Ja, de keeper.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Hebben ze serieus een speler die Julio Caesar heet
Ah, de trollen komen al boven de grond.quote:
Hebben we het hele toernooi nog niet gedaan, dus het zal me verbazen...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou gaan we voetballen
Ga ergens anders je liefde voor andere landen even spuien ofzo.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:11 schreef Tamashii het volgende:
Nederland gaat nooit winnen van Brazilië.
Ja maar als je 0-4 achterstaat maakt het niet uit hoe lang de wedstrijd nog duurtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jongens een wedstrijd duurt 90 minuten hoor.
En ooijerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:12 schreef Snuf. het volgende:
De verdediging![]()
Vieze amsterdammers als VD Wiel en Heitinga
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon geduldig blijven, de gelijkmaker valt echt wel.
Niks anders te zeiken? Is al je 5de opmerking eroverquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:13 schreef bamboe007 het volgende:
echte kneuzen Nederland is echt slecht japan,kameroen en denemarken stellen geen ruk voor
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap het niet hoor. Ze lijken wel bang om net als Robben een schop te krijgen. Je had die gozer gewoon hardstikke van het veld moeten trappen. Rood, maar wel duidelijk. Maar Nederland is nu bang om geraakt te worden....
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:13 schreef Swetsenegger het volgende:
het is echt niet onrealistisch om een afstraffing te verwachtenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach flikker op, dwars doormidden schuppen die kut Brazilianen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:15 schreef kwiwi het volgende:
wat een sukkel die heitinga, anders doe je het nog even opvallender
Robbenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:15 schreef MagicIsland1 het volgende:
Bij wie liep Robino nou weg net, Ooijer of Heitinga?
JIj snapt het echt hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:14 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Huntelaar niet joh die creëert niks moet het altijd van een ander krijgen.
Die waren niet tijdens een aanval. Alleen fluiten was genoeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:14 schreef minutenman het volgende:
kankerscheids, eerste 2 overtredingen van Brazilië waren sowieso geel
Nou...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:13 schreef Swetsenegger het volgende:
En als de gelijkmaker gewoon valt uit een dood spelmoment is een overwinning net zo realistisch. Het is nog 75 minuten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:14 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
het is echt niet onrealistisch om een afstraffing te verwachten
Toen Ooijer moet spelen voor Matthijsen zakte de winstkansen van 49% naar 10%quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:14 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Hoeveel mensen zouden dankzij deze 0 - 1 een hartaanval gekregen hebben? Prutsers, schiet die bal in 't doel!
Kutscheids ook.
Welkomquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Symphonic het volgende:
Fijn dat het en kwartier duurt voor de computer is opgestart
Mijn voorspelling is helaas al waarheid: Oranje wordt zoek gespeeld door het centrum van de verdediging, en Brazilianen zijn niet zo slordig als de Slowaken met schieten
dat wisten we vantevorenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
En nu geen geel? Wat is dat voor kutscheids
say no to racism you motherfuckerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach flikker op, dwars doormidden schuppen die kut Brazilianen.
Ik kijk digitaal, dan heb je wat vertraging, dus moet je soms gokken.quote:
van Persie en goed in 1 zin?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik dacht dat van Persie goed ging voetballen vandaag.
ik hoop van niet, maar als ze zo spelen is het niet ondenkbaarquote:
In welk jaar leef jijquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Van Breukelen had die bal gewoon gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |