that's the spiritquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga om kwart voor 5 hier weg, dan ben ik kwart over 5 thuis en dan staat het gewoon 2-1 voor ons
Ze zijn echt gewoon een klasse beter.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:32 schreef TAV74 het volgende:
We worden weggespeeld. Dit komt niet goed zo.
Zeker zo lang we zover achteruit blijven lopen. Als we niet meer gaan voetballen wordt het zeker niets.quote:
Stuk of 9?quote:
eh ze staan enkel in de kwart finales... red niet elk land enzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Of Nederland is stiekem gewoon niet zo goed
Onzin man, echt onzin. Dit is gewoon niet om kunnen gaan met de druk en de kleine ruimtes.quote:
ik had het over die corner, schatjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onzin man, echt onzin. Dit is gewoon niet om kunnen gaan met de druk en de kleine ruimtes.
Dat was gewoon oerstom, maar geen arrogantie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik had het over die corner, schatje
was ie dat maar, dan schoot ie gelijk. niet dat stomme afwachtenquote:
het oogde nonchalantquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was gewoon oerstom, maar geen arrogantie.
Robben oogt echt niet heel fit trouwens.
Eens met Huntelaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
In de rust iig Robben eruit. Een Robben op 80% is niks waard tegen brazilië , tegen Slowakije wilde het nog wel werken.
En gaarne ook KJH erin
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
Van Persie eruit en Robben eruit.
Van der Vaart of Elia en Huntelaar er in.
Robben laten staan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
van der vaart red het niet ben ik bang. huntelaar (voor persie) en elia (voor sneijder) erin ajb
um. Wie moet er dan achter de spitsen spelen lieverd?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
van der vaart red het niet ben ik bang. huntelaar (voor persie) en elia (voor sneijder) erin ajb
Fout lag bij Heitinga die stond te slapen.quote:
kuyt, robben en elia ? en huntelaar diepe spits. verder zelfde middenveldquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
um. Wie moet er dan achter de spitsen spelen lieverd?
Dat gaat echt niet werken. Of vd Vaart, of Sneijder of v Persie moet achter de spits.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kuyt, robben en elia ? en huntelaar diepe spits. verder zelfde middenveld
en de verdediging even wat spinazie geven
Ja, hij krijg de ballen, maar je ziet aan zijn acties dat het niet goed zit bij hem.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zie hem vaker dan Sneijder.
Uiteindelijk Heitinga, maar ook Vd Wiel. Bommel was Bij Kaka.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef TAV74 het volgende:
Maar wie had Robinho daar nu op moeten vangen?
Piet de Visser. Die kent alle spelers op de gehele wereld. Hij heeft Ronaldo ontdekt toen deze nog in de box stond en tegen een paar sokken schoptequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef DarkElf het volgende:
zo de tv eens aangezet, wie is die ouwe kerel naast tom egberts? (zo heet die blonde toch?)
ah okquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Piet de Visser. Die kent alle spelers op de gehele wereld. Hij heeft Ronaldo ontdekt toen deze nog in de box stond en tegen een paar sokken schopte
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:59 schreef LieLie het volgende:
Waar is Sun eigenlijk? Ligt die nog ergens onder een boom?
http://nl.m.wikipedia.org(...))?wasRedirected=truequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef DarkElf het volgende:
zo de tv eens aangezet, wie is die ouwe kerel naast tom egberts? (zo heet die blonde toch?)
Kan Affelay nog een betekenis hebben denk je?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet werken. Of vd Vaart, of Sneijder of v Persie moet achter de spits.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben wel gesmolten btw..En ik voel me kut en heel erg sacherijnig..
Ik kon altijd wel om hem lachen, maar hij is nu te vaak in beeld geweest, nu ben ik hem wel zatquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org(...))?wasRedirected=true
Ik vind hem geweldig raaskallenIk geloof dat de rest hier niet zo'n fan van hem is
Onvoorstelbaar inderdaad. Zou nu toch tijd worden lijkt me.quote:
klote zeg steer dat je niet thuis was toen ze belden met de vraag of jij bondscoach wilde zijn, Nu zitten ze met die bert nog wat opgescheeptquote:
Ja hoop echt dat het volgende week niet per ongeluk weer zo warm wordt. Dat trek ik echt niet!! Ik voelde me vandaag ook weer een paar keer bijna weg vallen.. Gelukkig waren de kinderen vanochtend heeeel rustig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Maarrr, je hebt de warmste dag gehad met de kids!
en we vliegen er ook wel uit
ja Ernie mist hem zegt iequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klote zeg steer dat je niet thuis was toen ze belden met de vraag of jij bondscoach wilde zijn, Nu zitten ze met die bert nog wat opgescheept
Ja, dat kan! Over iets fietserigs!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en volgens mij heb ik vanochtend Cheeseplek op de radio gehoord![]()
![]()
Toch??
Ja over het Nederlands kampioenschap fietskoerieren! En toen moest ik al meteen aan Tjiesplenk denken omdat ze daarvoor toen naar Boedapest zijn geweest. En nu lees ik dat het hem dus echt was ookquote:
Leuk he, al die Duitsers die voor Oranje zijn en hun zaken sluiten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:11 schreef z80 het volgende:
gaat goed zo.
straks tenminste deze onzin afgelopen.
probeerde vandaag wat te bestellen, sorry de verkoop afdeling is vandaag niet aanwezig.
na het werk even boodschappen doen, helaas de winkels waar ik moest zijn dicht.
nee dit was in NL.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk he, al die Duitsers die voor Oranje zijn en hun zaken sluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
eens,quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:21 schreef TAV74 het volgende:
van die kaarten klopt echt niks hoor. Wij krijgen ze te makkelijk tov Brazilie
Thuis
Whoei!!! lekker diiiinnnggggg!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Whoei!!! lekker diiiinnnggggg!!!!!!!!!![]()
je werd nooit niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:23 schreef Windigo het volgende:
Hallo![]()
Zouden jullie het waarderen als ik weer mee kwam posten?
Enneh:
1-1!
JAAAAAAquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:25 schreef Sunnythesun het volgende:Hmm... daar ging mijn voorspelling.. straks gaan ze nog door ook
![]()
En het heeft geholpenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk jurkje Bluezz!! staat je goed!
Daar ging t niet om, was gewoon even druk enzoquote:
Partijdig.quote:
Ow, wat leuk joh! Ook betaald nu?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:28 schreef Windigo het volgende:
Ik heb overigens een nieuwe baan, ik werk nu als ouderenverzorger 16 uur per week in een verzorgingshuis en ik vind t super!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:28 schreef Windigo het volgende:
Ik heb overigens een nieuwe baan, ik werk nu als ouderenverzorger 16 uur per week in een verzorgingshuis en ik vind t super!
goedzo! Betaald werk?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:28 schreef Windigo het volgende:
Wat leuk, haiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:28 schreef Windigo het volgende:
Neuh daar wil vooralsnog niemand me voorquote:
Oh, dat is wel jammer. Maar wat je zegt, alles is weer nuttig om uiteindelijk wel een betaalde baan te krijgenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Neuh daar wil vooralsnog niemand me voor
Maar goed, werkervaring is ook wat waardEn het is zeker leuk!
nee, hij trapte de bal wegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
kutscheidswas een gewone sliding van Ooijer
mee eensquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer. Maar wat je zegt, alles is weer nuttig om uiteindelijk wel een betaalde baan te krijgen
is dat erg?quote:
goede gedachte!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer. Maar wat je zegt, alles is weer nuttig om uiteindelijk wel een betaalde baan te krijgen
Tsja ach ik ga eerst maar eens een opleiding doen in de verpleging als ik dit n tijdje heb gedaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
En in de zorg kunnen ze altijd handen gebruikenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:30 schreef Windigo het volgende:
Neuh daar wil vooralsnog niemand me voor
Maar goed, werkervaring is ook wat waardEn het is zeker leuk!
leuk! wordt toegejuicht.. zo veel verplegers nodigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja ach ik ga eerst maar eens een opleiding doen in de verpleging als ik dit n tijdje heb gedaan
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik mag mijn jurkje niet uit, ik voel me net een worstje![]()
Ja, ik snap wel waarom hoor, het is zwaar werk voor weinig geld en enorme druk. Maar ik vind de tevredenheid van de mensen die ik help veel belangrijkerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk! wordt toegejuicht.. zo veel verplegers nodig
jazeker dat is een goeie instelling. toch vind ik dat het meer gewaardeerd (betaald) mag wordenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel waarom hoor, het is zwaar werk voor weinig geld en enorme druk. Maar ik vind de tevredenheid van de mensen die ik help veel belangrijker
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
jazeker dat is een goeie instelling. toch vind ik dat het meer gewaardeerd (betaald) mag worden
Aanhouden tot het laatste fluitsignaal. Jij hebt de ommekeer betekend met dat jurkje.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik mag mijn jurkje niet uit, ik voel me net een worstje![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Aanhouden tot het laatste fluitsignaal. Jij hebt de ommekeer betekend met dat jurkje.
Tsja, in de zorg word alles wegbezuinigd. Ik hoorde van een ander die nu vrijwilliger is dat het baantje dat ik nu heb tot een jaar geleden betaald werk was, maar dat de nieuwe manager zo veel mogelijk gratis wil..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jazeker dat is een goeie instelling. toch vind ik dat het meer gewaardeerd (betaald) mag worden
jaa Bluezz woman of the matchquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Aanhouden tot het laatste fluitsignaal. Jij hebt de ommekeer betekend met dat jurkje.
Belo Horizonte idd. Te slecht was dat. Maargoed, we zijn dooor!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:49 schreef FutureFairytale het volgende:
dat die er niet in zat...... jezus wat slecht
Ze loopt nou in de nakie hier te juichen.quote:
er moest zeker bezuinigd worden en er kon niks van het salaris van de manager afquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:49 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, in de zorg word alles wegbezuinigd. Ik hoorde van een ander die nu vrijwilliger is dat het baantje dat ik nu heb tot een jaar geleden betaald werk was, maar dat de nieuwe manager zo veel mogelijk gratis wil..
Vanochtend zag ik serieus de porsche van de baas op de oprit staanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
er moest zeker bezuinigd worden en er kon niks van het salaris van de manager af
Zegt zequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:52 schreef Duderella het volgende:
Deze wedstrijd gaf weer een mooie observatie van cognitieve dissonantie, in dit topic.![]()
Zo mooi zoals jullie al dan niet meebuigen met het succes en daarop 'onze jongens' aanspreken! Mopperen, stuurlui, en dan opeens rotsvast vertrouwen.
we waren volkomen objectiefquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:52 schreef Duderella het volgende:
Deze wedstrijd gaf weer een mooie observatie van cognitieve dissonantie, in dit topic.![]()
Zo mooi zoals jullie al dan niet meebuigen met het succes en daarop 'onze jongens' aanspreken! Mopperen, stuurlui, en dan opeens rotsvast vertrouwen.
hahah heel terecht, tis bloedje heetquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze loopt nou in de nakie hier te juichen.
Zowel fascinerend als lichtelijk irritant is dat jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:52 schreef Duderella het volgende:
Ik wilde het niet zeggen, maar dat ook ja!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zowel fascinerend als lichtelijk irritant is dat ja![]()
Tweede helft was gewoon echt goed van NL zijde, ze gaven niets mee weg en de Brazilianen kwam ook niet echt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
Maar op zich zie je dat ook wel: Brazillianen waren supernegatief in de tweede helft: tegen een qua kwaliteit gelijkwaardig team trek je het dan heel moeilijk.
Vergis je niet, tot nu toe maakt Sneijder elke wedstrijd de meeste meters zo ongeveer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:59 schreef golfer het volgende:
2e helft puur op wilskracht gewonnen en op inzet van met name De Jong, Van Bommel en Dirk Kuyt.
Die laatste heeft denk ik de meeste kilometers van iedereen op het veld gemaakt.
Kuyt werkte harder. die stond waar hij moest zijn en kon zowel verdedigen als aanvallen. Kuyt =quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vergis je niet, tot nu toe maakt Sneijder elke wedstrijd de meeste meters zo ongeveer.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:59 schreef golfer het volgende:
2e helft puur op wilskracht gewonnen en op inzet van met name De Jong, Van Bommel en Dirk Kuyt.
Die laatste heeft denk ik de meeste kilometers van iedereen op het veld gemaakt.
Golfer heeft gelijk: Kuyt heeft het meest gelopen bij Nederland, maar 200 meter minder dan Dani Alves.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vergis je niet, tot nu toe maakt Sneijder elke wedstrijd de meeste meters zo ongeveer.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben fan van Kuyt. Laat VDV er maar uit.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben fan van Kuyt. Laat VDV er maar uit.![]()
![]()
Hee, heb je ook voetbal gekeken, Borisz?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef borisz het volgende:
Guardian: World Cup 2010: Holland knock out Brazil with unlikeliest comeback
hahahah wel gelijk heeft iequote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:24 schreef LieLie het volgende:
"Hij is 22 centimeter groot en hij komt er gewoon bij!"
Veel plezierquote:
Heb je ook je oranje jurkje aan danquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:32 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zie er kjoet uitOf mag je dat niet over jezelf zeggen?
is een tijd geleden dat ik mezelf er goed uit vind zien
neequote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je ook je oranje jurkje aan dan [ afbeelding ]
Ja ik heb voetbal gekeken bij de Hollandsche enclave in ZUid-Oostquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee, heb je ook voetbal gekeken, Borisz?
Schokkend he... 7 jaar + tbs had ik begrepen, maar dit..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
50 kinderen misbruikt, slechts 7 jaar cel. Only in Holland
Thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Als ik in dit tempo door blijf drinken kan het nog alle kanten opquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:54 schreef Braamyo het volgende:
wie gaat er nog leuke dingen doen vanavond?
Oh oh....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik in dit tempo door blijf drinken kan het nog alle kanten op![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
klinkt veelbelovendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, ons wel hoorquote:
Ik ga het tempo nu lekker omlaag schroeven en genieten van mijn weekendquote:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ga het tempo nu lekker omlaag schroeven en genieten van mijn weekend
Lol hoiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Moest wel lachen om wat Dude schreefWas ook net even aan het teruglezen en dan begint dit topic vol pessimisme over het Nederlands voetbal en hoe ze nooit gaan winnen en dat het een saaie wedstrijd is en nádat we hebben gewonnen is het plots een spannende wedstrijd
![]()
Hoi
Grappig genoeg was het ook echt zo dit keer: slechte eerste helft en ineens een ommekeer in de tweede. Tweede helft was ook echt spannend.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Moest wel lachen om wat Dude schreefWas ook net even aan het teruglezen en dan begint dit topic vol pessimisme over het Nederlands voetbal en hoe ze nooit gaan winnen en dat het een saaie wedstrijd is en nádat we hebben gewonnen is het plots een spannende wedstrijd
![]()
Hoi
hehe, naja ik heb altijd goeie hoop gehad, maar keek dan ook pas mee vanaf halfverwegen de tweede helftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik moet bekennen dat ik voor de wedstrijd al zei dat we nooit gingen winnen van Brazilie en na het eerste doelpunt zei ik dan ook: told you so
Ik heb 2 minuutjes gekeken, en ik zag dat het goed was, en het was goedquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niet echt gekeken; heb lekker in de tuin gezeten met stapels fotoalbums.
ja idd!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:50 schreef Duderella het volgende:
"Welja. Geef het maar weg. Geen wissels na de rust. Waar zijn ze mee bézig??!"![]()
Drie kwartier later:
"IJzersterke ploeg. Zei ik meteen al. Gelukkig dacht Bert er ook zo over. We moeten ons in zo'n situatie de kop niet gek laten maken hè?"
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:50 schreef Duderella het volgende:
"Welja. Geef het maar weg. Geen wissels na de rust. Waar zijn ze mee bézig??!"![]()
Drie kwartier later:
"IJzersterke ploeg. Zei ik meteen al. Gelukkig dacht Bert er ook zo over. We moeten ons in zo'n situatie de kop niet gek laten maken hè?"
whehe, zijn dat letterlijke quotes?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:50 schreef Duderella het volgende:
Drie kwartier later:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik geloofde er wel in, zie deze post na 20 minuten wedstrijd:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:11 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Hoi
quote:
ik zou zeggen: doen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaze hebben het wel echt naar hun zin! Heb gewoon zin om mee te feesten
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil het zo graag vieren
Kom maar langs hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nou ik kan nog niet helemaal uitvinden waar ze nou precies dat feestje hebben. Het is ergens in een van de tuinen achter mn huis, maar ik kan het niet zienquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik zou zeggen: doen!
was er trouwens in de afgelopen 10 pages nog wat anders dan voetbal?
aangezien het niet regent is het best veilig om naar buiten te gaan hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Nou ik kan nog niet helemaal uitvinden waar ze nou precies dat feestje hebben. Het is ergens in een van de tuinen achter mn huis, maar ik kan het niet zienIk denk dat er een boom voor staat
Ja maar ik kan dan al helemaal niet makkelijk ontdekken welke tuin het isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:25 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
aangezien het niet regent is het best veilig om naar buiten te gaan hoor
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar langs hoor.ok? wat voor opmerking? over dat ik niet in bed mag liggen met een vrouw? hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een grappig volkslied van Uruguay!
tis alleen geen meezingnr
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
zoek en gij zult happy hardcore vindenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja maar ik kan dan al helemaal niet makkelijk ontdekken welke tuin het isDe tuinen hierachter zijn gesloten zeg maar..
Van mij mag je best in bed liggen met een andere vrouw hoor. Als ik ook ervij lig althans.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ok? wat voor opmerking? over dat ik niet in bed mag liggen met een vrouw? haha
tis alleen geen meezingnr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |