graag pics??
[..]
Kom ook maar met een filmpje
[..]
Heb je bewijs?
[..]
[..]
[..]
Linkje?
Ik zou zeggen: waar blijven die internethelden nu met hun grote mond? Laat hier maar zien wat je waard bent en maak je belofte waar
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als Nederland van Brazilie wint dan....
[..]
Graag pics??
[..]
Stoer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:33 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Als beloofd...
Ik ben boven links, onder rechts.
Niet mijn beste foto's![]()
Gogogoo wij Fokkers hebben niet de heledag de tijd!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
godverdomme, ik ga het doen, weinig tijd nu maar het gaat gebeuren
Goedzoquote:Op zondag 4 juli 2010 23:31 schreef Friek_ het volgende:
Bij dezen wil ik graag de belofte doen dat ik ook mijn kop zal kaalscheren als ze winnen van Uruguay.
Leve de Admiraalquote:Op zondag 4 juli 2010 15:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit is geen verkapte slowchat topic, ik wil hier heksenjachten en users op de brandstapel als ze zo pauper voor internethelden spelen
Haha ook leukquote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
Als we verliezen van Uruguay koop ik een Duits keepershirt en keep daar het volgend seizoen in.
Ik heb een pleuris hekel aan de moffen
Of 'Onbetrouwbaar sujet'.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:18 schreef Maanvis het volgende:
De mensen die hun belofte niet met bewijs nakomen moeten eigenlijk een speciale tag krijgen. "Mietje" ofzo.
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik doe oranje, rode, witte en blauwe extencions in mn haar als NL kampioen wordt
Alsof iemand jouw gezever nog serieus neemtquote:Op maandag 5 juli 2010 13:23 schreef Michielos het volgende:
ALs nederland eruit vliegt tegen Uruguay , zal ik stoppen met mijn gepeperde opmerkingen ok?
Vier posts verder gooit hij z'n auto er ook nog bij.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:48 schreef Rochgel het volgende:
Als Uruguay dit WK wint krijg jij de sleutels van mijn appartement. Zoveel value denk ik dat erin zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |