that's the spiritquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga om kwart voor 5 hier weg, dan ben ik kwart over 5 thuis en dan staat het gewoon 2-1 voor ons
Ze zijn echt gewoon een klasse beter.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:32 schreef TAV74 het volgende:
We worden weggespeeld. Dit komt niet goed zo.
Zeker zo lang we zover achteruit blijven lopen. Als we niet meer gaan voetballen wordt het zeker niets.quote:
Stuk of 9?quote:
eh ze staan enkel in de kwart finales... red niet elk land enzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Of Nederland is stiekem gewoon niet zo goed
Onzin man, echt onzin. Dit is gewoon niet om kunnen gaan met de druk en de kleine ruimtes.quote:
ik had het over die corner, schatjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onzin man, echt onzin. Dit is gewoon niet om kunnen gaan met de druk en de kleine ruimtes.
Dat was gewoon oerstom, maar geen arrogantie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik had het over die corner, schatje
was ie dat maar, dan schoot ie gelijk. niet dat stomme afwachtenquote:
het oogde nonchalantquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was gewoon oerstom, maar geen arrogantie.
Robben oogt echt niet heel fit trouwens.
Eens met Huntelaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
In de rust iig Robben eruit. Een Robben op 80% is niks waard tegen brazilië , tegen Slowakije wilde het nog wel werken.
En gaarne ook KJH erin
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
Van Persie eruit en Robben eruit.
Van der Vaart of Elia en Huntelaar er in.
Robben laten staan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
van der vaart red het niet ben ik bang. huntelaar (voor persie) en elia (voor sneijder) erin ajb
um. Wie moet er dan achter de spitsen spelen lieverd?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
van der vaart red het niet ben ik bang. huntelaar (voor persie) en elia (voor sneijder) erin ajb
Fout lag bij Heitinga die stond te slapen.quote:
kuyt, robben en elia ? en huntelaar diepe spits. verder zelfde middenveldquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
um. Wie moet er dan achter de spitsen spelen lieverd?
Dat gaat echt niet werken. Of vd Vaart, of Sneijder of v Persie moet achter de spits.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kuyt, robben en elia ? en huntelaar diepe spits. verder zelfde middenveld
en de verdediging even wat spinazie geven
Ja, hij krijg de ballen, maar je ziet aan zijn acties dat het niet goed zit bij hem.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zie hem vaker dan Sneijder.
Uiteindelijk Heitinga, maar ook Vd Wiel. Bommel was Bij Kaka.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef TAV74 het volgende:
Maar wie had Robinho daar nu op moeten vangen?
Piet de Visser. Die kent alle spelers op de gehele wereld. Hij heeft Ronaldo ontdekt toen deze nog in de box stond en tegen een paar sokken schoptequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef DarkElf het volgende:
zo de tv eens aangezet, wie is die ouwe kerel naast tom egberts? (zo heet die blonde toch?)
ah okquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Piet de Visser. Die kent alle spelers op de gehele wereld. Hij heeft Ronaldo ontdekt toen deze nog in de box stond en tegen een paar sokken schopte
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:59 schreef LieLie het volgende:
Waar is Sun eigenlijk? Ligt die nog ergens onder een boom?
http://nl.m.wikipedia.org(...))?wasRedirected=truequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef DarkElf het volgende:
zo de tv eens aangezet, wie is die ouwe kerel naast tom egberts? (zo heet die blonde toch?)
Kan Affelay nog een betekenis hebben denk je?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet werken. Of vd Vaart, of Sneijder of v Persie moet achter de spits.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben wel gesmolten btw..En ik voel me kut en heel erg sacherijnig..
Ik kon altijd wel om hem lachen, maar hij is nu te vaak in beeld geweest, nu ben ik hem wel zatquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org(...))?wasRedirected=true
Ik vind hem geweldig raaskallenIk geloof dat de rest hier niet zo'n fan van hem is
Onvoorstelbaar inderdaad. Zou nu toch tijd worden lijkt me.quote:
klote zeg steer dat je niet thuis was toen ze belden met de vraag of jij bondscoach wilde zijn, Nu zitten ze met die bert nog wat opgescheeptquote:
Ja hoop echt dat het volgende week niet per ongeluk weer zo warm wordt. Dat trek ik echt niet!! Ik voelde me vandaag ook weer een paar keer bijna weg vallen.. Gelukkig waren de kinderen vanochtend heeeel rustig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Maarrr, je hebt de warmste dag gehad met de kids!
en we vliegen er ook wel uit
ja Ernie mist hem zegt iequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klote zeg steer dat je niet thuis was toen ze belden met de vraag of jij bondscoach wilde zijn, Nu zitten ze met die bert nog wat opgescheept
Ja, dat kan! Over iets fietserigs!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en volgens mij heb ik vanochtend Cheeseplek op de radio gehoord![]()
![]()
Toch??
Ja over het Nederlands kampioenschap fietskoerieren! En toen moest ik al meteen aan Tjiesplenk denken omdat ze daarvoor toen naar Boedapest zijn geweest. En nu lees ik dat het hem dus echt was ookquote:
Leuk he, al die Duitsers die voor Oranje zijn en hun zaken sluiten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:11 schreef z80 het volgende:
gaat goed zo.
straks tenminste deze onzin afgelopen.
probeerde vandaag wat te bestellen, sorry de verkoop afdeling is vandaag niet aanwezig.
na het werk even boodschappen doen, helaas de winkels waar ik moest zijn dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |