Vlindur, neenee, niet slechte moeder!

Zulke dingen zijn gewoon verrot lastig eruit te krijgen.. Ik heb zo even geen tips voor je, wel dikke

-en!
Lente!

Och meisje, bij het openen van dit topic was deze foto het eerste dat ik zag en ik schoot er meteen van vol ook

Wat sneu! Ssserpente, fijn te lezen dat de jeuk wat minder wordt, maar bah, wat naar zeg! Zo erg heeft Stef het helemaal niet gehad..

voor jullie beiden!
Esmee aan het eten

Rienk en Isabeau
@ Slapen: Stef slaapt nu in een romper, verder niks. Nouja, een luier erbij natuurlijk. We laten het raam dan open tot wij zelf gaan slapen en de ventillator aan (met de aanzuigkant naar het raam en dan de blaaskant de kamer in). Het is er op het moment 27 graden, maar dat loopt nog wel iets op in de loop van de avond

Tevens: hoi!

Long time no see! De afgelopen dagen was ik weer even bezig met van alles (voornamelijk bijtrekken van een concert eigenlijk

). Hiero gaat het allemaal wel goed, Stef komt sinds gisteren voorúit met kruipen (ca 1 meter per kwartier, maargoed

) en is lekker druk. Hij is ook weer lekker bezig met zijn inner hooligan, hij heeft gisteren zo hard tegen de spijlen van de box geschopt dat één van de steunblokjes waar de bodem op rust ertussenuit is gevallen, dus dat ging van *schop* *
KLAP!!* "whèèèèèèè!!"

Ben me lamgeschrokken. Hij zat uiteindelijk anderhalve minuut later alweer te spelen, maar ik heb nog zeker een half uur mijn hart in mijn keel gevoeld. Daarnet toen hij in bed lag heeft hij ook een pieterpeuterstukje snoer van de babyfoon ontdekt dat niet was weggewerkt, dus daar heeft hij aan zitten peuteren tot de babyfoon verschoof en er een muziekdoosje van het plankje boven zijn bed zijn bed in is gedonderd. Dat was "WHÈÈÈÈÈÈÈÈ" in het kwadraat, zeg maar.. En niet slapen dus ook, tot zonet

Helmpje gaat erg goed, hij heeft er niet echt last meer van. Hij zweet zich nog wel aardig rot met dat ding, maar 's-morgensvroeg gaat 'ie op en als hij gaat slapen gaat 'ie af. We wilden gisternacht ook proberen een nacht met helmpje op, maarja..

In het ziekenhuis werd gezegd dat de helm niet 's-nachts opmag in het geval van een buikslapertje. Drie keer raden wat Stef sinds een week doet..

Beetje jammer, juist 's-nachts is een lange periode.. Maargoed, we blijven proberen en we zien wel enzo.
Verders iedereen een dikke

, ik heb nog muchos bij te lezen!