quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:38 schreef vipeax het volgende:
We verliezen met 0-10, omdat Suarez 10 goalen gaat maken....goalen nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:38 schreef vipeax het volgende:
We verliezen met 0-10, omdat Suarez 10 goalsen gaat maken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt het ook door de alcohol dat je Suarez noemt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Nee, voor dat stuk was de eerste spoiler (die was er vanaf het begin al), de tweede voor de mass failquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
Komt het ook door de alcohol dat je Suarez noemt?
Uruguay is ook fout in de TT.quote:
Het gaat hier om Uruguay. Die wordt helemaal ingemaakt, vooral omdat Oranje eindelijk een winnaarsmentaliteit heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop 2 -1 of 3 - 1, maar ik vrees voor 1 -2
niet omdat ik het ze niet gun, maar omdat de finale wel te mooi om waar te zijn lijkt
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:32 schreef Balgehakt het volgende:
Wat een leuke woordgrap in de TT......
2-0
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:56 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Het gaat hier om Uruguay. Die wordt helemaal ingemaakt, vooral omdat Oranje eindelijk een winnaarsmentaliteit heeft.
De cijfers zijn in het voordeel van Uruguay.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:42 schreef vipeax het volgende:
[ afbeelding ]
18 Attacks From Left 22
13 Attacks From Right 23
21 Attacks From Centre 8
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |