Zelfde probleem hier: mevrouw vertikt het te slapen zonder slaapzak en als ze niet ingestopt is... Dus met een slaapzak en een laken... Minder gaat gewoon niet. Want een hele dag niet slapen... is voorniemand in dit huis fijn.... Dus bij ons ligt ze in d'r luier in de slaapzak, met een laken zo laag mogelijk toch ingestopt... De kamer is gelukkig niet zo enorm warm.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:33 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben naar boven gelopen en het is daar geen 31 gradenDie babyfoon meter deugt niet, zo heet is het er helemaal niet. Geen idee hoe warm het wel is, maar geen 31.
En echt, ik heb het geprobeerd, maar hij slaapt gewoon echt niet zonder zn deken en Pucka. Waarom denken jullie dat ik er ook af wil? Ik wil hem ook gewoon lekker los in bed kunnen hebben, maar het gaat gewoon nietNu voel ik me helemaal een slechte moeder
Bij Ivan is het een voorstadium van dansen!quote:Op zondag 4 juli 2010 09:01 schreef Ca.ra het volgende:
Overigens: zitten en dan wiebelen met de onderrug/heupen (voor/achter) is een voorstadium van kontschuiven, dus dat proberen we zo veel mogelijk te voorkomen.
nee, hier ook geen tipsquote:Op zondag 4 juli 2010 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Weinig briljante tips hier, behalve je eigen tempo ook maar aanpassen voor zover mogelijk en dutjes meedoen overdag als ze slaapt. En 's avonds toch veel vroeger naar bed dan je eigenlik zou willen. Dat helpt hier echt wel als ik weer even teveel hoofdpijn heb en constant gaap: rond 21 uur naar bed.
Krijgt ze al lang die pap, of zijn jullie daar net mee begonnen? Bij Thomas duurde het 1-2 weken voordat hij daarmee doorsliep. Maken jullie de pap van borstvoeding of is het met kunstvoeding? Ik zie in mijn omgeving en ook hier op Fok! dat de kindjes die 's avonds kunstvoeding krijgen langer doorslapen. En ja, dat geldt niet voor iedereen, dat weet ik. Maar er lijkt wel een trend in te zitten...quote:Op zondag 4 juli 2010 09:50 schreef Spanky78 het volgende:
Pff, iemand tips om babies van 7 maanden niet 3x per ancht te laten wakkerworden? vanochtend moest en zou ze om half 8 spelen, dus ik naar beneden... Eenmaal daar is ze alweer moe.. En daar zit paps dan, om half negen op zondag... Alleen, met een kind dat alweer slaapt...
Het begint me intussen wel op te breken. Die eerste maanden ging nog wel, maar nu wordt het echt zwaar. En alle anderen om ons heen slapen van 8 tot 8 zo ongeveer. Die van ons krijgt om 11 uur een late fles pap... en komt dan nog 2x in de nacht. Om 6 uur half zeven ook... Mama is al helemaal naar de klote omdat ze dan ook wil drinken aan de borst...
gelukkig is iedereen wel gezond enzo... maar ik heb al 3 weken een hoofdpijn die niet meer weg gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |