Fuck. Heel verhaal, druk ik op backspace terwijl ik niet in het typingwindow zit

Domme ik
Magoe,
whooo! *
KLABAM!* Onweer
Dus, zoals ik zei:
Inca, je hebt het wel te verduren met sloopkogeltje Stef he! Stef, denk eens om je hartslag van je moeder!
Senna al bijna een jaar, dat betekend dat Thijs ook bijna jarig is!

Wat gaat dat snel!
Miss, ik weet nog zo goed dat je poste dat je zwanger was

En nu is ze er gewoon al bijna een jaar!
Groof, hoe is het nu met R? Is de koorts al gezakt? En Poppejans, hoe is het Wolf? Is die ook al bijna beter? Kusjes voor de kleintjes
Met Rienk is alles goed. Die ligt lekker in de verbouwde kamertje. We hebben even de kast en zn bed omgedraaid, want omdat de klamboe weg is is het nu zo kaal bij zijn bedje! Hij stond ook tegen een witte muur en nu staat hij bij de bloemetjes muur

We gaan de kast en de commode nu ook nog wisselen, omdat Rienk altijd met het stopcontact speelt (Dat kan geen kwaad, is beschermd, maar hij draait nu altijd en dat verschoond zo lastig

)
Hij is vannacht ook niet oververhit geweest en hij ligt nu met zn armen los te slapen. Hij heeft het alleen nog niet door, want alleen de ritsjes zijn los
het is zo'n heerlijk ventje he, net wat jullie zeggen, hoe ouder hoe leuker, ik geniet nu steeds meer van hem, hij is ook echt zo leuk!

En ik zag hem zonet voor het eerst rollen!
Vanmiddag miste ik het weer hoor

:
Hij was aan het bananen de hele tijd en toen kwam J. de kamer binnen. Dus ik kijk even naar J en die kijkt heel vrolijk naar Rienk en daarna blij naar mij:
> "zag je dat niet?"
< "eeh nee?"
> "hij rolde!"
< Kijkt naar Rienk en ziet hem op zn buik liggen

"Fuck. weer gemist"
Maar zonet heb ik het wel gezien hoor! Houterig, maar hij flikt het toch echt!
[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 03-07-2010 19:56:12 ]