abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83614222
3-0 4-0

Stort je wereld al in?

Net als de huizenmarkt

[ Bericht 1% gewijzigd door Terrorizer op 03-07-2010 17:53:25 ]
pi_83614272
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niemand houdt je tegen een niet minderwaarige woning te kopen, maar het lijkt me wel duidelijk dat de maximum prijs eraf moet, zo jaag mensen tenminste uit hun minderwaardige woningen
Ik vind het prima... maar dan moeten er wel alternatieven zijn, die zijn er niet voldoende.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:35:26 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_83614351
Och, het is niet eens zo dat ik het zo'n ramp zou vinden om 1400 pm oid te betalen om te wonen, zou dat heel mooi zijn.
Wat mij vooral weerhoudt is het idee dan vast te zitten aan een veel te duur huis, met een hoge hypotheek en afhankelijk van de overheid (het CDA) voor mijn aftrek, ik nog minstens 30 jaar braaf iedere ochtend naar mijn werk zou moeten sjokken, moet immers genoeg blijven verdienen om de rente te betalen. Kortom, het verlies van al mijn vrijheid.

En als ik in ruil daarvoor een zeer ruim, op enorm kavel, klassiek pand zou kunnen kopen, waar ik me dan ook heel vrij en onafhankelijk zou kunnen voelen, dan was het een overweging. Maar dat wordt hem dus ook niet. In dat te kopen huis voel ik me net zomin vrij.

Nee, laat mij maar lekker huren en ieder moment van de dag de optie te hebben er mee te stoppen, naar het buitenland te gaan, kunstenaar te worden of heel ander werk te zoeken. Dat heb ik er wel voor over.
The End Times are wild
pi_83614357
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:32 schreef Terrorizer het volgende:
3-0..

Stort je wereld al in?

Net als de huizenmarkt
Als Maradona hier naakt door mijn straat komt lopen dan pak ik mijn biezen
I'll sing you a lullaby.
pi_83614576
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik vind het prima... maar dan moeten er wel alternatieven zijn, die zijn er niet voldoende.
200000 plus woningen te koop
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83614602
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:35 schreef LXIV het volgende:
Och, het is niet eens zo dat ik het zo'n ramp zou vinden om 1400 pm oid te betalen om te wonen, zou dat heel mooi zijn.
Wat mij vooral weerhoudt is het idee dan vast te zitten aan een veel te duur huis, met een hoge hypotheek en afhankelijk van de overheid (het CDA) voor mijn aftrek, ik nog minstens 30 jaar braaf iedere ochtend naar mijn werk zou moeten sjokken, moet immers genoeg blijven verdienen om de rente te betalen. Kortom, het verlies van al mijn vrijheid.

En als ik in ruil daarvoor een zeer ruim, op enorm kavel, klassiek pand zou kunnen kopen, waar ik me dan ook heel vrij en onafhankelijk zou kunnen voelen, dan was het een overweging. Maar dat wordt hem dus ook niet. In dat te kopen huis voel ik me net zomin vrij.

Nee, laat mij maar lekker huren en ieder moment van de dag de optie te hebben er mee te stoppen, naar het buitenland te gaan, kunstenaar te worden of heel ander werk te zoeken. Dat heb ik er wel voor over.
Maar ga dan ook in de vrije sector huren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83614693
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

200000 plus woningen te koop
Eerst moet de top van 240k nog bereikt worden, pas als die weer wat begint te zakken ik het beste tijdstip om te kopen volgens Louis.
I'll sing you a lullaby.
pi_83614909
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:43 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Eerst moet de top van 240k nog bereikt worden, pas als die weer wat begint te zakken ik het beste tijdstip om te kopen volgens Louis.
En wat doet je virtuele vriendje Luis?
pi_83615136
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

En wat doet je virtuele vriendje Luis?
Geen idee

Louis wat doe je eigenlijk ?

Misschien is het wel een professioneel schaakspeler?
I'll sing you a lullaby.
pi_83615253
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:52 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Geen idee

Louis wat doe je eigenlijk ?

Misschien is het wel een professioneel schaakspeler?
Jammer dat je steeds meer de weg kwijt raakt
pi_83615538
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Jammer dat je steeds meer de weg kwijt raakt
Dat geeft niet, ik lees zo af en toe de straatnaam bordjes en vind zodoende altijd weer de weg naar huis terug
I'll sing you a lullaby.
pi_83615979
Er gaat een crash komen op de huizenmarkt, dat is niet normaal meer.

Ik hoorde daarnet op het journaal weer de frase "als de crisis voorbij en de economie weer aantrekt". Volgens mij begint ook de meute door te krijgen dat die crisis nog lang niet voorbij is.
pi_83616209
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:14 schreef Irian.Jaya het volgende:

Ik hoorde daarnet op het journaal weer de frase "als de crisis voorbij en de economie weer aantrekt". Volgens mij begint ook de meute door te krijgen dat die crisis nog lang niet voorbij is.
Economie trekt niet aan?
pi_83616273
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:14 schreef Irian.Jaya het volgende:

The dawn of a new day
I'll sing you a lullaby.
pi_83616300
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Economie trekt niet aan?
Inderdaad, het herstel is al weer aan het afzwakken.
I'll sing you a lullaby.
pi_83616367
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Inderdaad, het herstel is al weer aan het afzwakken.
Bedankt dat je het bevestigd
pi_83616836
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bedankt dat je het bevestigd
Any time
I'll sing you a lullaby.
pi_83617309
ik ben ook een zogenaamde 'scheefhuurder'. even een paar feiten hierover; ik krijg geen huursubsidie, betaal voor een bovenmodaal salaris belasting, maak geen gebruik van belastingaftrek voor een hypotheek (mede oorzaak van de belachelijke huizensituatie in nederland), en dan zou ik me schuldig moeten voelen? mwah. not a chance!
pi_83617347
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ben ook een zogenaamde 'scheefhuurder'. even een paar feiten hierover; ik krijg geen huursubsidie, betaal voor een bovenmodaal salaris belasting, maak geen gebruik van belastingaftrek voor een hypotheek (mede oorzaak van de belachelijke huizensituatie in nederland), en dan zou ik me schuldig moeten voelen? mwah. not a chance!
Je bent een parasiet, dat jij je daar niet schuldig over voelt is meer jou probleem
  zaterdag 3 juli 2010 @ 18:55:21 #70
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83617358
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Je hoeft je niet schuldig te voelen, je moet je angstig voelen omdat jouw risico een regering is die er zin in heeft om je het dubbele te laten betalen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_83617391
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:55 schreef eleusis het volgende:

[..]

Je hoeft je niet schuldig te voelen, je moet je angstig voelen omdat jouw risico een regering is die er zin in heeft om je het dubbele te laten betalen.
Een gids regering

Alleen met een eigen huis ben je niet afhankelijk van iemand
pi_83617419
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je bent een parasiet, dat jij je daar niet schuldig over voelt is meer jou probleem
*proest*
pi_83617431
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen met een eigen huis ben je niet afhankelijk van iemand
right...
pi_83617459
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:57 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

right...
Ik zou gewoon zeggen dat het boven je pet gaat. Is niet erg, het begint immers met de erkenning van het probleem
pi_83617464
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:55 schreef eleusis het volgende:

[..]

nah. pvda, groenslinks, d66... dat zogenaamde scheefwonen wordt niet aangepakt gok ik. en zowel dan ook de hypotheekrenteaftrek, in welk geval ze mijn zegen hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')