China heeft de toekomst en het verleden (>3000 jaar historie!)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Top! Lijkt me ook wel een prachtig land
[..]
goed geregeld he?
Hij heeft wel momentenquote:
de tegenstelling lijkt me heel indrukwekkendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
China heeft de toekomst en het verleden (>3000 jaar historie!)
ze hebben nog een paar dagen om te herstellen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
hmmmm zware verlenging in de benen is ook wel leuk voor ons tbh
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
maar tikt toch aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben nog een paar dagen om te herstellen.
Joooo-piquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Net op tijd terug om Nederland kampioen te zien worden !
Lijkt me een heel mooi land.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
China heeft de toekomst en het verleden (>3000 jaar historie!)
Whehehehe 70-69quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
Een penaltyreeks als die van de tenniswedstrijd laatst is ook wel leuk
quote:
Jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe hij begint wel fanatiek te worden he, als je bedenkt dat we aan t begin buitenspel nog moeten uitleggen met tekeningen enzo
nee, dat gaat gewoon door....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies ja... een penaltyreeks mag niet gestopt worden toch?
Whutquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe hij begint wel fanatiek te worden he, als je bedenkt dat we aan t begin buitenspel nog moeten uitleggen met tekeningen enzo
Ik heb gezegd dat er verlenging is heb nog niks terug, maar zijn smsjes vanmiddagquote:
quote:
Ja, wij hadden een erg volgepropte reis, maar daardoor hebben we enorm veel kunnen zien! Te veel om op te noemen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me een heel mooi land.
Bij het vorige bedrijf waar ik werkte hebben ze daar een fabriek neergezet en mochten collega's regelmatig die kant op. Kwamen altijd met hele verhalen terug
dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat er verlenging is heb nog niks terug, maar zijn smsjes vanmiddag![]()
Hij werd gek en whoehoe de bom en weet ik het allemaal
is echt zo. in t begin buitenspel uitleggen omdat hij voetbal niet volgde enzoquote:
dan kijk ik het wel af als ik wakker wordtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
nou, laat dat maar de hele nacht duren
'De meeste dromen zijn bedrog maar als ik wakker wordt naast jou dan droom ik nog.'
ik hoop dat ik ooit in de gelegenheid kom om daar heen te gaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, wij hadden een erg volgepropte reis, maar daardoor hebben we enorm veel kunnen zien! Te veel om op te noemen!
Maar vooral Beijing is een aanrader!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
is echt zo. in t begin buitenspel uitleggen omdat hij voetbal niet volgde enzo
nu zit hij echt helemaal in t toernooi
ik zou daar ook nog wel eens heen willenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, wij hadden een erg volgepropte reis, maar daardoor hebben we enorm veel kunnen zien! Te veel om op te noemen!
Ja ik volg teamvoetbal ook amper, maar dan weet je toch nog wel wat buitenspel isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
is echt zo. in t begin buitenspel uitleggen omdat hij voetbal niet volgde enzo
nu zit hij echt helemaal in t toernooi
Als ik ooit een keer in de buurt ben ga ik daar zeker kijkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik volg teamvoetbal ook amper, maar dan weet je toch nog wel wat buitenspel is
Als je er echt geen interesse in hebt niet lijkt mequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik volg teamvoetbal ook amper, maar dan weet je toch nog wel wat buitenspel is
maar er is ws een verschil tussen amper volgen en helemaal niet volgenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als we maar winnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
Als het dinsdag net zo gaat als deze wedstrijd dan wordt het wel ongelofelijk saai...
Die weet het vast wel.quote:
Het zal echt wel een echte wedstrijd worden hoor denk ik. Al is OP PAPIER oranje natuurlijk torenhoog favoriet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
Als het dinsdag net zo gaat als deze wedstrijd dan wordt het wel ongelofelijk saai...
Nee, Nederland is nu los! Walsen zo over hun heenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, Nederland is nu los! Walsen zo over hun heen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Oh WTF van de 4 wedstrijden die Nederland en Uruguay onderling speelden won Uruguay er 3
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Oh WTF van de 4 wedstrijden die Nederland en Uruguay onderling speelden won Uruguay er 3
als de uitslag dan ook maar hetzelfde isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo'n Nederland - Denemarken wedstrijd wordt
Ja, maar dat is al lang geleden, toen was Uruquay wereldtop en wij niet. Nu is het andersomquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
O dacht dat je dat wel lekker vondquote:
Ah doordacht dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ja maar jij bent niet lief, dus doet hij alsof hij t niets vindt en hoopt op meer.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
De Ghanezen hierachter zijn wel een paar keer klaar gekomen deze wedstrijd
en die ene overwinning van ons was op een WK, dus alles is in ons voordeel, zover je daar bij statistieken van kan spreken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is al lang geleden, toen was Uruquay wereldtop en wij niet. Nu is het andersom
en we hebben gewoon een beter team nu imoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en die ene overwinning van ons was op een WK, dus alles is in ons voordeel, zover je daar bij statistieken van kan spreken.
En mag hij niet tegen NL spelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
echt he
als uruguay nu wint is suarez echt helemaal de held daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |