Nicole heeft de arts verder niets gezegd over wat de oorzaak zou kunnen zijn, of het inderdaad door de beschadiging kan komen? Tjonge, hij is echt enorm afgevallen zeg, wat naar
Ca.ra wat een spannende dag, vervelend dat je zo lang moet wachten op je mannetje. Veel sterkte voor jou en hem, hopelijk is hij niet misselijk
BJ dat klinkt wel een beetje te hard inderdaad. Ik weet niet of jij pap bijgeeft, maar een vriendin van mij kwam met
deze tip en bij haar kindje werkt het als een trein

Op het pak staat dat je het twee keer per dag moet geven, maar zij geeft een keer per dag 4 schepjes en dat werkt ook genoeg.
Edit: je geeft natuurlijk ook borstvoeding, dat werkt laxerend. Je zou een tijdje kunnen stoppen met bijvoeding zodat de ontlasting weer goed opgang komt als je denkt dat ze er echt last van heeft.
Tjonge Niels slaapt eindelijk. Pff. Vanmiddag had ik hem ook eindelijk in slaap gekregen (aan de borst, als ik die toch eens niet had

) en toen maakte de kat hem na 20 minuten weer wakker

Ik vermoed dat het nog een beetje een nasleep van zondag is. Ik had toen de hele dag een vrijgezellenfeestje en was pas om 23 uur weer thuis, mijn man was thuis met Niels. Overdag ging het slapen goed, maar na het avondeten was het raak. Hij wilde echt niet slapen en was zelfs helemaal schor van het krijsen toen ik thuis kwam

. Nu nog steeds een beetje. Uiteindelijk heeft mijn man hem maar in de Bondolino gedaan en is gaan wandelen door het huis, zo heeft hij nog een uurtje geslapen. Toen ik thuis kwam viel hij tijdens het drinken direct in slaap. Hmz 's avonds is hij dus echt afhankelijk van de borstvoeding.
Verder gaat het hier ongeveer zoals bij jullie Bar. Niels heeft veel last van verlatingsangst en het enige wat werkt is erbij blijven tot hij slaapt. Want anders raakt hij zo over zijn toeren dat hij onmogelijk nog in slaap komt. Het eerste slaapje op een dag gaat meestal nog wel, maar daarna ben ik vaak wel 3 kwartier bezig hem in slaap te zingen, aaien en voorlezen, ik ken inmiddels alle verhaaltjes van Jip en Janneke wel. Helaas heeft hij nu ontdekt hoe hij moet gaan zitten en staan in bed, wat hij dus constant doet als ik mijn handen niet op zijn rug houdt om hem rustig te houden. Hij heeft nog niet ontdekt hoe hij vanuit staan weer kan gaan zitten, dus gewoon laten staan tijdens het voorlezen werkt niet.
En sinds vandaag schuifelt hij ook langs de bank of tafel
Hij gaat echt veel te hard, ik houd hem niet bij!. Hij vindt zichzelf echt geen baby'tje meer hoor. Alleen 's nachts, tijdens het voeden, is hij weer mijn kleine baby.
Maar dat verklaart dus waarom ik zo weinig schrijf. Als hij eindelijk slaapt ga ik als een razende het huishouden doen en vacatures zoeken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>