Ja, het is belangrijk om zo veel mogelijk beweging in zijn beentjes te krijgen. Of het nou uitdraait op een operatie of op fysio, er komt een moment dat de spalkjes af gaan en dan moeten zijn spieren zo veel mogelijk getraind worden. Dan is het beter als hij dat zelfstandig ook al doet tijdens het bewegen, ipv ze stil te houden en te kontschuiven. Die drie keer per week een uurtje fysio en dagelijks een uurtje oefenen met papa en mama kunnen daar niet tegenop.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:43 schreef Aoraki het volgende:
Ca.ra, bedankt. Dat klinkt hoopgevend. Dan moeten we ons huis nu echt kruipende-baby-proof gaan maken. En kontschuiven zou hier niet zo'n ramp zijn, maar bij jouw Thomas stimuleert dat dan te weinig zijn beentjes, ofzo?
Fotooooo!!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:44 schreef Incantrix het volgende:
Lily, haha, inderdaad! De meeste mensen willen er vast flink voor betalen als het garanties biedtEn ja man, dat helmpje!
Ik blijf er verbaasd over, zo snel al zo'n verschil! Blij mee!
Ik ben benieuwd...ik vind het knap hoor, van je meisje! Volgende week zaterdag zwaai ik even naar jequote:Op zondag 4 juli 2010 10:53 schreef Stiemie het volgende:
Vanavond concert van Anouk bij ons aan de overkant. Vorige keer zijn de meisjes overal doorheen geslapen. Hopelijk gaat het vanavond weer zo goed!
In de kinderwagen/buggy slaapt hij prima. In de doek gaat helaas niet met de spalken, dat doet pijn in mijn rug.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:56 schreef Stiemie het volgende:
Als hij in de kinderwagen kan slapen, zou ik zeggen: gaan! Lekker buiten en samen beestjes kijken
Vanaf wanneer het voor hem echt leuk is weet ik niet echt. Linde had bijvoorbeeld vorig jaar nog meer interesse in een eendje dat er liep dan in de enorme giraffe die erachter stondMaar toch was het wel erg leuk
wow!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
had ik al verteld dat mijn opa en oma al veeeeeel achterkleinkinderen hebben?
Evie is de 19e (!!) en de 20ste is ook op komst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |