abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83604376
Thomas wat goed

Hoe is het met de koortsige kindjes?
Fake it till you make it...
  Moderator zaterdag 3 juli 2010 @ 13:06:22 #102
5428 crew  miss_sly
pi_83604700
Sserpente, Senna krijgt ook ergens tussn 6-7 uur bv. Als we dan uitgespeeld zijn in bed of moeten werken, staan we op en gaan ontbijten. Doordat het zo kort op de bv is, eet ze vaak niet heel veel, maar ze krijgt iig wel de ontbijtstructuur mee, zeg maar. Soms eet ze een boterham (tegenwoordig ineens zonder korstjes ) maar vaak geen hele. Dan krijgt ze ergens tussen ontbijt en lunch iets van fruit. Rond 12 uur brood bij de lunch en dat varieert van 1 tot 2 boterhammen. GEwoon 2 broodmaaltijden dus, maar ik maak me er, zeler zolang ze nog bv krijgt, gewoon maar niet druk om hoeveel ze er nu daadwerkelijk van binnenkrijgt. Ik vind het belangrijker dat ze de dagstructuur een beetje door gaat krijgen: ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, eventueel nog wat als we laat eten, avondeten, bad-pap en naar bed. Met hier en daar dus voorlopig een bv
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 3 juli 2010 @ 13:13:17 #103
5428 crew  miss_sly
pi_83604910
Ik ben helemaal niet bijgelezen, beetje druk geweest. voor alle kindjes en mama's die dat nodig hebben.

Even een beetje bijlezen maar. Ik zag dat Ca.ra weer wa tmeer post, gezellig! En oeke post hier ook nog gezellig. Nog 2,5 week en dan heb ik ook een dreumes
  zaterdag 3 juli 2010 @ 13:50:31 #104
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_83606175
Ik heb ook thuis gezeten met mijn halve buikgriep en er een vrije dag achteraan geplakt he. Dus de postrating gaat volgende week weer naar beneden hoor

Over 2,5 week Senna alweer 1... Echt, het gaat zo snel. Ik weet nog dat we met zijn allen in het zwangerschapstopic postten. *mijmer*
Heb je al een traktatie enzo bedacht?

Het Plan werkt vooralsnog. Thomas ligt net weer in bedje. Ik moest nog even terug naar boven omdat zijn knuffeldoekjes uit bed gevallen waren (PROTEST!), maar nu is hij zoet aan het slapen. Echt, hij is zo lief, en ik ben zo trots. Het mama-zijn wordt ook steeds leuker he.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator zaterdag 3 juli 2010 @ 17:11:19 #105
5428 crew  miss_sly
pi_83613247
Ca.ra, wat grappig dat je dat zegt, dat mama-zijn steeds leuker wordt. Ik dacht vroeger altijd dat ik vooral bab y'tjes leuk vond, en ik vroeg me dan toch wel stiekem een beetje af wat ik moest beginnen als mijn kind groter zou worden. Nu mocht ik gisteravond even oppassen op het dochtertje van vrienden (bijna 3 maanden, de ouders waren naar een concert in WEsterpark, Stiemie ), en toen ik dat kleine, breekbare meisje vasthad, dacht ik toch ineens dat ons eigen grotere meisje toch ook wel erg leuk was

Er kwam een dutje ( ), een bezoekje aan de kapper, lunch en een wakker meisje tussen, maar ik ben min of meer bijgelezen

Die warmte, wat een narigheid is dat toch he? Je zou dan willen dat je airco had, zodat je alles even goed op kn frissen. Vandaag is het hier iig lekker fris, het heeft even geregend en het is nu echt minder warm. Alle ramen en deuren staan tegen elkaar open, dus het moet verschil maken straks.

Sserpente, hoe is het met Lente en de pokkies? Arm meiske op die foto.

Groofs en Vlindur, hoe is het met jullie mannetjes en hun verhoogde temp?
Hopelijk bij jullie ook afgekoeld en een stuk beter nu!
pi_83616984
Fuck. Heel verhaal, druk ik op backspace terwijl ik niet in het typingwindow zit Domme ik

Magoe,

whooo! *KLABAM!* Onweer

Dus, zoals ik zei:

Inca, je hebt het wel te verduren met sloopkogeltje Stef he! Stef, denk eens om je hartslag van je moeder!

Senna al bijna een jaar, dat betekend dat Thijs ook bijna jarig is! Wat gaat dat snel!
Miss, ik weet nog zo goed dat je poste dat je zwanger was En nu is ze er gewoon al bijna een jaar!

Groof, hoe is het nu met R? Is de koorts al gezakt? En Poppejans, hoe is het Wolf? Is die ook al bijna beter? Kusjes voor de kleintjes

Met Rienk is alles goed. Die ligt lekker in de verbouwde kamertje. We hebben even de kast en zn bed omgedraaid, want omdat de klamboe weg is is het nu zo kaal bij zijn bedje! Hij stond ook tegen een witte muur en nu staat hij bij de bloemetjes muur We gaan de kast en de commode nu ook nog wisselen, omdat Rienk altijd met het stopcontact speelt (Dat kan geen kwaad, is beschermd, maar hij draait nu altijd en dat verschoond zo lastig )

Hij is vannacht ook niet oververhit geweest en hij ligt nu met zn armen los te slapen. Hij heeft het alleen nog niet door, want alleen de ritsjes zijn los
het is zo'n heerlijk ventje he, net wat jullie zeggen, hoe ouder hoe leuker, ik geniet nu steeds meer van hem, hij is ook echt zo leuk! En ik zag hem zonet voor het eerst rollen!

Vanmiddag miste ik het weer hoor :

Hij was aan het bananen de hele tijd en toen kwam J. de kamer binnen. Dus ik kijk even naar J en die kijkt heel vrolijk naar Rienk en daarna blij naar mij:
> "zag je dat niet?"
< "eeh nee?"
> "hij rolde!"
< Kijkt naar Rienk en ziet hem op zn buik liggen "Fuck. weer gemist"

Maar zonet heb ik het wel gezien hoor! Houterig, maar hij flikt het toch echt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 03-07-2010 19:56:12 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 3 juli 2010 @ 19:52:50 #107
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83619334
Wat knap Vlindur, hij rolt .

R heeft vandaag ook nog de hele dag diezelfde koorts gehad, niet heel hoog (bijna 39 graden) en overdag is dat best te doen eigenlijk. Ik weet niet wat het is, vorige keer (de eerste keer koorts) was het de vijfde/zesde ziekte. Ik voel nog niks van tandjes en eerlijk gezegd verwacht ik dat dat ook nog wel even gaat duren, want S was 9 mnd en ikzelf was ook laat met tanden. Ik ben zelf nu wel echt moe, want heb uiteindelijk toch heel erg lopen waken weer vannacht.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 19:54:00 #108
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83619380
Het is hier wel wat afgekoeld al, maar ik hoop nog op een flinke regenbui, gewoon om de boel even lekker open te breken.
pi_83619609
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:52 schreef Groofsken het volgende:
Wat knap Vlindur, hij rolt .

R heeft vandaag ook nog de hele dag diezelfde koorts gehad, niet heel hoog (bijna 39 graden) en overdag is dat best te doen eigenlijk. Ik weet niet wat het is, vorige keer (de eerste keer koorts) was het de vijfde/zesde ziekte. Ik voel nog niks van tandjes en eerlijk gezegd verwacht ik dat dat ook nog wel even gaat duren, want S was 9 mnd en ikzelf was ook laat met tanden. Ik ben zelf nu wel echt moe, want heb uiteindelijk toch heel erg lopen waken weer vannacht.
Kun je ze niet bij jou op de kamer leggen vannacht? Lijkt me vermoeiend hoor, 2 nachten amper slaap
Succes vannacht. Hoop dat het met R gauw weer beter gaat

Ik ga zo weer voetbal kijken, ik vond het eerst vreselijk stom, maar zat net bij Duitsland - Argentinië flink mee te schreeuwen, 4-0!
Zo meteen komt Paraguay - Spanje, dus dat wordt spannend!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:05:23 #110
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83619846
Dan slaap ik nog veel onrustiger Vlindur . Is niet zo erg hoor, dat vermoiede trekt wel weer bij na een nacht goed slapen .
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:25:10 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83620629
Er was al een hele tijd wat uit de TT gevallen!

Wat naar van die koorts van R. trouwens Groofsken.
Oscar had hat laatst ook 2 avonden, zomaar ineens 39,6 en 40 de avond erop. En daarna was het weer over.

Rienk rollen! Leuk is dat toch he, die ontwikkeling allemaal!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:31:38 #112
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83620919
Oh, ik raak trouwens helemaal niet in de stress van een beetje koorts hoor . Het was meer de combinatie met de belachelijke hitte hier in huis, waardoor ik me echt zorgen ging maken.
pi_83621431
Wat maf die kindjes met ineens koorts... hier dus ook vanavond. Heb haar maar even uit bed gehaald, want het was toch wel warm op haar kamer. De boel open, paracetamolletje, slok water en nu ligt ze nog even in de wagen hier beneden omdat het hier wat koeler is, als ze straks wat is afgekoeld en het boven koeler is, dan gaat ze weer naar bed.
Wel fijn om te lezen dat er meer kindjes dat hebben... ze lijkt er ook niet naar van. Ze heeft er wel wat last van icm de warmte, moeilijk in slaap vallen, maar ze heeft lekker zitten eten en haar fles leeggedronken enzo... komt vast weer goed.
Fake it till you make it...
pi_83622031
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 13:13 schreef miss_sly het volgende:
En oeke post hier ook nog gezellig. Nog 2,5 week en dan heb ik ook een dreumes
Kom maar gauw, het is heeeeel rustig bij de dreumessen.

Veel kindjes met koorts inderdaad. Hier ook nog steeds. Vanavond weer 39,3

Vlindur, wat goed van Rienk, rollerderol!

Sserpente, fijn dat je daar niet meer over hoeft te piekeren!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83622164
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:01 schreef oeke het volgende:

[..]

Kom maar gauw, het is heeeeel rustig bij de dreumessen.

Veel kindjes met koorts inderdaad. Hier ook nog steeds. Vanavond weer 39,3

Vlindur, wat goed van Rienk, rollerderol!

Sserpente, fijn dat je daar niet meer over hoeft te piekeren!
Waarover? Oooh, over het schema? Ik heb het losgelaten idd!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:14:30 #116
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83622589
Wat naar zeg al die kindjes met vage koortsklachten. Zieke kindjes zijn sowieso zielig, maar al helemaal met dit weer Hopelijk knappen ze allemaal snel weer op!

Rienk wat goed rollen

Esmee heeft vanmiddag voor het eerst voorin het winkelwagenje gezeten. Ze vond het prachtig (net als opa die haar erin gezet had ) Kon ze mooi overal naar graaien en kiekeboe spelen met de andere mensen in de supermarkt..
pi_83622816
Goed zo Rienk! Nu nog even op video vastleggen, Vlindur. Succes vannacht! Misschien lukt het wel om met losse armpjes te slapen.

Thanks Miss, voor je post. ’s Morgens samen ontbijten doen we eigenlijk alleen als ik vrij ben. Als ik moet werken, schuif ik snel een bak yoghurt met muesli naar binnen. Maar een kwartiertje eerder opstaan en ze kan een stukje brood mee-eten natuurlijk. Al is het alleen maar om wat jij zegt, dat ze de structuur meekrijgt.

Ik vind het mama-zijn ook steeds leuker worden naarmate Lente ouder wordt. Het is zo leuk om ‘r te ‘ontdekken’. Ze lokt sinds een tijdje bijvoorbeeld zelf spelletjes uit. Ze was vanmiddag aan het kiekeboeën achter een kastje. Zo lief, ze bukte achter het kasje, duwde dan d’r hele snoetje er plat tegenaan en wipte er dan ineens achter vandaan. Kiekeboe! En dan dat blije koppie elke keer.

De waterpokken gaan er steeds heftiger uitzien, maar dat komt omdat juist omdat de kortstjes nu echt goed beginnen in de drogen, dus steeds donkerder worden. Nog even en ze vallen eraf.

Fotootje

Op een goede nacht voor iedereen!
pi_83623021
Haha, Esmée houdt dus ook van kiekeboe.

Lente heeft van de week ook voor het eerst in een winkelwagen gezeten. Op zulk soort gekke momenten kan ik me dan ineens zó moeder voelen.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:29:41 #119
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83623222
Ah kijk die kleine spikkel nou Betekenen de korstjes dat het nu wel een beetje bijna klaar is met de waterpokken?

Ja kiekeboe is ook hier favoriet. Doekjes over haar hoofd trekken en dan een enoooorme tandeloze glimlach Ik kreeg trouwens niet echt de kans om me echt moeder te voelen want mijn vader nam haar meteen over Ik was met mijn ouders boodschappen doen en mijn vader heeft de hele tijd met mijn kleine meisje gelopen. Mijn ouders hebben ze door overlappende vakantie met ons bijna 3 weken niet gezien en dat moeten ze duidelijk allemaal even inhalen Morgen gaan ze met Esmee en Linde naar sprookjeswonderland.
  Moderator zaterdag 3 juli 2010 @ 21:30:11 #120
5428 crew  miss_sly
pi_83623240
Rienk aan het rollen

Vervelend, al die kindjes met verhoging en koorts. Ik temp Senna niet, het is warm en ze voelt ook wel wat warm aan, maar als ze verder gewoon levendig is enzo, zie ik geen reden om dat te doen. Beterschap iig

Lente, meisje, wat een narigheid die waterpokken. Jeukt het minder nu, Sserpente, denk je?

Stiemie, leuk he, in de winkelwagen? idd Sseprente, dat je je dan zo ontzettend moeder kunt voelen. Echt zo van: kijk mij eens, ik loop hier met mijn dochter, ja MIJN dochter, in een winkelwagentje!!

oeke, ik kom gauw genoeg een topic verder. Ik heb geen haast, maar ik geloof dat de tijd gewoon doorgaat

Wat betreft eten nemen wij eigenlijk altijd ruim de tijd, ook op dagen dat we moeten werken. We staan gewoon altijd echt op tijd op, zodat we echt de tijd hebben om te kunnen ontbijten. Echt ook even tafel dekken (niet te uitgebreid, maar bordjes en bestek, koffie zetten (voor ons dan he ), eea aan beleg op tafel) en doen even rustig aan.
  Moderator zaterdag 3 juli 2010 @ 21:31:51 #121
5428 crew  miss_sly
pi_83623307
Ow ja kiekeboe doet het hier ook goed. En 'gepakt' worden, dat daagt ze nu ook echt uit. Dan kijkt ze je heel guitig aan en begint al weg te kruipen/lopen en kijkt dan lachend achterom. En dan moet je op handen en knieeen achter haar aan en haar pakken en pffffrrrttt doen op haar buik en in haar nek. En dan schatert ze het uit
pi_83623366
Rienk wat goed!

Ik hoop dat Lente niet teveel last heeft van de waterpokken!

Veel kindjes met koorts, Finn dus ook 3 avonden, zou het misschien toch ook door het warme weer komen?

Finn loopt

[ Bericht 14% gewijzigd door Flower-Ti-Amo op 04-07-2010 22:15:40 (filmpje weer weg) ]
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:40:59 #123
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83623655
ahhhh FTA wat goed!!!

en Rienk ook goed bezig zeg! en ja altijd doen als je niet kijkt he? haha

een dikke voor Ssserpente dr kleine krentebolletje
en natuurlijk ook eentje voor alle koortsige en zieke kindjes

Evie ligt lekker te slapen, na weer een warme vermoeiende dag... heb dr lekker voor het slapen gaan nog even in een lauw badje gedaan...
vandaag heeft Evie 2x fruit gehad, wilde jammer genoeg weer geen groente;
maar uiteindelijk wel
3x BV, 2x pap (1x moedermelk met rijstebloem en 1x avondpapje) en 2x fruithap (1 banaan, 1 appel en halve liga) gehad...
dat is toch ook best goed denk ik?
en water wilde madam niet hebben....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:43:02 #124
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_83623747
Ahgos, jemig zeg, nog meer koorts Wat sneu allemaal, beterschap kleintjes!

Hahaha, Miss, dat klinkt zó lief! En dat schateren ook, ik dat

Vlindur, jaaaahh!! Wat goehoed! En haha, sloopkogel, ja.. Zeker met die helm op nu

Och Lente, kleine krentenbol

Finn!

En BJ, heb je al slappe thee geprobeerd?

Wij hebben lekker een dagje gewinkeld met Stef. Jongens, wat heb je een hoop bekijks met zo'n helm op dat doppie Wel grappig, ik verwachtte een hoop 'ah wat zielig' en 'ahgos, heeft hij epelepsie ofzo?' (zoals op het KDV ) maar als er een reaktie kwam was het 'oh kijk nou wat schattig!' Wel vaak over de warmte, maar dat ís ook gewoon zo. We deden daarnet zijn helm af en zijn hoofd stonk gewoon..
3!
pi_83624457
Het lijkt nu idd echt over te zijn, Stiem. Er komen iid geen nieuwe blaasjes meer bij. Het jeukt volgens mij nog wel een beetje, maar da's meer van het genezen, denk ik.

Haha, Lente doet dat ook, een doekje over d’r hoofd trekken. En ik maar zeggen: “Waar is Lente nou?

Goed omschreven, Miss. Ze was alleen miss krentenbol, de eerste keer in het wagentje, dus ik zag alleen maar slinkse blikken.
Doen jullie dat echt joh, zo ontbijten ’s ochtends? Pfoe, knap hoor! Nils staat hier vaak al rond 5.00 / 5.30 uur op en ik om half zeven. Dat vind ik vroeg zat. Ik ben sowieso geen ochtendmens, heb zelfs nogal een ochtendhumeur…

Finn, goed bezig!

Da’s hartstikke goed, BJ! Een hele banaan en appel vind ik sowieso al heel wat. Dat krijg ik er bij Lente echt niet in, hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')