Mijn tante heeft ook een huisslaafquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
kom ik met me fiets,sla je in de boeien en wikkel je ff in een paar rollen folie en dan bind ik je op het bagagerek mee terug...wordt je mijn nieuwe speeltje
dat is de bedoelingquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral met de temperatuur is dat een ware marteling.
boeien en wikkelfolie liggen hier serieus al klaarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
kom ik met me fiets,sla je in de boeien en wikkel je ff in een paar rollen folie en dan bind ik je op het bagagerek mee terug...wordt je mijn nieuwe speeltje
haha moet je me eens haar nummer geven dan kan ik ervaringen uitwisselen hahaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn tante heeft ook een huisslaafdie van die films wat ik je vertelde..
Hoi!quote:
Officieel ben ik nog steeds Limburger.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, hoor jij niet in het Leeuwarden topic?
Spannend!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Officieel ben ik nog steeds Limburger.
Nog een paar dagen en dan ga ik naar de gemeente om me daar aan te melden.
Ik zal je wel eens een link geven van haar sitequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha moet je me eens haar nummer geven dan kan ik ervaringen uitwisselen haha
Jup.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Spannend!E. heeft een eigen casa waar je bij in trekt toch?
durf je dat wel aan? Zo'n klein fel limburgs ding die je gebruiktquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
boeien en wikkelfolie liggen hier serieus al klaar![]()
en ikwilje speeltje wel zijn hoor
Meestal ben ik de dominante partij, wil wel eens een keer ervaren hoe het is als de rollen omgedraaid zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
durf je dat wel aan? Zo'n klein fel limburgs ding die je gebruikt
Dat soort spelletjes zijn niet aan mij besteed.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
durf je dat wel aan? Zo'n klein fel limburgs ding die je gebruikt
Ik zal je wel eens een link geven van haar sitequote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha moet je me eens haar nummer geven dan kan ik ervaringen uitwisselen haha
Goede smaak.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meestal ben ik de dominante partij, wil wel eens een keer ervaren hoe het is als de rollen omgedraaid zijn
En juist vanwege die pit val ik op Limburgse vrouwen
Hoe gaat het eigenlijk met je flirtskills? Je had toch iets op het oog?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort spelletjes zijn niet aan mij besteed.
Mn zus is nu 12 jaar getrouwd met een Fries die zijn hele leven in Venlo heeft gewoondquote:
vraag maar aan TLK hoe ik ben....die heeft al bij me in bed gelegenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meestal ben ik de dominante partij, wil wel eens een keer ervaren hoe het is als de rollen omgedraaid zijn
En juist vanwege die pit val ik op Limburgse vrouwen
Vergeet mij niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
vraag maar aan TLK hoe ik ben....die heeft al bij me in bed gelegen
bij het kwartet met friekin_ ook?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
vraag maar aan TLK hoe ik ben....die heeft al bij me in bed gelegen
tige tankquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:28 schreef L.no het volgende:
[..]
hoe zeg je dankjewel in het fries?
dankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |