quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:52 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
![]()
en wat zei ik????? we maken ze af na de RUST schoppen we er ff 2 IN.![]()
geef maar toe dat ik een vooruitziende blik heb
Toverheks for coach! En president!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:52 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
en wat zei ik????? we maken ze af na de RUST schoppen we er ff 2 IN.![]()
geef maar toe dat ik een vooruitziende blik heb
Pietje?quote:
Nee ik was 't nietquote:
Thanks FANN en Ccquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
maar ik ben blij voor Heksie de rest ken me niet schelen![]()
Heksieje hebt gewonnen
o ken je hier ook modden dan ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
fann ik heb de vortige TT aangepast sorry.
En nu ga ik weer de straat op, wat een feest hier, de hele buurt gaat los.
Alleen de straattegels te heet aan mijn blote voeten dus kwam even slippers aantrekken.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
o ken je hier ook modden dan ?
anh.. voor Heksie dan maar
wat heet blijquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pietje?
Heksje blij, wij allemaal blij.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat heet blijken zelf op dit moment warme gevoelens opbrengen voor Johan Derksen, nou op naar de volgende wedstrijd
![]()
oh Bert van Marwijk beetje schor, zal ie ook zo geschreeuwd hebben als wij
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, en nu maken we die cokedealers en shemales KAPODT.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:59 schreef Noek het volgende:
Komtie dan hè!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Had jij voorkennis?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Das een probleem, ze krijgen nu kapsones.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet waar we nu tegen moeten maar die maken we óók KAPODT!![]()
![]()
![]()
Lekker gevoel he Heksie? Ik vind het ook super dat ze door zijn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:53 schreef Toverheks het volgende:
kan wel janken, en om zo een stom spelletjeben gewoon super gelukkig hahha en mijn vlaggetjes mogen nog ff blijven hangen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Soury het volgende:
Zelfs ik liep te bléhren. Onddanks dat ik een probleem had met mijn Unibet account. Maar daar had ik zeker een aantal euro's op Brazil gezet![]()
Als ze dan ook maar winnen is het terechtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een probleem, ze krijgen nu kapsones.
Onze buurman kwam even bezorgd uit het raam kijken. Die gekke Nederlanders schreeuwen zo? O ja, die mogen nog wel mee doenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat heet blijken zelf op dit moment warme gevoelens opbrengen voor Johan Derksen, nou op naar de volgende wedstrijd
![]()
oh Bert van Marwijk beetje schor, zal ie ook zo geschreeuwd hebben als wij
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een probleem, ze krijgen nu kapsones.
http://nos.nl/wk2010/toernooi/datum/quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:06 schreef Marrije het volgende:
Wanneer Oranje doorgaat:
Kwart finale 02-07-2010 16:00 of 03-07-2010 20:30
Halve finale 06-07-2010 20:30 of 07-07-2010 20:30
Finale 11-07-2010 20:30
Dan gooien ze het op ver gekomen, en ondertussen worden steden in Nederland gesloopt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Ze mogen wel kapsones krijgen nadat ze die beker gewonnen hebben . Niet nu al.
Bij pokerstars heeft nu iedereen een bal van je land als avatar, ik zal ff een paar loosers opzoekenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:11 schreef Coos het volgende:
Dus dinsdagavond moeten ze weer spelen. Dan ga ik lekker effe de voetbalsupporter uithangen in een Spaanse bar.
die had natuurlijk haast om thuis te komenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:14 schreef Coos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_rijdt_door__.html
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij pokerstars heeft nu iedereen een bal van je land als avatar, ik zal ff een paar loosers opzoeken
Ik heb alle wedstrijden opgenomen in hele hoge kwaliteit. dus als je nog een betere wilt....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wrijf ze het maar ff in, en heb 1 van jou caps nu als mijn achtergrond
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:12 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
De eerste helft was relaxt. Lamlemdig en kansloos, dat was dus rustig op de bank zitten, hooguit een beetje hoofdschuddend.
En toen de tweede helft: vloeken, schreeuwen, juichen, op de tafel rammen en snákken naar het eindsignaal. En toen was die daar! Wat een wedstrijd!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die had natuurlijk haast om thuis te komen
Zo leuk is dat niet.quote:
Dat 1e doelpunt had ie best kunnen missenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die had natuurlijk haast om thuis te komen
je bent een lieverd maar deze vind ik best, tot dat je straks 1 van de beker hebt die wij mee naar huis nemenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb alle wedstrijden opgenomen in hele hoge kwaliteit. dus als je nog een betere wilt....
(HD 1920x1080i)
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent een lieverd maar deze vind ik best, tot dat je straks 1 van de beker hebt die wij mee naar huis nemen
Teh horror!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zal je toch godverdomme maar overkomen dat die moffen eruit vliegen, morgen
Nog ff volhoudenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Lekker dan, zitten we nog langer met die oranje vlaggetjes overal
Dat is ook belangrijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Al heb ik er dan ook weer niet zo heel veel van gezien, 't was al vroeg heul gezellig
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Lekker dan, zitten we nog langer met die oranje vlaggetjes overal
oke heb hem nu als achtergrond, hij is mooi he, dank je welquote:
Ik eerlijk gezegt ook niet, vooral na dat eerste doelpunt had ik de hoop opgegevenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat belangrijk is is dat "we" door zijn. Dat had ik dus never nooit niet gedacht.
Alles kan dit WK. Brazilie is nu ook aan het koffers pakkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het idee dat nederland nog aan het inlopen wasquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar toch was die eerste goal van Brazilië een zuiver doelpunt. Was mazzel
De eerste helft was gewoon vet bagger hè. kut met peren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had het idee dat nederland nog aan het inlopen was
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voorspelden ze hier voor vanmiddag. Nog geen drup gehad, maak je dus niet al te blij
hmm, ik zou een buitje wel kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voorspelden ze hier voor vanmiddag. Nog geen drup gehad, maak je dus niet al te blij
echt dan kan mijn weekend niet meer stukquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb gesproeid, mijn hortenzen hingen op half zeven.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:57 schreef Marrije het volgende:
hmm, ik zou een buitje wel kunnen waarderen.
jawel jij woond tever dus de regen begint bij jou, ze voorspellen hier zelf hagel, dat kind dat het weer voorspelt bij het NOS journaal had zelf een zwart truitje met lange mouwen aan, nog ff dacht ik doet ze ook der oorwarmers op en trekt ze een winterjas erbij aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
waarom mag ze niet spuitenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb gesproeid, mijn hortenzen hingen op half zeven.
Spuitje mag niet sproeien in Frankrijk en ziet alles onder haar ogen doodgaan. Mijn vriendin in de Bourgogne ook.
tssssssssssssssquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
woont.
Werkwoord wonen.
Ik woon.
Jij plus T.
jij woonT.
Sorry.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
tssssssssssssss![]()
Heksie heeft toch al verteld dat ze niet zo goed is in spellen, dus wat heeft het voor nut om iedere
taalfoutje te gaan inwrijven...
echt hoor........
Ik denk dat ik vanavond ook effe ga spuiten.quote:
is woond met een T maar het is toch ik woon jij woond en wij woonde etc.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
woont.
Werkwoord wonen.
Ik woon.
Jij plus T.
jij woonT.
Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |