that's the spiritquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga om kwart voor 5 hier weg, dan ben ik kwart over 5 thuis en dan staat het gewoon 2-1 voor ons
Ze zijn echt gewoon een klasse beter.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:32 schreef TAV74 het volgende:
We worden weggespeeld. Dit komt niet goed zo.
Zeker zo lang we zover achteruit blijven lopen. Als we niet meer gaan voetballen wordt het zeker niets.quote:
Stuk of 9?quote:
eh ze staan enkel in de kwart finales... red niet elk land enzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Of Nederland is stiekem gewoon niet zo goed
Onzin man, echt onzin. Dit is gewoon niet om kunnen gaan met de druk en de kleine ruimtes.quote:
ik had het over die corner, schatjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onzin man, echt onzin. Dit is gewoon niet om kunnen gaan met de druk en de kleine ruimtes.
Dat was gewoon oerstom, maar geen arrogantie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik had het over die corner, schatje
was ie dat maar, dan schoot ie gelijk. niet dat stomme afwachtenquote:
het oogde nonchalantquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was gewoon oerstom, maar geen arrogantie.
Robben oogt echt niet heel fit trouwens.
Eens met Huntelaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
In de rust iig Robben eruit. Een Robben op 80% is niks waard tegen brazilië , tegen Slowakije wilde het nog wel werken.
En gaarne ook KJH erin
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
Van Persie eruit en Robben eruit.
Van der Vaart of Elia en Huntelaar er in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |