Plok!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:11 schreef Salamando het volgende:
[ afbeelding ]
niet zo duidelijk, was de enige goede die ik kon vinden. Dit is een plaatje van de world map (omdat het 'ingame screen' te makkelijk te raden is. De naam van de game staat daar namelijk standaard in)
Dat was echt pure buttonbashingquote:Op zondag 4 juli 2010 13:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Liero.
Edit:
Toch maar een makkelijke zelf doen dan
[ afbeelding ]
je kon ook niet saven, zo dom eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 00:28 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Plok!
Nooit uit kunnen spelen vroegerwas veel te moeilijk voor ons toen (mijn broertje en ik).
Starwingquote:Op maandag 5 juli 2010 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Dit schiet niet op, nieuwe! (makkelijke)
[ afbeelding ]
Nope, niet van Sierraquote:Op maandag 5 juli 2010 08:42 schreef Salamando het volgende:
die ene robot vechtgame van Sierra? killer machines ofzo?
Voor die tijd niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef Salamando het volgende:
geen idee, maar het ziet er erg slecht uit
Holy shit, volgens mij heb je het gewoon goedquote:Op maandag 5 juli 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Een zeer obscure versie van Blade Runner ofzo?
Correct, geen idee op welke console. Was lastig om een goede foto te vinden zonder het gelijk te zien.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Een zeer obscure versie van Blade Runner ofzo?
Ja, inderdaad. Je blijft toch echt teveel in de 80s hangen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef Rossdale het volgende:
Holy crap, dat was wel een heeeeele gelukkige gok
Je dacht, ik gok maar weer eens wild?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:22 schreef Rossdale het volgende:
Indiana Jones?
Als ik weer goed gok dan ga ik vanmiddag nog een kraslot halenquote:
Nope. Het spel heeft eigenlijk niet zoveel met zwemmen te maken. Het is een nieuwe feature in dit deel van de serie.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:33 schreef Jmsls het volgende:
Endless Ocean?
Nee, maar wel een soort van in de buurtquote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Salamando het volgende:
Monkey Island deel 'weet ik het'
quote:
Woodruff and the schnibble of azimuth?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:59 schreef Erlandil het volgende:
Simpele dan[ afbeelding ]
Wel de volledige titel plx
Qua verhaal klopt dat inderdaad, maar het heette andersquote:
ik postte niks omdat ik op het plaatje klikte voor een hogere res versiequote:
Juistemquote:
Ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
ik postte niks omdat ik op het plaatje klikte voor een hogere res versie
Hahahaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
ik postte niks omdat ik op het plaatje klikte voor een hogere res versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |