haha laat maarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal je wel eens een link geven van haar sitevia msn ofzo
het is hier net als op de rest van fok, iedereen doet het met iedereenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:29 schreef L.no het volgende:
Even teruglezen.. ik snap niets van dit gesprek.
Das niet. Ik doe nietsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is hier net als op de rest van fok, iedereen doet het met iedereen
Er zijn er wel een aantal interessant, maar nog niet echt specifiek iets op het oog. In ieder geval niet voor actie op de korte termijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je flirtskills? Je had toch iets op het oog?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is hier net als op de rest van fok, iedereen doet het met iedereen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn er wel een aantal interessant, maar nog niet echt specifiek iets op het oog. In ieder geval niet voor actie op de korte termijn.
Dank je. Ik ben ook gewoon een overloper. Ik ben van de Brabanders.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
correctie, iedereen doet het met iedereen, en friekin_ doet het dehele dag door met zichzelf
Ja, en? Ik woon niet eens in Limburg, kom in dit topic omdat er zulke leuke mensen zittenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dank je. Ik ben ook gewoon een overloper. Ik ben van de Brabanders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet zeggen dat ik ze voor het uitkiezen hebquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je hebt ze voor het uitkiezen? En de vraag is dan: waarom zijn ze niet boeiend genoeg?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, en? Ik woon niet eens in Limburg, kom in dit topic omdat er zulke leuke mensen zitten
Ai. Je graait er naast. Ach, mocht je nog iemand willen, sproetjes is ook single.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik ze voor het uitkiezen heb. Van beide kanten is wel werk nodig. Een is wel boeiend genoeg, maar ik heb op het moment weinig zin om te gaan stoken binnen een relatie. Als mijn timing wat beter geweest was dan was dat wel geworden.
Datingbureau Limburg in actiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ai. Je graait er naast. Ach, mocht je nog iemand willen, sproetjes is ook single.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je komt ook gewoon ronduit chagrijnig over. Misschien jaag je de leuke vrouwen al meteen weg.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan moet je geen aanhangwagen worden!
Snap je nu waarom ik hier meepost?quote:
Soms.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je komt ook gewoon ronduit chagrijnig over. Misschien jaag je de leuke vrouwen al meteen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |