Wij hebben een briefje meegekregen, dat áls Nederland zou winnen, de musical verplaatst werd van dinsdag naar woensdag. Misschien kan dat ook op jullie school?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Jammer voor de eindmusical van zoonlief as dinsdag. ik denk dat er veel mensen gelijk daarna naar huis gaan.Maar goed, wel tof hoor.
![]()
Finale Nederland-Duitsland?
En dat van een voetbalhater.quote:
turkse winkel? iemand die op vakantie gaat naar Turkije?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:59 schreef Vicky het volgende:
Oeks, je kan de minitrosjes er wel afknippen hoor. Dat is neit erg, maar terugsnoeien moet je nu niet doen.
Mijn ouders hebben een hele grote druivenplant die over de hele muur van het plein gaat.
Mijn moeders snoeit in februari/maart of na de bloeitijd.
Misschien heb je hier wat aan
Kom idd maar op met die onweer!
Ik ben weer naarstig op zoek naar dit:
[ afbeelding ]
Turkse appelthee. Dat is zooooo lekker als het zo warm is buiten!
Maar ik weet wel precies wat je bedoeld!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het echt heel leuk klinken, oeke! Ik ben niet zo van het tuinieren, maar ik hielp mijn opa vroeger altijd in de moestuin en daar koester ik warme herinneringen aan. Mijn oma hielp ik altijd met bijvoorbeeld het door de vermaler halen van boontjes. Ik kon zo genieten balen van dat soort klusjes en ik mis die 'simpele' dingen wel eens gelukkig niet.
Heel erg leuk! Was voor de 7-jarigen heftig genoeg, parcours was 18 banen dus 1,5 uur werk ongeveer. Daarna een ijsje en wegwezen maar weerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:56 schreef oeke het volgende:
Jeumig TF, pannenkoeken bakken in die hitte.En glow in the dark minigolf klinkt grappig! Was dat leuk?
wij hebben normaal altijd musical op woensdag, maar de lio heeft diplomauitreiking en die heeft een rol. Maar verzetten was beter geweest ja. Nou ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wij hebben een briefje meegekregen, dat áls Nederland zou winnen, de musical verplaatst werd van dinsdag naar woensdag. Misschien kan dat ook op jullie school?
Ik mis dat hele 'simpele' leven eigenlijk wel, in de moestuin werken, oma helpen met het verwerken van groente en fruit (ik verzamelde ook bramen voor haar en daar maakte ze jam vinden, en ze hadden twee pruimenbomen op het erf), stallen uitmesten, met dit soort weer de sproeier in de bak aanzetten en dan lekker zonder zadel wat met de paarden klooien.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
Maar ik weet wel precies wat je bedoeld!!
Maar de wéken dat we 3 keer per week snijboontjes/spercieboontjes/tuinbonen aten uit de vriezer 'omdat ze op moeten' mis ik nietHet eerste jaar op mezelf heb ik geen spercieboon klaargemaakt
De komkommers en rabarber en druiven van opa en opa zelf mis ik nog steeds
het is idd van die poeder Oeks! Als je zou willen kijken graag! Ik ga hier ook zoeken...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:10 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het huisje eruit, met een slaapkamertje en een douche/toilet en een woonkeukentje.![]()
Ah, dank voor de druif tips. Ik ga dat gewoon doen, ik lust wel een glaasje druivensap. De vorige eigenaar heeft zelfs een zomer wijn proberen te maken.![]()
Er staan nu nog geen groentes in, Claudia, dus dat soort klusjes hebben we nog niet. Er staat een perenboom en een druif. En een grote acacia.![]()
Is dat van dat poeder Vicky? Zal ik eens voor je kijken hier in de buurt? In Den Haag zou je dat toch ook moeten kunnen vinden...
Wow, dat is gewoon een huis! Wat fantastisch! Is het idee dan dat je daar ook regelmatig een weekeinde blijft of zo?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:10 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het huisje eruit, met een slaapkamertje en een douche/toilet en een woonkeukentje.![]()
Ah, dank voor de druif tips. Ik ga dat gewoon doen, ik lust wel een glaasje druivensap. De vorige eigenaar heeft zelfs een zomer wijn proberen te maken.![]()
Je mag daar 6 maanden per jaar slapen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Wow, dat is gewoon een huis! Wat fantastisch! Is het idee dan dat je daar ook regelmatig een weekeinde blijft of zo?
Ik zit even mee te lezen,quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:18 schreef oeke het volgende:
[..]
Je mag daar 6 maanden per jaar slapen!![]()
Dus als we de sleutel hebben verkassen we daarheen waarschijnlijk.
Er is alleen geen electriciteit. We moeten een zonnepaneeltje scoren ofzo. Maar wel gas (geijser-koelkast-verwarming-koken) En water.
En waarschijnlijk geen internet. Dus dat is wat minder....
Dat hoop ik ook!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voorzie lange zomeravonden met veel gezelligheid!
Ik maak ff een fotoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:42 schreef livelink het volgende:
Wat is een poffert? Een reuze-poffertje of zo?
Surinamequote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:00 schreef Fannie het volgende:
Waar gaan je broer en schoonzus heenverhuizen eigelijk Free?
Jupquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:04 schreef oeke het volgende:
Dat ziet er tof uit die poffert. Is dat Gronings? Lijkt me erg lekker!
Succesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:44 schreef moussy het volgende:
poffertik moet toch eens op zoek gaan naar een poffert pan!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij krijgen morgen 14 man over om te bbq`en. Feestje
1 jaar getrouwd alweer
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij krijgen morgen 14 man over om te bbq`en. Feestje
1 jaar getrouwd alweer
Ik heb mijn eigen naam gehouden toen ik trouwdequote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:21 schreef Vicky het volgende:
Ik gebruik ook regelmatig nog mijn eigen naam
ja snap ookniet dat orginele of onorginele ervan...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:11 schreef livelink het volgende:
Ik zie niet helemaal wat er origineel of onorigineel aan trouwen is. Je kunt een bruiloft toch zo origineel maken als je zelf wilt? Wij zijn niet getrouwd, maar dat heeft geen bijzondere reden. Op een gegeven moment hadden we alles al geregeld zonder getrouwd te zijn. En trouwen vergt toch een zekere planning en dat is gewoon totaal niet onze sterkste kant.
Hier is het al achter de rug en het is weer net zo heet als ervoor. Wat zeg ik; nog benauwder want vochtiger.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:06 schreef livelink het volgende:
Hier begint het trouwens net te onweren, dus met een beetje geluk is die hele benauwde hitte zo weg.
En een pissebed? * rilt en huivertquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:06 schreef YPPY het volgende:
En overwin angsten. Ik heb inmiddels al een regenworm, een huisjesslak, een spin en een naaktslak vastgehouden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |