Het gaat niet om dit topic, wel om het feit dat jij bij de stoere AFCA groep wilt zitten, maar dat je wel 1 of 2x per jaar een kaartje koopt tijdens belangrijke wedstrijden. Wees er maar trots op. Waar kom je vandaan als ik vragen mag?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo'n overduidelijke troll van mij en hij ziet het niet
haha Amsterdam kutmongoolquote:Op zondag 4 juli 2010 00:43 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Het gaat niet om dit topic, wel om het feit dat jij bij de stoere AFCA groep wilt zitten, maar dat je wel 1 of 2x per jaar een kaartje koopt tijdens belangrijke wedstrijden. Wees er maar trots op. Waar kom je vandaan als ik vragen mag?
En hoe voel je je in de Arena?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha Amsterdam kutmongool
En heb een seizoenskaart kakmongool
Nouja in mijn vak heb ik er geen last van maar snap ergens wel wat je bedoeld.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:46 schreef Pino0 het volgende:
[..]
En hoe voel je je in de Arena?
Ik zal me niet lekker voelen in mijn Galgenwaard als er allemaal Limburgers zaten. Blijkbaar ervaar jij het anders.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:43 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Het gaat niet om dit topic, wel om het feit dat jij bij de stoere AFCA groep wilt zitten, maar dat je wel 1 of 2x per jaar een kaartje koopt tijdens belangrijke wedstrijden. Wees er maar trots op. Waar kom je vandaan als ik vragen mag?
Jij snapt er echt duidelijk niets van hè.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:46 schreef Pino0 het volgende:
[..]
En hoe voel je je in de Arena?
Ik zal me niet lekker voelen in mijn Galgenwaard als er allemaal Limburgers zaten. Blijkbaar ervaar jij het anders.
Ik word liever door de mensen uit mijn eigen stad gesteund. Jij snapt er ook niet veel van, en waarschijnlijk ben jij ook een teletekst supporter. Niks mis mee, maar houd dan wel gewoon je grote smoel, voordat je weer als een orginele niet-lokale de club uit A'dam gaat steunen met zinloze argumenten.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:48 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Jij snapt er echt duidelijk niets van hè.Die eerste reactie is zo typisch als de pest.
En wat is er mis mee als je club in heel Nederland wordt gesteund? Ajax is gewoon dé club van NL.
RINGDINGDING!!!!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:52 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik word liever door de mensen uit mijn eigen stad gesteund. Jij snapt er ook niet veel van, en waarschijnlijk ben jij ook een teletekst supporter. Niks mis mee, maar houd dan wel gewoon je grote smoel, voordat je weer als een orginele niet-lokale de club uit A'dam gaat steunen met zinloze argumenten.
Jij hebt jezelf al belachelijk gemaakt door dit topic te openen.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:52 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik word liever door de mensen uit mijn eigen stad gesteund. Jij snapt er ook niet veel van, en waarschijnlijk ben jij ook een teletekst supporter. Niks mis mee, maar houd dan wel gewoon je grote smoel, voordat je weer als een orginele niet-lokale de club uit A'dam gaat steunen met zinloze argumenten.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf al belachelijk gemaakt door dit topic te openen.
Dat dus.quote:Niks mis mee, maar houd dan wel gewoon je grote smoel, voordat je weer als een orginele niet-lokale de club uit A'dam gaat steunen met zinloze argumenten.
Waarom open je een anti Suarez topic dan zielepiet!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:59 schreef Pino0 het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
en @ Steven nog wat..
Helemaal geen hooligan, ik wijs je er alleen op dat je niet trots moet zijn op de supporters zowel de club.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef Pino0 het volgende:
Wat doe je nou toch weer kerel?
Vol met je hand de bal uit het doel slaan, Suarez, wat ben jij een lelijke, achterbakse neuQfout, vieze egoist, ik wens je het ergste toe en hoop dat je familie in een vuur doodgaat.
Harde respect voor Ghana, de hebben hard gevochten, maar de penalty kwaliteit miste. Ik had het ze zo gegund.
Ofcourse not, maar toch zou ik het wel vies vinden. Typische Ajax mentaliteit he, om even met je hand de bal uit het doel te slaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom open je een anti Suarez topic dan zielepiet!
Had ie voor Utrecht gespeeld had je dit nooit gedaan.
hahahahaahaha zielig figuur!!quote:Op zondag 4 juli 2010 01:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ofcourse not, maar toch zou ik het wel vies vinden. Typische Ajax mentaliteit he, om even met je hand de bal uit het doel te slaan.
En als ze is verliezen is het de scheids, het veld, te warm, te koud, de grensrechter. Stelletje rukkers.
Heb een seizoenskaart op de Bunnikside, en ga toch wel regelmatig mee met een uitwedstrijd.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahahaahaha zielig figuur!!
Kom je zelf weleens in een stadion of ben heb je 818 op je shirtje staan!
hahah ga al jaren alle thuis en uitwedstrijden, ook europeesquote:Op zondag 4 juli 2010 01:04 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heb een seizoenskaart op de Bunnikside, en ga toch wel regelmatig mee met een uitwedstrijd.
Sorry, we zijn niet allemaal zoals jij en al je nepsupporters.
Oké, wel respect voor jou danquote:Op zondag 4 juli 2010 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahah ga al jaren alle thuis en uitwedstrijden, ook europees
En kom jij met je regelmatig aan
Je had toch een stadionverbodquote:Op zondag 4 juli 2010 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahah ga al jaren alle thuis en uitwedstrijden, ook europees
En kom jij met je regelmatig aan
Had ja, omgezet in een 80uur taakstraf en 1250euro boetequote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:24 schreef Adelante het volgende:
Bazenactie pur sang
Door hem is Urugay door
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |