Nee, kan ik niet onderbouwen omdat het algemene kennis isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eehm dat moet je toch maar eens ff onderbouwen. want er klopt uiteraard weer eens geen jota vanlief zuigertje van me
als het algemene kennis is moet je het juist kunnen onderbouwen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet onderbouwen omdat het algemene kennis is
De scheefhuurder kost de staat geldquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als het algemene kennis is moet je het juist kunnen onderbouwen.komt u maar
nee juist niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De scheefhuurder kost de staat geld
Dat die huizen niet helemaal marktconform verhuurd worden hoeft de staat nog geen geld te kosten. Waarom, de winst van de een of andere instelling of woningbouwvereniging is hooguit wat lager.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De scheefhuurder kost de staat geld
ik ben heilig overtuigd dat een scheefhuurder netto meer oplevert aan belasting dan een zelfde * veel * verdienende persoon welke een huis met een flinke hypotheek heeft gekocht.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat die huizen niet helemaal marktconform verhuurd worden hoeft de staat nog geen geld te kosten. Waarom, de winst van de een of andere instelling of woningbouwvereniging is hooguit wat lager.
Maar goed, laten we dat marktverschil wel als kosten rekenen en op 300 euro stellen. Nog heel wat minder dan wat veel mensen aan HRA ontvangen.
En zelfs al rekenen we dat niet mee, als je maandelijks 1800 euro belasting/sociale verzekeringen betaalt en je zou onrechtmatig 300 euro gesubsidieerd worden, dan breng je nóg altijd 1500 euro op.
Goh ik wist niet dat de HRA geld kost, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat die huizen niet helemaal marktconform verhuurd worden hoeft de staat nog geen geld te kosten. Waarom, de winst van de een of andere instelling of woningbouwvereniging is hooguit wat lager.
Maar goed, laten we dat marktverschil wel als kosten rekenen en op 300 euro stellen. Nog heel wat minder dan wat veel mensen aan HRA ontvangen.
En zelfs al rekenen we dat niet mee, als je maandelijks 1800 euro belasting/sociale verzekeringen betaalt en je zou onrechtmatig 300 euro gesubsidieerd worden, dan breng je nóg altijd 1500 euro op.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben heilig overtuigd dat een scheefhuurder netto meer oplevert aan belasting dan een zelfde * veel * verdienende persoon welke een huis met een flinke hypotheek heeft gekocht.
Ja, maar meestal zullen ze allebei 'rendabelen' zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben heilig overtuigd dat een scheefhuurder netto meer oplevert aan belasting dan een zelfde * veel * verdienende persoon welke een huis met een flinke hypotheek heeft gekocht.
Jou levert die op, maar de staat kost het natuurlijk geld. Het is geen gratis geld, het moet ergens vandaan komen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goh ik wist niet dat de HRA geld kost, weer wat geleerd
Je begrijpt nog steeds niet hoe de HRA werktquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jou levert die op, maar de staat kost het natuurlijk geld. Het is geen gratis geld, het moet ergens vandaan komen.
Huursubsidie huurders hebben geen keus, scheefhuurders welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar meestal zullen ze allebei 'rendabelen' zijn.
Ik werk al 18 jaar, ben in die tijd hooguit 2 weken ziek geweest, nooit een uitkering oid aangevraagd, nooit criminaliteit veroorzaakt, nooit wat voor uitkering dan ook ontvangen, particulier gehuurd, volop belastingen betaald tot aan nu waanzinnige bedragen op jaarbasis (meer dan mijn eigen bestedingsruimte, reken ik BTW, accijnzen etc ook mee). Ik behoor zeker tot de 15% volledig rendabelen die Nederland telt. Of ik nu wat onder de marktprijs huur of niet.
Hetzelfde zal trouwens ook wel voor DAM gelden hoor, daar niet van. De onrendabelen zijn juist niet de scheefhuurders, maar de huursubsidie-huurders.
Dat is zo. Maar het ging om jouw stelling 'de scheefhuurder kost de staat geld'.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Huursubsidie huurders hebben geen keus, scheefhuurders wel
Lijkt me beter dat je dan wegblijft uit deze topic en je gaat bezig houden met oregami of zoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:45 schreef oompaloompa het volgende:
leg uit dan want ik begrijp het ook niet
Een huisje van papier vouwenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me beter dat je dan wegblijft uit deze topic en je gaat bezig houden met oregami of zo
En wat denk je nu duidelijk te maken?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar het ging om jouw stelling 'de scheefhuurder kost de staat geld'.
Dat de gemiddelde scheefhuurder de staat netto geld oplevert, bij de rendabelen behoort. Want verdiende hij niet zoveel (en betaalde dus ook zoveel belasting), dan was het geen scheefhuurder.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En wat denk je nu duidelijk te maken?
scheefhuurders kosten geen geld, en leveren per saldo juist meer belasting op dan hypotheekaftrekkers.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Huursubsidie huurders hebben geen keus, scheefhuurders wel
dat jij een zuigertje bent zonder inhoudelijk punt wat je kunt onderbouwen. ehm, ow wacht, dat was mijn eigen punt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En wat denk je nu duidelijk te maken?
origamiquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me beter dat je dan wegblijft uit deze topic en je gaat bezig houden met oregami of zo
En je punt is?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat er staatquote:
Je had het gisteren waarschijnlijk nog even moeilijk, maar vandaag hoop ik dat je wat helderder van geest bentquote:
Wat er staatquote:Op zondag 4 juli 2010 14:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je had het gisteren waarschijnlijk nog even moeilijk, maar vandaag hoop ik dat je wat helderder van geest bent![]()
Wat stond er eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |