quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:52 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
![]()
en wat zei ik????? we maken ze af na de RUST schoppen we er ff 2 IN.![]()
geef maar toe dat ik een vooruitziende blik heb
Toverheks for coach! En president!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:52 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
en wat zei ik????? we maken ze af na de RUST schoppen we er ff 2 IN.![]()
geef maar toe dat ik een vooruitziende blik heb
Pietje?quote:
Nee ik was 't nietquote:
Thanks FANN en Ccquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
maar ik ben blij voor Heksie de rest ken me niet schelen![]()
Heksieje hebt gewonnen
o ken je hier ook modden dan ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
fann ik heb de vortige TT aangepast sorry.
En nu ga ik weer de straat op, wat een feest hier, de hele buurt gaat los.
Alleen de straattegels te heet aan mijn blote voeten dus kwam even slippers aantrekken.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
o ken je hier ook modden dan ?
anh.. voor Heksie dan maar
wat heet blijquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pietje?
Heksje blij, wij allemaal blij.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat heet blijken zelf op dit moment warme gevoelens opbrengen voor Johan Derksen, nou op naar de volgende wedstrijd
![]()
oh Bert van Marwijk beetje schor, zal ie ook zo geschreeuwd hebben als wij
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, en nu maken we die cokedealers en shemales KAPODT.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:59 schreef Noek het volgende:
Komtie dan hè!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Had jij voorkennis?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Das een probleem, ze krijgen nu kapsones.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet waar we nu tegen moeten maar die maken we óók KAPODT!![]()
![]()
![]()
Lekker gevoel he Heksie? Ik vind het ook super dat ze door zijn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:53 schreef Toverheks het volgende:
kan wel janken, en om zo een stom spelletjeben gewoon super gelukkig hahha en mijn vlaggetjes mogen nog ff blijven hangen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Soury het volgende:
Zelfs ik liep te bléhren. Onddanks dat ik een probleem had met mijn Unibet account. Maar daar had ik zeker een aantal euro's op Brazil gezet![]()
Als ze dan ook maar winnen is het terechtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een probleem, ze krijgen nu kapsones.
Onze buurman kwam even bezorgd uit het raam kijken. Die gekke Nederlanders schreeuwen zo? O ja, die mogen nog wel mee doenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat heet blijken zelf op dit moment warme gevoelens opbrengen voor Johan Derksen, nou op naar de volgende wedstrijd
![]()
oh Bert van Marwijk beetje schor, zal ie ook zo geschreeuwd hebben als wij
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een probleem, ze krijgen nu kapsones.
http://nos.nl/wk2010/toernooi/datum/quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:06 schreef Marrije het volgende:
Wanneer Oranje doorgaat:
Kwart finale 02-07-2010 16:00 of 03-07-2010 20:30
Halve finale 06-07-2010 20:30 of 07-07-2010 20:30
Finale 11-07-2010 20:30
Dan gooien ze het op ver gekomen, en ondertussen worden steden in Nederland gesloopt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Ze mogen wel kapsones krijgen nadat ze die beker gewonnen hebben . Niet nu al.
Bij pokerstars heeft nu iedereen een bal van je land als avatar, ik zal ff een paar loosers opzoekenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:11 schreef Coos het volgende:
Dus dinsdagavond moeten ze weer spelen. Dan ga ik lekker effe de voetbalsupporter uithangen in een Spaanse bar.
die had natuurlijk haast om thuis te komenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:14 schreef Coos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_rijdt_door__.html
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij pokerstars heeft nu iedereen een bal van je land als avatar, ik zal ff een paar loosers opzoeken
Ik heb alle wedstrijden opgenomen in hele hoge kwaliteit. dus als je nog een betere wilt....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wrijf ze het maar ff in, en heb 1 van jou caps nu als mijn achtergrond
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:12 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
De eerste helft was relaxt. Lamlemdig en kansloos, dat was dus rustig op de bank zitten, hooguit een beetje hoofdschuddend.
En toen de tweede helft: vloeken, schreeuwen, juichen, op de tafel rammen en snákken naar het eindsignaal. En toen was die daar! Wat een wedstrijd!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die had natuurlijk haast om thuis te komen
Zo leuk is dat niet.quote:
Dat 1e doelpunt had ie best kunnen missenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die had natuurlijk haast om thuis te komen
je bent een lieverd maar deze vind ik best, tot dat je straks 1 van de beker hebt die wij mee naar huis nemenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb alle wedstrijden opgenomen in hele hoge kwaliteit. dus als je nog een betere wilt....
(HD 1920x1080i)
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent een lieverd maar deze vind ik best, tot dat je straks 1 van de beker hebt die wij mee naar huis nemen
Teh horror!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zal je toch godverdomme maar overkomen dat die moffen eruit vliegen, morgen
Nog ff volhoudenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Lekker dan, zitten we nog langer met die oranje vlaggetjes overal
Dat is ook belangrijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Al heb ik er dan ook weer niet zo heel veel van gezien, 't was al vroeg heul gezellig
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Lekker dan, zitten we nog langer met die oranje vlaggetjes overal
oke heb hem nu als achtergrond, hij is mooi he, dank je welquote:
Ik eerlijk gezegt ook niet, vooral na dat eerste doelpunt had ik de hoop opgegevenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat belangrijk is is dat "we" door zijn. Dat had ik dus never nooit niet gedacht.
Alles kan dit WK. Brazilie is nu ook aan het koffers pakkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het idee dat nederland nog aan het inlopen wasquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar toch was die eerste goal van Brazilië een zuiver doelpunt. Was mazzel
De eerste helft was gewoon vet bagger hè. kut met peren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had het idee dat nederland nog aan het inlopen was
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voorspelden ze hier voor vanmiddag. Nog geen drup gehad, maak je dus niet al te blij
hmm, ik zou een buitje wel kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voorspelden ze hier voor vanmiddag. Nog geen drup gehad, maak je dus niet al te blij
echt dan kan mijn weekend niet meer stukquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb gesproeid, mijn hortenzen hingen op half zeven.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:57 schreef Marrije het volgende:
hmm, ik zou een buitje wel kunnen waarderen.
jawel jij woond tever dus de regen begint bij jou, ze voorspellen hier zelf hagel, dat kind dat het weer voorspelt bij het NOS journaal had zelf een zwart truitje met lange mouwen aan, nog ff dacht ik doet ze ook der oorwarmers op en trekt ze een winterjas erbij aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
waarom mag ze niet spuitenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb gesproeid, mijn hortenzen hingen op half zeven.
Spuitje mag niet sproeien in Frankrijk en ziet alles onder haar ogen doodgaan. Mijn vriendin in de Bourgogne ook.
tssssssssssssssquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
woont.
Werkwoord wonen.
Ik woon.
Jij plus T.
jij woonT.
Sorry.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
tssssssssssssss![]()
Heksie heeft toch al verteld dat ze niet zo goed is in spellen, dus wat heeft het voor nut om iedere
taalfoutje te gaan inwrijven...
echt hoor........
Ik denk dat ik vanavond ook effe ga spuiten.quote:
is woond met een T maar het is toch ik woon jij woond en wij woonde etc.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
woont.
Werkwoord wonen.
Ik woon.
Jij plus T.
jij woonT.
Sorry.
Heksie maak je niet drukquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:32 schreef Toverheks het volgende:oh lieve mensen je mag me verbeteren juist wel, want zo leer ik het heb geen spellingsding hier op zitten, hebben ze gepikt volgens mij, had er wel eerst een, dan typte ik iets en kwam er een rood balkje onder dan wist ik dat het fout was.
Als je je spellingscontrole er op wilt kan je Modzilla Firefox installeren en hem laten corrigeren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:32 schreef Toverheks het volgende:
oh lieve mensen je mag me verbeteren juist wel, want zo leer ik het heb geen spellingsding hier op zitten, hebben ze gepikt volgens mij, had er wel eerst een, dan typte ik iets en kwam er een rood balkje onder dan wist ik dat het fout was.
psies.....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je je spellingscontrole er op wilt kan je Modzilla Firefox installeren en hem laten corrigeren.
En anders nemen we je toch wel zoals je bent, met en zonder -d, -t of -dt
vind jou wel heel lief, maar kon je geen pm sturen om het te zeggen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
tssssssssssssss![]()
Heksie heeft toch al verteld dat ze niet zo goed is in spellen, dus wat heeft het voor nut om iedere
taalfoutje te gaan inwrijven...
echt hoor........
De vogel was ontsnapt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:33 schreef Toverheks het volgende:
de vogel vliegt onder de kooi enz. maar waar dat nou voor was haha weet het niet eens meer.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Heksie maak je niet druk![]()
tis hier geen school, je bent hier voor je lol kom nou.......
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind jou wel heel lief, maar kon je geen pm sturen om het te zeggen.
ach weet je liesje bedoelt het niet zo en ach ik typ toch wel door fout of geen foute spelling.
![]()
ben zo gelukkig vandaag![]()
morgen begint de Tour, ook leuk ja mijn jaar kan niet meer stuk, en straks weer lekker schaatsen, wat een leven, wat een leven.
Pffft.... dat zo iemand daar nog een punt van maakt hier terwijl ze zelf te dom zijn om voor de duvel te dansen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je je spellingscontrole er op wilt kan je Modzilla Firefox installeren en hem laten corrigeren.
nee dat durf ik niet Deisyy, want als ik ga kloten of iets ga downloden op mijn comp gaat het geheid fout hahaha heb ik straks niks meer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan geldt alleen mijn 2e zinquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat durf ik niet Deisyy, want als ik ga kloten of iets ga downloden op mijn comp gaat het geheid fout hahaha heb ik straks niks meer.
(heb een nieuwe comp gekregen van mijn buurvrouw, haar dochter heeft laptop vandaag gehad voor haar verjaardag dus schoonzoon moet er van alles opzetten maar die comp. van haar is top, supersnel enzo en blaast niet, deze comp stijgt per dag om het kwartier op lijkt schiphol wel. en dan zet schoonzoon maar ff spellingding erop)
en nu ga ik aan mijn bordje turkse dingen, net gekregen van de buuf ze zijn aan barq op gras voor, mocht erbij zitten maar ja zit hugo borst tekijken.
ja Coos, waarom we dat moesten leren op school vraag ik me nu echt af, misschien iets met voltooitdeelbaretijd weet ik veel hahah.quote:
hij blaast van alles door elkaar, is al paar keer nagekeken maar is gewoon op, doet het voor de rest wel lekker hoor maar als ik bv streams op heb dan blaas je zo naar buiten lijkt wel, zelf de tv hoor je dan niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan geldt alleen mijn 2e zin![]()
Ik neem aan dat je pc geen koude lucht blaast, want anders moet je die lekker houden. Wat is het warm, 37 graden toen ik in Rotterdam in de auto stapte.
so is dat !quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:44 schreef Toverheks het volgende:
jaaa Maradona op ned 1, er is maar 1 GOD en dat is Maradona
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FANN dank je wel heb hem bij mijn favo gezet
dank je wel, ja hij kan het nog steeds hoor Pluisjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
so is dat !
nog 1x voor jou dan
eetze met de turkse dingetjes , klinkt lekker
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:32 schreef Toverheks het volgende:oh lieve mensen je mag me verbeteren juist wel, want zo leer ik het heb geen spellingsding hier op zitten, hebben ze gepikt volgens mij, had er wel eerst een, dan typte ik iets en kwam er een rood balkje onder dan wist ik dat het fout was.
in de verleden tijd maak je een werkwoord langer inderdaad, zoals woonde, maar in de tegenwoordige tijd is het stam + t ( de stam krijg je door het werkwoord in de ik-vorm te plaatsen, als de stam dan op een d eindigt (zoals branden, ik brand) dan krijgt de jij vorm er een t bij: jij brand (das de stam) +t = jij brandtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is woond met een T maar het is toch ik woon jij woond en wij woonde etc.
ja heb link van FANN gekregen en typte het in, wel een goeie link want soms twijvel ik zo, nu met het woord twijvel of het een korte of een lange moet wezen ga eens ff kijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
in de verleden tijd maak je een werkwoord langer inderdaad, zoals woonde, maar in de tegenwoordige tijd is het stam + t ( de stam krijg je door het werkwoord in de ik-vorm te plaatsen, als de stam dan op een d eindtgt (zoals branden, ik brand) dan krijgt de jij vorm er een t bij: jij brand (das de stam) +t = jij brandt
Het siert je Heks, dat je open staat voor verbetering, maar je bent hier voor je lol en voor mij maakt het niet uit of je de d's en t's goed plaatst
hier ook, maar heb geen last van de warmte.quote:
voor Suarez, heb je wel eens op die oren van die jongen gelet, net of hij extra oren erop geplakt heeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:10 schreef remlof het volgende:
En zo Uruguay - Ghana
Hup Ghana
Fuck you Suarez
Je bent wel een schatje hoor Heksquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja heb link van FANN gekregen en typte het in, wel een goeie link want soms twijvel ik zo, nu met het woord twijvel of het een korte of een lange moet wezen ga eens ff kijken.
Helaas, werkwoord(svorm) twijvel is niet gevonden.
vind het een handige link, dus deze ga ik gebruiken.
soms lees ik wel eens mijn posten terug dat ik denk huh dat is toch echt wel fout, dus deze link ga ik gebruiken.
veel plezier en doe voorzichtig, hier is het bal ergens want hoor alleen maar sirene`s langs rijden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:14 schreef remlof het volgende:
*oranje hemdje weer aantrekt en oranje hoedje op zet en stad ingaat![]()
hoe zal het Leandra vergaan zijn, moest wel aan haar denken in de 2e helft, hoop op uitgebreid verslag.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je bent wel een schatje hoor Heks![]()
De ij klopt, maar die v zal een f zijn
ach AJAX heeft Kapsones ik niet hoor maar heb wel een groot AJAX hart, heb ook een mooi teunutje op de trap ingelijst hangen, zal er eens een foto van maken, was mijn kind 2 jaar liep er dag en nacht in, heeft ook een groot AJAXHart maar voetballen ken ie niet, de sukkelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:15 schreef remlof het volgende:
Ajax zuigt, maar jij bent wel lief hoor heksje
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het siert je Heks, dat je open staat voor verbetering, maar je bent hier voor je lol en voor mij maakt het niet uit of je de d's en t's goed plaatst
Zat ik ook al aan te denken, en ik heb nog niet eens een pb van haarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe zal het Leandra vergaan zijn, moest wel aan haar denken in de 2e helft, hoop op uitgebreid verslag.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo leuk is dat niet.![]()
Zal je kind maar zijn.
die zit ergens op terrasje wat te drinken, of ze zit binnen voor de tv om steeds die dvdband af te spelen, heb toen gezien van mijn aanwaaikind toen ze zwanger was, mooi hoor en zo duidelijk, je zag gewoon alles, ook dat het een jongentje was, er kwam me toch een pikkie in beeld stond nog rechtop ook hahha was aan het plassen, en dan een neus nou zo duidelijk zelf die gaten in de neus, nee mooi hoor, heb jij dat ook al gedaan zo een dvd laten maken of doe je dat niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, en ik heb nog niet eens een pb van haar
quote:
Theo van Thea was er ook zie ik, ach die arme brazilianenquote:
Ja ik heb in elk geval de dvd's van de 20-weken echo van al mijn kindjesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die zit ergens op terrasje wat te drinken, of ze zit binnen voor de tv om steeds die dvdband af te spelen, heb toen gezien van mijn aanwaaikind toen ze zwanger was, mooi hoor en zo duidelijk, je zag gewoon alles, ook dat het een jongentje was, er kwam me toch een pikkie in beeld stond nog rechtop ook hahha was aan het plassen, en dan een neus nou zo duidelijk zelf die gaten in de neus, nee mooi hoor, heb jij dat ook al gedaan zo een dvd laten maken of doe je dat niet.
oke, ja leuk he, kost hier bij de pretdokter geloof ik 135 euro zo een ding te laten maken, maar is toch uniek zoiets.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik heb in elk geval de dvd's van de 20-weken echo van al mijn kindjes![]()
Ik denk dat Lea haar zoon nog op bezoek is en dat ze daar druk mee is.
Moet ik wachten tot morgenAls ze het al vertelt
Lief van je Heksquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja leuk he, kost hier bij de pretdokter geloof ik 135 euro zo een ding te laten maken, maar is toch uniek zoiets.
en je trekt het gewoon uit leandra, natuurlijk gaat ze het vertellen anders wordt je gewoon heel boosnee hoop dat Leandra het vanavond nog komt vertellen, ben gewoon ook nieuwschierig hoor hahaha leef zo met jullie 2 mee.
Ik ga dr eens lekker een weekje voor liggen voor die Tourquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind jou wel heel lief, maar kon je geen pm sturen om het te zeggen.
ach weet je liesje bedoelt het niet zo en ach ik typ toch wel door fout of geen foute spelling.
![]()
ben zo gelukkig vandaag![]()
morgen begint de Tour, ook leuk ja mijn jaar kan niet meer stuk, en straks weer lekker schaatsen, wat een leven, wat een leven.
okequote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lief van je HeksJa, daarom heb ik die dvd's ook niet laten maken bij de pretecho's (die ik bij alle 3 de kindjes wel heb gedaan), maar bij de officiele 20 weken echo, dan kost het maar een tientje
![]()
Ik hoop ook dat ze het vanavond nog gaat vertellen![]()
Leaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
welke??? bedoel je de 6e wanneer nederland weer moet, die begint om half 9.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe laat begint die wedstrijd ook al weer?
O, dat is wel prettig, ik vind een avondwedstrijd toch leuker.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
welke??? bedoel je de 6e wanneer nederland weer moet, die begint om half 9.
zet dan je raam open zakt het wel een graatje, warm he schat heb je er veel last vanquote:
ja ik ook, maar was het ook zo stil bij jou???? hier wel terwijl het over het algemeen toch buitelands is waar ik tussen woon, maar zag amper een auto op de weg rijden toen ik schuin over mijn fietspad de weg op keek.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dat is wel prettig, ik vind een avondwedstrijd toch leuker.
Alleen de eerste minuten hardrijdende auto's van mensen die nog naar huis moesten, denk ik. Daarna helemaal stil. Na de wedstrijd was het ook nog best rustig. Al die mensen op tv zeiden dat er een enorm feest was losgebroken in Nederland. Nou dat viel wel meequote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik ook, maar was het ook zo stil bij jou???? hier wel terwijl het over het algemeen toch buitelands is waar ik tussen woon, maar zag amper een auto op de weg rijden toen ik schuin over mijn fietspad de weg op keek.
quote:
quote:
Pas vanaf 14 juli mag dat hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef Marrije het volgende:
Morgen ben ik waarschijnlijk overdag niet online. Ik zeg het alvast maar even, voor iemand denkt dat ik dan lig te bevallen
2 Fanns aan en deur open en ramen...maar we hebben plat dak...tis gewoon warm...ik maak me niet drukquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zet dan je raam open zakt het wel een graatje, warm he schat heb je er veel last van
was een scherm op museumplein van radio 538, daar was het wel druk hoor, zal nu wel allemaal op leidse en rembrandsplein hangen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen de eerste minuten hardrijdende auto's van mensen die nog naar huis moesten, denk ik. Daarna helemaal stil. Na de wedstrijd was het ook nog best rustig. Al die mensen op tv zeiden dat er een enorm feest was losgebroken in Nederland. Nou dat viel wel mee
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef Marrije het volgende:
Morgen ben ik waarschijnlijk overdag niet online. Ik zeg het alvast maar even, voor iemand denkt dat ik dan lig te bevallen
ja zal wel bloedje heet wezen, en vooral snachts, hoop dat D-K niet lepeltje lepeltje met je wil leggen vannacht, plakt zo hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
2 Fanns aan en deur open en ramen...maar we hebben plat dak...tis gewoon warm...ik maak me niet druk![]()
![]()
gheehehequote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zal wel bloedje heet wezen, en vooral snachts, hoop dat D-K niet lepeltje lepeltje met je wil leggen vannacht, plakt zo he![]()
ja boven bij mijn medebewoners is het ook niet uit te houden, was even boven om de was af te halen maar is gewoon niet te harde onder dat dak.
Klopt, armoe hier momenteel wat de tuin betreft. Ziet er inmiddels niet meer uit. Als onze grassprietjes nog een greintje vocht zouden bevatten zouden ze nu staan janken.............maar helaas ziet het er uit als...........nou ja weet ik veel. Ziet er gewoon niet uit. En dan te bedenken dat onze tuin aan een rivier grenst......zucht.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb gesproeid, mijn hortenzen hingen op half zeven.
Spuitje mag niet sproeien in Frankrijk en ziet alles onder haar ogen doodgaan. Mijn vriendin in de Bourgogne ook.
Hier ook hoor, maar je gaat toch ook geen drinkwater over het gras heen sproeien? Ik vertik dat ten ene male, vind het doodzonde van het water.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Klopt, armoe hier momenteel wat de tuin betreft. Ziet er inmiddels niet meer uit. Als onze grassprietjes nog een greintje vocht zouden bevatten zouden ze nu staan janken.............maar helaas ziet het er uit als...........nou ja weet ik veel. Ziet er gewoon niet uit. En dan te bedenken dat onze tuin aan een rivier grenst......zucht.
waarom mag jij niet spuiten spuit???quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Klopt, armoe hier momenteel wat de tuin betreft. Ziet er inmiddels niet meer uit. Als onze grassprietjes nog een greintje vocht zouden bevatten zouden ze nu staan janken.............maar helaas ziet het er uit als...........nou ja weet ik veel. Ziet er gewoon niet uit. En dan te bedenken dat onze tuin aan een rivier grenst......zucht.
Omdat het hier al zolang droog is en ze bang zijn voor een tekort aan drinkwater. Autowassen mag gelukkig ook niet meerquote:
ja maar Teun, als het dagenlang zo warm blijft gaat toch alles dood in je tuin, is toch ook zonde.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier ook hoor, maar je gaat toch ook geen drinkwater over het gras heen sproeien? Ik vertik dat ten ene male, vind het doodzonde van het water.
oke nu snap ik het.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Omdat het hier al zolang droog is en ze bang zijn voor een tekort aan drinkwater. Autowassen mag gelukkig ook niet meer
Ze zoeken maar water beneden. Laat die wortels maar groeien. En bovendien, in de Sahara regent het één keer per jaar en plots wordt ook alles weer groen. Die planten moeten er maar aan wennen dat ze geen water krijgen. 't Gaat overigens al drie jaar goed, ze overleven allesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar Teun, als het dagenlang zo warm blijft gaat toch alles dood in je tuin, is toch ook zonde.
Zo'n spellingsding pikt ook niet alles er uit hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:32 schreef Toverheks het volgende:oh lieve mensen je mag me verbeteren juist wel, want zo leer ik het heb geen spellingsding hier op zitten, hebben ze gepikt volgens mij, had er wel eerst een, dan typte ik iets en kwam er een rood balkje onder dan wist ik dat het fout was.
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, ik heb even gefilmd wat ik zo leuk vind aan het WK.![]()
Even editen en op YT dumpen hoor
Nee, doen wij ook niet, daarom staat dat gazon er dus ook zo pieterig bij. Maar mijn ervaring is dat het uiteindelijk altijd wel weer goed komt. Bovendien hechten wij niet echt aan een fris groen gazonnetje. Eerlijk gezegd zal het me worst zijn hoe het erbij ligt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier ook hoor, maar je gaat toch ook geen drinkwater over het gras heen sproeien? Ik vertik dat ten ene male, vind het doodzonde van het water.
Is 't niet spellingsgebeuren?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:24 schreef Laysa het volgende:
Kunnen we een slotje gooien op dat spellings gebeuren?
De potplanten buiten geef ik water maar de rest moet maar zien hoe het het redt. Zag vanmorgen wel dat er rozen in de knop staan te verdrogen, maar dat is dan pech. Ook vallen de appeltjes nu al van de bomen, ook door de droogte, maar kan toch moeilijk de hele dag de tuinslang onder die 10 bomen leggen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar Teun, als het dagenlang zo warm blijft gaat toch alles dood in je tuin, is toch ook zonde.
Ja, tis toch altijd groener bij de buren, dus what's the point.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, doen wij ook niet, daarom staat dat gazon er dus ook zo pieterig bij. Maar mijn ervaring is dat het uiteindelijk altijd wel weer goed komt. Bovendien hechten wij niet echt aan een fris groen gazonnetje. Eerlijk gezegd zal het me worst zijn hoe het erbij ligt.
Bedankt voor deze mededelingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef Marrije het volgende:
Er hangt hier wel een grijze lucht, maar nog geen druppel.quote:
quote:
Hebben ze je er wel weer uitgehaald?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er hangt hier wel een grijze lucht, maar nog geen druppel.
Mag wel weer inderdaad![]()
Maar blijf wel binnen, vanavond al een keer nat geworden.
In de kreek gegooid.
Hier zit het ook al de hele avond dicht, maar het is wel lekker buiten met af en toe een zuchtje wind.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog niet..is wel al een beetje betrokken, dus ik verwacht het wel binnen een paar uur. En nog steeds 27 graden.
Edit, las em verkeerdquote:
Spannende smsjes?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik stap maar over op de cola, lijkt mij wat beter. Zat al smsjes naar verkeerde personen te sturen
Ik geloof dat het alweer droog is, net nu ik alles weer binnen hebquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stuur mij ook wat
't Is hier gortdroog
Neuh, dat viel wel mee, 't was een reactie en een bedankje voor een gezellige middagquote:
Mwoah, nogalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, dat viel wel mee, 't was een reactie en een bedankje voor een gezellige middag![]()
Maar toch slordig
Is mij ook 2 x gebeurd, zonder alcohol trouwensquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik stap maar over op de cola, lijkt mij wat beter. Zat al smsjes naar verkeerde personen te sturen
lullig is dat he, dan slaat de schrik je even om het hartquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwoah, nogal![]()
Ik heb het wel eens op mijn werk gehad, wilde ik even met een collega roddelen over een andere collega, stuurde ik het mailtje per ongeluk naar de collega over wie het ging
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is mij ook 2 x gebeurd, zonder alcohol trouwens![]()
Beide keren ging het niet zo positief over de persoon waar ik dus prompt de sms naartoe stuurde![]()
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:18 schreef Deisyy het volgende:
En waarom komt Leandra niet even vertellen of het een jongetje of een meisje wordt?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwoah, nogal![]()
Ik heb het wel eens op mijn werk gehad, wilde ik even met een collega roddelen over een andere collega, stuurde ik het mailtje per ongeluk naar de collega over wie het ging
Het werd sportief opgevat, huldequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is mij ook 2 x gebeurd, zonder alcohol trouwens![]()
Beide keren ging het niet zo positief over de persoon waar ik dus prompt de sms naartoe stuurde![]()
En dan denk je dat je er wel van zal leren, maar nee hoor een paar maanden later gebeurt het gewoon weer, maar dan met een andere collegaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
lullig is dat he, dan slaat de schrik je even om het hart
En al die PM's dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Nu lijkt het net of ik altijd roddel, maar dat is niet zo
ik had het een keer met mn oudersquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan denk je dat je er wel van zal leren, maar nee hoor een paar maanden later gebeurt het gewoon weer, maar dan met een andere collega![]()
Toen wilde ik echt dat de grond open ging en me zou verzwelgen.
En dat siert Heksie !quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het enige dat ze zegt, is dat ze het in tegenstelling tot enkele anderen hier, niet negatief opvat en het helemaal geen probleem vindt. Prima toch?
ja maar daar kom je wel mee weg, als jij een sms krijgt met 'ik word aardig zat van die teun, wat een zeikerd, hij laat me maar niet met rust', dan neem ik aan dat je niet alleen richting afzender denkt 'wat slordig'.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar toch gewoon erg slordig vind ik
sowieso kan dat misschien beter per pb ipv en plein publicquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
En dat siert Heksie !![]()
Maar het was niet de eerste keer Gert en ik snap dat je altijd wel Liesjes kant zal blijven
kiezen, maar de eerste keer denk ik nog van .... hmmmmmmmmm
de tweede keer denk ik al![]()
en als Heksie zich dan ook al eens uitgebreid heeft geexcuseerd (met puntjes op de e die ik effe
niet kan vinden) heeft dat ze niet zo goed is in spelling , dan vind ik dat de derde keer gewoon
genant worden en komt het in ieder geval in MIJN ogen wel lullig over.
en verder lullen we er niet meer over![]()
en heksie als die link twijvel niet pakt moet het dus twijfel zijn, probeer maar eens, maar
voor MIJ hoef je al die moeite niet te doen hoor, want als je constant op je spelling moet
gaan letten wordt het allemaal wel heel vermoeiend en da's niet de bedoeling van een
chat volgens mij, het is tenslotte geen dictee ....
Amen.
Was die van jou?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh was die van jou!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja maar daar kom je wel mee weg, als jij een sms krijgt met 'ik word aardig zat van die teun, wat een zeikerd, hij laat me maar niet met rust', dan neem ik aan dat je niet alleen richting afzender denkt 'wat slordig'.
Wat genant ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik had het een keer met mn ouders![]()
Toen bleek 2 weken logeren met de kindjes toch wel lang, voor iedereen, dus toen zat ik even mn beklag te doen per sms naar mn man. Hoor ik mn vaders mobiel piepen, ik checken in mn sent box, mn vader zn mobiel pakken, ik half in shock, oh pap die is van mij, heb je m al gelezen? nou moet ook niet, mag ik m verwijderen? Mijn vader was wel lief 'nee nog niet, ja hoor doe maar'
APK? Leest die hier nog mee?quote:
Vannacht slaap je vast wel lekker, je went er aan (als het goed is)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:31 schreef Marrije het volgende:
Na mn paar uurtjes slaap van afgelopen nacht en maar 1 uurtje tussen de middag valt het me nog mee dat ik niet ben ingestort.
ik dacht misschien is ie snachts nog eens langs gekomen, ik lees amper terug dus dat krijg ik dan niet mee, maar niet dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik veel, da's aan hem hè. Ik draag deze aan hem op, da's aan mij
Al in geen tijden gezien hierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht misschien is ie snachts nog eens langs gekomen, ik lees amper terug dus dat krijg ik dan niet mee, maar niet dus.
de makke is dat er snachts zoveel herrie is buiten en dat ik daar wakker van wordquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vannacht slaap je vast wel lekker, je went er aan (als het goed is)
Ooooh dan baal je best wel, op het moment van de rode kaart ook echtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)storing__.html?p=4,2
Whahaha
Dan doe je toch oordoppen in? Ik slaap ook met die dingen in, terwijl het hier toch rustig is. Maar hoe stiller hoe beterquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
de makke is dat er snachts zoveel herrie is buiten en dat ik daar wakker van word
Ghehehe....ik moest echt lachenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooooh dan baal je best wel, op het moment van de rode kaart ook echt
Wat wilde je zeggen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:33 schreef Soury het volgende:
[quote]Op vrijdag 2 juli 2010 22:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat maar..
We puffen zowieso mee al kan het me verder geen reet schelenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef Marrije het volgende:
Dat deed ik wel toen ik nog geen kindjes had of als mn man snachts eruit zou gaan voor de kinderen, maar aangezien ik tegenwoordig die 'nachtdiensten' draai kan ik geen oordoppen in. Helaas.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan doe je toch oordoppen in? Ik slaap ook met die dingen in, terwijl het hier toch rustig is. Maar hoe stiller hoe beter
Mee eens. In officiele stukken, boeken en kranten vind ik spelfouten soms vreselijk storend, maar op een forum? Zal me vreugde zijn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
En dat siert Heksie !![]()
Maar het was niet de eerste keer Gert en ik snap dat je altijd wel Liesjes kant zal blijven
kiezen, maar de eerste keer denk ik nog van .... hmmmmmmmmm
de tweede keer denk ik al![]()
en als Heksie zich dan ook al eens uitgebreid heeft geexcuseerd (met puntjes op de e die ik effe
niet kan vinden) heeft dat ze niet zo goed is in spelling , dan vind ik dat de derde keer gewoon
genant worden en komt het in ieder geval in MIJN ogen wel lullig over.
en verder lullen we er niet meer over![]()
en heksie als die link twijvel niet pakt moet het dus twijfel zijn, probeer maar eens, maar
voor MIJ hoef je al die moeite niet te doen hoor, want als je constant op je spelling moet
gaan letten wordt het allemaal wel heel vermoeiend en da's niet de bedoeling van een
chat volgens mij, het is tenslotte geen dictee ....
Amen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
We puffen zowieso mee al kan het me verder geen reet schelen
Eigenlijk niet tegen jou dus foutjequote:
Het valt mij altijd op dat ik dingen die ik echt moet horen er dwars doorheen hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat deed ik wel toen ik nog geen kindjes had of als mn man snachts eruit zou gaan voor de kinderen, maar aangezien ik tegenwoordig die 'nachtdiensten' draai kan ik geen oordoppen in. Helaas.
Das wel lief, ik duim meequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mee eens. In officiele stukken, boeken en kranten vind ik spelfouten soms vreselijk storend, maar op een forum? Zal me vreugde zijn!
Wel grappig trouwens: onze jongste heeft hier een schriftelijk examen Nederlands afgelegd in de hoop haar punten totaal wat op te krikken. Nu heeft ze alleen basisschool Nederlands, dus we moesten haar wat tips en trucs leren, les heeft ze er namelijk niet in gehad. Kreeg ik een uur voor het examen ineens een redelijk paniekerig telefoontje: mam, hoe was dat ook alweer met die d en die dt?? Ik "wat bedoel je nu preciës?"
Zij weer: "ja, dat met lopen"
O, dat!
Het is : ik loop, jij loopt, hij loopt enz.
Dus is het ook : ik word, jij wordt, hij wordt, enz
En nu maar duimen dat het wat punten heeft opgeleverd, ging over de zeehondenchreche in Pieterburen.
heb je ook de Herriestoppers? die gele dingen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het valt mij altijd op dat ik dingen die ik echt moet horen er dwars doorheen hoor.
Van die wasdingen, die je kunt vormen zo je zelf wilquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb je ook de Herriestoppers? die gele dingen?
oh dat vond ik echt ondingen, plakkerige troep en werkte ook minder goed, vond ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van die wasdingen, die je kunt vormen zo je zelf wil
Ik hoopte dat je die sms onder ons zou houdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja maar daar kom je wel mee weg, als jij een sms krijgt met 'ik word aardig zat van die teun, wat een zeikerd, hij laat me maar niet met rust', dan neem ik aan dat je niet alleen richting afzender denkt 'wat slordig'.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je die sms onder ons zou houden
Is er een relquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je die sms onder ons zou houden
Gelukkig was ik er toen nog nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit ff in memory lane Teun
[DGK] SC # 618 - De zaterdagavondrel!
Welquote:
vind ik zielug hoor, ach arme arme suarez, maar wel weer lekker spannendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Straks moeten we tegen Uruguay zonder Suarez![]()
.
Is je beltegoed op?quote:
oh lekker, en zit er ook hagel bij.quote:
Waarquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Straks moeten we tegen Uruguay zonder Suarez![]()
.
Huh ? Das wel erg plaatselijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh lekker, en zit er ook hagel bij.
leuk die penalty`shet wordt GHANA waar we een balletje mee moeten trappen denk ik
zonder Suarez, en dat is een wereld van verschil.quote:
nee bij Liesje onweert het, daarom vroeg ik of er ook hagel bij zat, dat was voorspelt.quote:
Finale is onder handbereikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zonder Suarez, en dat is een wereld van verschil.
Ahh ik dacht al, maar het is welkomquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee bij Liesje onweert het, daarom vroeg ik of er ook hagel bij zat, dat was voorspelt.
kritiek? Hij krijgt een standbeeld, zonder hem was 't doei doei halve finale.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
de sukkel, die nu toch een lading kritiek over zich heen krijgt in eigen land.
[ afbeelding ]
Wat een theemutsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:de sukkel, die nu toch een lading kritiek over zich heen krijgt in eigen land.
[ afbeelding ]
oh dat kreeg ik even niet mee, zat even buiten bij feestje van de buren. kwam net weer boven toen ie het veld afging, kijk straks even naar Jack krijgen we wel herhaling.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
kritiek? Hij krijgt een standbeeld, zonder hem was 't doei doei halve finale.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:de schat/ heeft zijn land gered
![]()
[ afbeelding ]
Jou bezem waait dus alle kanten opquote:
ik veeg gewoon alles schoon, links en rechts ik draai er mijn hand niet voor om, ach ben flexibel en meegaandquote:
Hoi, en gelijk maar weer Doei.quote:
neeeeej, ik wilde nog weten hoe het met je rug is?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi, en gelijk maar weer Doei.
wens jullie nog fijne avond hier en voor straks slaap lekker allemaal.![]()
Het is hier nog steeds een aangename 30 graden binnen!quote:
Dat is niet best. Hier 25, maar het is klam en drukkend.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds een aangename 30 graden binnen!
Yup, hier ook. Alles wagenwijd open en het waait wel een beetje maar afkoelen ho maarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds een aangename 30 graden binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |