quote:
tinypic oidquote:Tip: kopieer geen screenshots waar de naam van de game in staat, dat maakt het te makkelijk
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
KapiteinLangzaam doet zijn naam eer aan.
Je mag een nieuwe screenshot posten omdat je het goed hadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:09 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Komt er nog een nieuw Topic van dit soort dingen?
Street Racerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:26 schreef Rossdale het volgende:
Als het niet opschiet post ik er wel eentje:
[ afbeelding ]
Doomquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Even een nieuwe, dit keer een kleine shot van een groots spel.
[ afbeelding ]
Ik hou het nog wel even vol hoor, ik vind het echt leukquote:
Ik denk echt dat het Flimbo's Quest is. Ik heb zelf nooit een C64 gehad, maar een vriend van me op de basisschool wel en hij had dit spel ook. Het valt me vooral op omdat het geld in ponden wordt bijgehouden, wat best apart is voor zo'n spel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
SuperFruitig, kan je wat hints geven?
Dude u fastquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:10 schreef Tijn het volgende:
Dat is Mad Dog McCree, 1 van de 3 games beschikbaar op de CD-i
COLICOquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow, dat je het kent. Van welk platform is deze? Atari? NES?
Het zegt me niksquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger was alles beter
Know your rootsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zegt me niks
Al die ouwe '80ies games vind ik maar niks
Sky Roads?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger was alles beter
Sowieso op de Commodore 64quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow, dat je het kent. Van welk platform is deze? Atari? NES?
Sky Roads is niet goedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Sky Roads?
Spel komt me zo bekend voor, heb hem ook gehad of nog liggen.
[..]
Sowieso op de Commodore 64
Haha ja, Lemonade Tycoon.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
oeh oeh, is dat niet..lemonade stand tycoon of iets in die geest
Oeps typoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Dino Crisis 2Het heeft niks met devteam Crytek te maken
Right-o!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:06 schreef HalloweenJack het volgende:
Kings of the beach.... toch?
Die op De SNES was het vervolg, maar ik keur het goed.quote:
*nerd rage* hell no, die eerst was echt ge-ni-aal. Die SNES versie was weer een veel generieke platformer zonder de echte soul van het origineel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Die op de SNES was wel beduidend beter
rock rock rock rock rock n rollquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
*nerd rage* hell no, die eerst was echt ge-ni-aal. Die SNES versie was weer een veel generieke platformer zonder de echte soul van het origineel.
Godver ik heb deze game wel kapotgespeeldquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Qua titel zit het in de buurt ,maar niet genoeg.
dat is genoeg in de buurt, Bomb Jackquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Godver ik heb deze game wel kapotgespeeld
BOMBERJACK 2 DAN
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Doki Doki panic, later gebruikt voor super mario 2 door de personages te vervangen door mario,luigi,peach en toad en een paar eindbazen ook.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Die is wel heel makkelijk, voornamelijk omdat de helft van de titel al linksboven in de titel staat
voor myst zijn deze graphics ook veel te mooi, maar ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:35 schreef Tijn het volgende:
Misschien vloeken in de kerk, maar ik vind Myst en Riven echt dramatische kutspellen
Het is niet dat ik mij elke screenshot kan herinneren.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:07 schreef Tijn het volgende:
Serieus niet? Het is niet een hele kleine titel.
Dan valt het te verklaren, het aantal 3d point n click adventures dat ik gespeeld heb valt op een hand te tellen(en dan tel ik voor de gemakkelijkheid ff de sam n max episodes mee).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:15 schreef Tijn het volgende:
Ok, een hint dan maar. Het is een point & click adventure.
eerste seizoen (eerste 6 eps) vond ik zeer vermakelijk, aan het tweede seizoen moet ik nog beginnen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef Tijn het volgende:
Die heb ik (nog) niet gespeeld. Is het wat?
Het origineel ("Hit the road") heb ik natuurlijk wel gespeeld.
Ik denk gewoon 1 eigenlijk.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Metal Slug , welk van de 9 delen zou ik niet weten.
Ja, wat een bazenspelquote:
Bijna!quote:Op zondag 4 juli 2010 01:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Sid meier's Pirates?
Nee, dit is de Gold versie. Remake uit '93 van het origineel uit '87. M'n eerste game op CD-ROMquote:
Liero.quote:
Plok!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:11 schreef Salamando het volgende:
[ afbeelding ]
niet zo duidelijk, was de enige goede die ik kon vinden. Dit is een plaatje van de world map (omdat het 'ingame screen' te makkelijk te raden is. De naam van de game staat daar namelijk standaard in)
Dat was echt pure buttonbashingquote:Op zondag 4 juli 2010 13:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Liero.
Edit:
Toch maar een makkelijke zelf doen dan
[ afbeelding ]
je kon ook niet saven, zo dom eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 00:28 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Plok!
Nooit uit kunnen spelen vroegerwas veel te moeilijk voor ons toen (mijn broertje en ik).
Starwingquote:Op maandag 5 juli 2010 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Dit schiet niet op, nieuwe! (makkelijke)
[ afbeelding ]
Nope, niet van Sierraquote:Op maandag 5 juli 2010 08:42 schreef Salamando het volgende:
die ene robot vechtgame van Sierra? killer machines ofzo?
Voor die tijd niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef Salamando het volgende:
geen idee, maar het ziet er erg slecht uit
Holy shit, volgens mij heb je het gewoon goedquote:Op maandag 5 juli 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Een zeer obscure versie van Blade Runner ofzo?
Correct, geen idee op welke console. Was lastig om een goede foto te vinden zonder het gelijk te zien.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Een zeer obscure versie van Blade Runner ofzo?
Ja, inderdaad. Je blijft toch echt teveel in de 80s hangen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef Rossdale het volgende:
Holy crap, dat was wel een heeeeele gelukkige gok
Je dacht, ik gok maar weer eens wild?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:22 schreef Rossdale het volgende:
Indiana Jones?
Als ik weer goed gok dan ga ik vanmiddag nog een kraslot halenquote:
Nope. Het spel heeft eigenlijk niet zoveel met zwemmen te maken. Het is een nieuwe feature in dit deel van de serie.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:33 schreef Jmsls het volgende:
Endless Ocean?
Nee, maar wel een soort van in de buurtquote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Salamando het volgende:
Monkey Island deel 'weet ik het'
quote:
Woodruff and the schnibble of azimuth?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:59 schreef Erlandil het volgende:
Simpele dan[ afbeelding ]
Wel de volledige titel plx
Qua verhaal klopt dat inderdaad, maar het heette andersquote:
ik postte niks omdat ik op het plaatje klikte voor een hogere res versiequote:
Juistemquote:
Ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
ik postte niks omdat ik op het plaatje klikte voor een hogere res versie
Hahahaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
ik postte niks omdat ik op het plaatje klikte voor een hogere res versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |