abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83586782
Heb vaak meegelezen maar wilde nu eens even mijn respect betuigen aan al die doorzetters, hard werkende klussers en hun hulptroepen!
Zit al een jaartje of zo me te vergapen aan wat jullie allemaal voor elkaar krijgen en heb daar bewondering voor.
Als 50-plusser héb ik vorig jaar de hele benedenverdieping láten doen door vakmensen dusik hoor hier eigenlijk niet thuis maar op mijn leeftijd doe ik nog wel veel zelf maar geen complete verbouwingen meer
Als ik dan zie wat jullie allemaal uitspoken kan ik niet anders dan respect hebben.
Speciaal, vergeef het me, aan MMach een woordje: Wat jij allemaal doet en gedaan hebt, jouw perfectie en jouw uithoudings- en doorzettingsvermogen verdienen een speciaal compliment, Heb jouw verhaal in één nacht gelezen en ik gun je, samen met je meisje, een gelukkig leven in wat nu nog een chaos is maar ongetwijfeld een pláátje gaat worden. Ik heb diep respect voor jou en hoe je met alles omgaat.
Ik wens jou speciaal, maar uiteraard alle Fokkers hier, heel veel geluk.
Tjonge, wat kunnen jullie allemaal werken zeg
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_83588731
Eng, zo'n nieuw exemplaar in huize Fok dus stel ik me maar even voor, ik ben een vrouw (tenminste, als ik niet aan het verven of in de tuin aan het klunen ben, en vooral dat laatste is mijn passie, ben dol op klussen, krijg met de kerst altijd gereedschap , ben net 50, heb een hekel aan winkelen behalve in dhz- en tuinwinkels, heb een man die niet zo klusserig maar wel lief is, geen kinders, wel een enorme (not) hond die zo waaks is als een rottweiler en ook denkt dat ze ongeveer dat formaat heeft. Ben een enorme tuinfreak en beetje type:" het staat in de supermarkt met vieze poten en vegen in het gesmoelte", loop met verf in de haren rustig naar de dhz om de hoek en heb een hekel aan naaktslakken.
Dat ben ik dus.
  Milf vrijdag 2 juli 2010 @ 21:47:45 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_83588771
Welkom
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 juli 2010 @ 21:52:08 #4
163650 Greys
pi_83588926
Wat leuk, die complimenten aan alle klussers
Ik vind het ook altijd bijzonder bewonderenswaardig wat ze allemaal voor werk weten te verzetten en die projecten die zo leuk te volgen zijn voor ons toeschouwers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_83588981
Thanx!
Is het hier eigenlijk enkel voor de jongeren of mag deze "oma" jullie geestelijk adopteren?
Ik zal hier niet vaak zijn hoor maar een hart onder iemand's riem steken kan toch geen kwaad?
Mijn man en ik hebben vorig jaar ons huisje beneden compeet laten renoveren, echt alles op de shop, de keuken, de plee, de vloer, inclusief nieuwe cement- dekvloer, vloerverwarming en de radiatoren eruit, alles gestuckt, alle meubels vervangen en de rest in bitterkoekjes. Binnenkort gaat de bovenverdieping zwaar op de schop, 2 jaar geleden de tuin rondom compleet laten renoveren en opnieuw laten aanleggen en de zolder is en drama dus een hevig stukje toestand wat ook nog ooit eens moet dus voorlopig zijn wij ook niet klaar, maar we kunnen dat zelf niet doen dus zijn we eigenlijk in alle opzichten niet geschikt voor dit forum maar ohhhhh, wat mag ik graag "lurken" hier, temeer daar we het sneaky láten doen . Tegen de tijd dat we klaar zijn zijn we rijp voor het verzorgingstehuis.
Het is zo leuk om me te koekeloeren met jullie en hoe jullie dat allemaal doen.Bakkie koffie om 6 uur in de ochtend en lezen en vooral kijken naar dat stoere spul alhier.
Is gewoon genieten.

[ Bericht 73% gewijzigd door Lottekoekkie op 02-07-2010 22:07:24 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 juli 2010 @ 22:00:09 #6
163650 Greys
pi_83589211
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Thanx!
Is het hier eigenlijk enkel voor de jongeren of mag deze "oma" jullie geestelijk adopteren?
Ik zal hier niet vaak zijn hoor maar een hart onder iemand's riem steken kan toch geen kwaad?

Welnee, gezellig juist, mensen van allerlei leeftijden en pluimage!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Milf vrijdag 2 juli 2010 @ 22:03:13 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_83589310
quote:
Thanx!

Je bent bij lange na niet de oudste op het forum Lottekoekie
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_83589476
Wat een lief topic
#geen
pi_83589605
Welkom Lottekoekie, inderdaad je bent niet de oudste maar wel van harte welkom hoor
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_83589639
quote:
Thanx!
Mijn man en ik hebben vorig jaar ons huisje beneden compeet laten renoveren, echt alles op de shop, de keuken, de plee, de vloer, inclusief nieuwe cement- dekvloer, vloerverwarming en de radiatoren eruit, alles gestuckt, alle meubels vervangen en de rest in bitterkoekjes. Binnenkort gaat de bovenverdieping zwaar op de schop, 2 jaar geleden de tuin rondom compleet laten renoveren en opnieuw laten aanleggen en de zolder is en drama dus een hevig stukje toestand wat ook nog ooit eens moet dus voorlopig zijn wij ook niet klaar, maar we kunnen dat zelf niet doen dus zijn we eigenlijk in alle opzichten niet geschikt voor dit forum maar ohhhhh, wat mag ik graag "lurken" hier, temeer daar we het sneaky láten doen . Tegen de tijd dat we klaar zijn zijn we rijp voor het verzorgingstehuis.
Het is zo leuk om me te koekeloeren met jullie en hoe jullie dat allemaal doen.Bakkie koffie om 6 uur in de ochtend en lezen en vooral kijken naar dat stoere spul alhier.
Is gewoon genieten.

ben nu wel benieuwd naar jullie huisje hoor
pi_83589640
Hahaha, en ik maar denken dat ik de oude taart in jullie midden zou zijn.
Ze zeggen wel eens dat je je jeugd in wil halen, nou, we begonnen ooit (in 1983) met messing(!) lampen en "trut-tafeltjes" met kleedjes erover en bloemetjesgordijnen maar nu wonen we in het strakke zwart-wit met nog niet één frutseltje in huis dus we worden nog jong met ouwe koppies
pi_83590117
Dank voor het warme welkom en vergeef me dat ik speciaal MMach naar voren haalde maar hij ráákt me gewoon.
Hoe dan ook, ik ben al zeker een jaar diep onder de indruk van wat jullie allemaal doen dus ik dacht: ik ga het nu maar ook eens even zeggen.
Al die verschillende huizen, oud of nieuw, welke smaak dan ook, het is alllemaal zo júllie en iedereen zo trots op zijn huis, of het nu een groot of een klein huis is, de trots straalt er vanaf en daar wordt ik dus vrolijk van en dat waardeer ik enorm, je eigen cocon in elkaar klunen en genieten is toch helemaal toppie!
pi_83590187
Joh Mmach is ook heel speciaal dus no offence.

We vinden het helemaal leuk en kom vooral vaker kijken
Enne heb je een digitale camera toevallig?
pi_83590218
quote:
Thanx!
Is gewoon genieten.

Welkom hier, leeftijdgenootje
Je moet nog wel even je profiel aanpassen, want je bent een vrouw toch?
pi_83590779
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 22:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Welkom hier, leeftijdgenootje
Je moet nog wel even je profiel aanpassen, want je bent een vrouw toch?
pi_83591044
Oeps, ik ben dus niet een ouwe meut die zich mengt in het geklun van de jeugd
Ik maar denken dat Fok enkel voor jonge mensen was weet ik veel...
MI-tje, als ik me hier op mijn gemak voel zal ik wel eens foto's neerplanten, we zijn ook trots op ons huis en ook op de tuin, tuinieren en in huis klunen is mijn passie maar mijn man weet geen orchidee van een klaproos te onderscheiden, die is enkel bezeten van iets met 4 wielen en een stuur en dingen met stekkers eraan die computers schijnen te heten Dus, de enige klusserd hier ben ik en ik mag graag klussen en ben dol op ons huisje, halfvrijstaand, tuin pal aan een dijkje met een bos erachter, de grote boze stad op werpafstand en zelfs de Tour de France komt op 200 meter aan ons voorbij (niet dat we daar zo blij mee zijn maar afijn) dus dat alles in Zuid-Holland.
Maar toch, gekluun genoeg gehad dus daarom maar alles professioneel laten doen, anders hadden we en zooitje gehad van hier tot Timboektoe tot in lengte der dagen. Daarom heb ik zo'n diep respect voor die zelfklussers hier, wat die allemaal voor elkaar krijgen met meedenken van de andere klussers op Fok........ ik vind het een oorkonde waard
En is superleuk om, zoals jullie het zeggen, mee te lurken. is mijn eerste ochtendrondje met het bakkie koffie, wakker worden met die kanjers.
pi_83592559
[quote]Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Iemand vroeg of ik een vrouw ben/Quote]

Voor zover mijn man en ik weten wel
Profiel lichtelijk aangepast
Ga proberen te slapen, is een beetje warm onder het kapje

[ Bericht 23% gewijzigd door Lottekoekkie op 02-07-2010 23:27:20 ]
pi_83593081
Leuk en welkom Lotte !
Dus je was ook eerst een tijdje een lurker voordat je het aandurfde om "mee te doen".

Hier hetzelfde en ik heb er al weer een jaar of vijf lol in om mee te lezen en af en toe eens aan te moedigen of ervaringen te delen.
Je maakt ons aardig nieuwsgierig naar je huis en dan vooral natuurlijk voor & na.

Je bent ook welkom in het tuintopic ! mensen met groene vingers zijn welkom.
[Het grote bloemen en planten in eigen tuin topic] Zomer!
pi_83593622
Wat een leuk tuintopic Anne!
zal er eens over denken, heb ooit mijn huis en tuin op een site gezet maar dat was, zacht gezegd, niet zo'n aardige site dus ben er ietwat voorzichtig mee, sorry.
Maar ben trots op ons nette zooitje (heb iets van 5000 kilo gravel en pulk dus elke dag blaadjes eruit dus eerst alle rommel weg en dan een plaatje posten
Ja, meelezen en genieten, soms de aandrang om te reageren, het niet durven en ineens beetje internet-moe maar dan vooral MMach lezen en die drang om te reageren.
Gelukkig ben ik niet de enige die MMach een warm hart toe draagt en dat was net even de kick.
De megakanjer onder de kluskanjers hier, nietwaar?

[ Bericht 11% gewijzigd door Lottekoekkie op 02-07-2010 23:40:39 ]
pi_83594820
Ach, in het begin moest ik wel wennen aan Fok en sommige (scheld) reacties.

Dankzij de inzet van de mods Duderella en Brighteyes is K & W een eigen rubriek geworden een jaar of vijf geleden en vrijwel iedereen hier reageert hier meelevend.
of men moet errug eigenwijs zijn.

Ivm voorbereiden op onze verbouwing was ik aan het spitten op internet en kwam hier terecht en ben blijven hangen.
pi_83596037
Dat trekt me nou juist wel aan, zie hier (kom enkel en lees ook enkel k&w) nooit een verkeerd woord. Ik vind dat ze hier (op K&w dus) respectvol met elkaar omgaan.
En zo hoort het ook.
pi_83596198
Ga nu naar mijn bedje toe (en dat bed heeft ook zijn beste tijd gehad naast mijn snurkerd die ik al 27 jaar mag begeleiden bij zijn snurken en hopen dat ik kan slapen (met de warmte en daarnaast een hele dikke pil van niet minder dan 1000 pagina's van Stephen King )

Slaap lekker en dank voor het warme welkom
pi_83626354
Ik ben ook benieuwd naar het verbouwingsresultaat van Lottekoekkie!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:54:52 #24
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_83627340
Welkom in K&W, Lottekoekkie.

Voor vragen omtrent verwarming, elektra, gas, water, riolering, EPDM dakbedekking en beveiliging.
Naast mij zijn er natuurlijk meerdere Fok!ers die hier een antwoord op weten
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_83641061
Ik ga even zwaar off-topic maar heeft wel met die-hards te maken:
Heb net de hele tourkaravaan en de renners op 2 meter afstand mogen aanschouwen.
Die renners waren in nog geen 1,5 minuten voorbij en toen was het klaar. Maar die toerkaravaan van ca. 2 uur lang was spectaculair. En dat zowat in mijn achtertuin
pi_83641241
Overigens dank, CVboer, maar afgezien van de bovenverdieping is beneden alles klaar en we hadden megafijne werkkerels,zowel perfect qua werk als als mens zijnde.
We hebben in totaal een stuk of 20 man over de vloer gehad, en dat voor iets van 58 m2
Tópkerels waren het, stuk voor stuk
Nou ben ik een vetroeteltype dus ik laafde die mannen met soepen, broodjes (tja, had even geen keuken) en na de arbeid ook een mooie envelop dan gaat het wederzijds goed.
Hélden waren het bij dik 30 graden!
pi_83644589
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik ga even zwaar off-topic maar heeft wel met die-hards te maken:
Heb net de hele tourkaravaan en de renners op 2 meter afstand mogen aanschouwen.
Die renners waren in nog geen 1,5 minuten voorbij en toen was het klaar. Maar die toerkaravaan van ca. 2 uur lang was spectaculair. En dat zowat in mijn achtertuin
Spectaculair hé.

Een paar weken geleden zoefde de Giro door ons roze dorp.
Alleen géen tourcaracan.

Sinds vandaag is de lokale tour begonnen voor 8-12 jarigen: een vakantieweek met fanatiek ifetsplezier.
Honderd rennertjes plus tourcaravan voor de 41e keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')