Rightquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:16 schreef RQPS het volgende:
En zo van alle gebruikers de NAW-gegevens verkrijgen?
Wij (FOK!) krijgen de NAW gegevens ja. Niet het bedrijf dat de prijsvraag sponsort.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:16 schreef RQPS het volgende:
Ja, en dan gaat de FOK!crew je stalken, net zo lang tot je een overhemd daar hebt gekocht!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:16 schreef RQPS het volgende:
Tot aan welke boordmaat kan je de overhemden verkrijgen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:36 schreef Evenveel het volgende:
Euh... is de vraag tot... of tot en met...?/
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot aan welke boordmaat kan je de overhemden verkrijgen.
Dus de hoogste/grootste boordmaat noemen die er te verkrijgen is
Ah, dat vind ik nou lief van jequote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:07 schreef brunette82 het volgende:
Leuke prijsvraag. Weet al meteen aan wie ik hem geven ga, als ik hem win
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:25 schreef tomatenrood het volgende:
Kan je die ¤90-cadeaubon als je wint alleen besteden voor een overhemd en een stropdas? Want ik zie dat ze bijv. ook nog ondergoed verkopen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:01 schreef Maanvis het volgende:
leuke prijsvraaag, meegedaan dus.
waarom staat dit topique niet meer in de algemene mededelingen?
Hij staat er nu weerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat dat ik dat gedaan heb, toch apart, want ik kom net weer binnen, ik was weg
Zal even checken hoe dat kan.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij staat er nu weer. misschien ontdeugende huisgenoten of dieren?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Dit is een gesloten sticky [WIN!] Het boek Dossier Wilders die moet nog open zeker ?
Ongezellig hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:09 schreef Greys het volgende:
Nee, pussydeluxe laat haar prijsvragen soms gesloten
Dan kan je dus niet reageren, maar wel gewoon meedoen.
Eens.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:27 schreef Jabberwocky het volgende:
Meegedaan, overhemden en dassen kan een man niet genoeg hebben.
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij (FOK!) krijgen de NAW gegevens ja. Niet het bedrijf dat de prijsvraag sponsort.
En wij (FOK!) gebruiken alléén de NAW gegevens van de winnaars om de spullen toe te sturen.
Zo gaat het al jaren en zo blijft het ook gaan.
En dat wij de NAW gegevens meteen vragen bij deelname is zodat we dan niet, zoals 'vroeger', daarna wekenlang de winnaars hoeven stalken per PM om hun adres te vragen. Want soms konden we de prijzen niet versturen omdat we het adres dus nooit meer kregen.
Gerustgesteld?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:48 schreef synnath het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar hoe worden de 'gegevens onthouden voor de volgende deelname'? Dit gebeurd niet met een Cookie.
Hoezo gebeurt dat volgens jou niet met een cookie? Ik denk zelf van wel namelijk...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:48 schreef synnath het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar hoe worden de 'gegevens onthouden voor de volgende deelname'? Dit gebeurd niet met een Cookie.
Ik geloof je! Alleen ben ik nieuwsgierig!quote:Op zondag 4 juli 2010 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee, zo technisch ben ik niet![]()
Ik wil het wel eens voor je navragen hoor. Maar geloof me op mijn woord dat de NAW gegevens die ingevuld worden alleen gebruikt worden om de winnaars de prijzen te kunnen sturen
Omdat, als ik inlog op een andere locatie, deze gegevens nog steeds aanwezig zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo gebeurt dat volgens jou niet met een cookie? Ik denk zelf van wel namelijk...
En op die locatie heb je ook niet al eerder die gegevens ingevuld?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef synnath het volgende:
[..]
Ik geloof je! Alleen ben ik nieuwsgierig!
[..]
Omdat, als ik inlog op een andere locatie, deze gegevens nog steeds aanwezig zijn.
Neequote:Op maandag 5 juli 2010 09:39 schreef Bart het volgende:
[..]
En op die locatie heb je ook niet al eerder die gegevens ingevuld?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:53 schreef brunette82 het volgende:
waar staan de winnaars als ik vragen mag?
Uhmm, domme vraag,...: waar (wanneer) in het bestelproces moet die worden ingevuld?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:47 schreef Greys het volgende:
Voor de niet-winnaars kan ik namens Hemdvoorhem.nl nog een speciale kortingscode aanbieden.
De actiecode (geeft 10% korting) is:
FOK!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:40 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Uhmm, domme vraag,...: waar (wanneer) in het bestelproces moet die worden ingevuld?
Ahh, OK. Ik dacht even dat het voor het invullen van de gegevens al moest omdat daar ook de eventuele verzendkosten staan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is helemaal aan het einde, nét voor het betalen!
Want zo moeten de prijswinnaars hun code ook invoeren namelijk
Kijk even, als het niet lukt of als je helemaal aan het eind vlak voor het betalen geen vakje ziet voor een code, geef dan even een gil, dan neem ik contact met ze op.
quote:Heeft u een kortingsbon, vul dan hieronder de code in. Als je een geldige kortingsbon hebt kun je de boncode hieronder invoeren. De korting wordt automatisch berekend.
Kortingsbon-code
Verzenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |