ja, ho, laat hem ff achteraan sluiten! ik eerst!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:41 schreef Tassiepassie het volgende:
ik wil citizen wel ff onder handen nemen hoor...daarna heeft de volgende een eitje aan hem
Oioi, mijn naam stond allang in de OP hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik hier meepost?Ik ben verbaasd dat je nu pas aanschuift
Jij bent ook tof, en nog Limburgs ook,dus je hoort hier thuis
ik krijg wel meer stijf dan een paar frikandellenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ho, laat hem ff achteraan sluiten! ik eerst!
en nu weer ff stil,ik ga kijken of mn frituurpan net zo heet is als Tassie
Meiske toch. Zou je Mies niet eens om zijn frikandel gaan vragenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik krijg wel meer stijf dan een paar frikandellen
heb al frikandel speciaal gehad van hem maar als ik net van mijn ongesteldheid af ben dan ben ik altijd zo geil als de pest pfffffquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Meiske toch. Zou je Mies niet eens om zijn frikandel gaan vragen?
Ho eens, jij hebt tenminste seks.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb al frikandel speciaal gehad van hem maar als ik net van mijn ongesteldheid af ben dan ben ik altijd zo geil als de pest pfffff
Ontreckte klackt dan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heel vaak...heel veel...maar nog steeds geil
ja sorry t is ook niet fair naar jou toe maar ik heb gewoon een erg uhm veeleisend libidoquote:
Oh das waar jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Oioi, mijn naam stond allang in de OP hoor.
Ik kom hier af en toe lurken hier. Soms is het saai en soms weer niet.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]Dan mag me wel nemen als de halve nepneger klaar met me is.
Mijn hamburgers waren wat slapquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik krijg wel meer stijf dan een paar frikandellen
Je bent welkom hier.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:31 schreef friekin_ het volgende:
Ik wil ook regen. En onweer. En storm. Dat alles maar naar beneden komt.
Nee, niet skiën pls. Als ik dat wil, dan ga ik in snowworld (is toch niet verquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn oud collegas hadden gister een ski-cursus
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben echt gaar.. ik denk de hele tijd dat het zondag is
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, niet skiën pls. Als ik dat wil, dan ga ik in snowworld (is toch niet ver).
Ik raak standaard toeristen als ik dat ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |