Als je je rijschool googled,wat ik net heb gedaan voor je,staat er rechtsonder aan de pagina 'Bovag'quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:28 schreef BasementDweller het volgende:
Waar kan je trouwens checken of een rijschool echt Bovag erkend is?
Wat triest zeg eigenlijk , ik vind dat alle aandacht naar de leerling gaat en de wegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:29 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat mijn instructeur de kroon spande qua bellen.Die belde met vrienden over voetbal,met leerlingen over afspraken/afspraken verzetten,met zijn advocaat over de voogdij van z'n dochtertje,met z'n andere dochtertje,met de dokter voor een afspraak te maken met bijpassende kwaaltjes,of hij belde met zijn ex met wie hij in een soort van vechtscheiding lag,wat opzich wel weer entertainment was![]()
Wen er maar aan..En anders kun je altijd nog een andere rijschool
Ja, goed, maar ik kan ook zo'n plaatje op mijn site plakkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Als je je rijschool googled,wat ik net heb gedaan voor je,staat er rechtsonder aan de pagina 'Bovag'
Als je een goed gevoel hebt zou ik er gewoon lekker blijven. Mocht je je er echt aan storen kan je er altijd wat van zeggen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:30 schreef BasementDweller het volgende:
Ja, maarja als dat heel vaak is... voor de rest leek die me wel vakbekwaam in ieder geval.
Ja ik denk dat ik dat ook wel ga doen. Als de zomervakantie afgelopen is heb ik sowieso veel minder tijd, omdat ik dan zelf ook met een opleiding begin.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:02 schreef Henkhimself het volgende:
[...]
Dat is wel balen. Wat je misschien zou kunnen doen is direct na de vakantie een examen datum afspreken en dan je lessen in plannen tot aan je examen. Dus niet dat je gewoon gaat lessen en dan nog steeds niet weet wanneer je kan afrijden.
Haha,klinkt heel herkenbaarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef BasementDweller het volgende:
Bij mij was het meer:
"Eey. Jaaah, gewoon relaxt beetje werken enzo je weet wel."
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:29 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat mijn instructeur de kroon spande qua bellen.Die belde met vrienden over voetbal,met leerlingen over afspraken/afspraken verzetten,met zijn advocaat over de voogdij van z'n dochtertje,met z'n andere dochtertje,met de dokter voor een afspraak te maken met bijpassende kwaaltjes,of hij belde met zijn ex met wie hij in een soort van vechtscheiding lag,wat opzich wel weer entertainment was![]()
Wen er maar aan..En anders kun je altijd nog een andere rijschool
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef BasementDweller het volgende:
Bij mij was het meer:
"Eey. Jaaah, gewoon relaxt beetje werken enzo je weet wel."
Dat is wel té erg zeg. Vind het eigenlijk niet kunnen tegenover de lessers dat je zoiets doetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,klinkt heel herkenbaar![]()
Ooit heb ik er iets van gezegd,toen belde hij ook met een vriendinnetje en ik trok toen de grens bij:
'Oehh,wat heb je aan? En wat nog meer? Nee,even deze leerling thuisbrengen en dan kom ik..'
Jij hebt 'm al vaker gehad?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:35 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Veel plezier & succesEerste rijles is altijd leuk!
Mijn innerlijke fopneger kwam plotseling naar boven.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:28 schreef Blistering het volgende:
Theorie gehaald![]()
2 foutjes bij gevaarherkenning en 2 fout bij het algemene gedeelte. Prima lijkt me zo
Ik heb het ook gezegd, hij zei dat hij er rekening mee zou houden in de toekomstquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:32 schreef twiFight het volgende:
Gefeliciteerd.
Bellen tijdens de les gebeurde wel af en toe. Bij mij waren het nooit lange gesprekken.
Als je je er aan ergert en/of je vindt dat hij op je moet letten omdat je niet zeker weet dat wat je doet goed is: zeg er wat van! Je betaalt zo'n vent een hele hoop geld, dat betekent dat hij dat uur van jou is. Als hij de halve les belt dan zeg je aan het einde maar "hoef ik nu ook maar de helft te betalen?"
Mwa, paar kloterige vragen. Maar al met al viel het nog wel meequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Netjes![]()
En was het nog veel makkelijker dan de oefentoetsen ?
Ik heb ook mijn rijbewijs al een tijdje en vind drukke rotondes nog steeds irritantquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:00 schreef Bo. het volgende:
Zo, mijn eerste rijles zit erop
Ging opzich vrij goed, vond alleen het terugschakelen (voor een rotonde) nog pittig
Ik ga geen feestjes bouwen met de intsructeur: ouwe zak, maar hij komt op mij wel professioneel neer
Heb ook spullen gekregen voor theorie dus kan binnekort gaan leren.. heel fijn
try de rotonde hier eens een paar keer in de spits..quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn rijbewijs al een tijdje en vind drukke rotondes nog steeds irritant
DVDs van uh de bieb of het internet lenenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef R2cksson het volgende:
Iemand met theorieboekentips? Welke zijn prijs/kwaliteitsverhoudingsgewijs het interessantst?
Oh... *zoekopdracheacheache*quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
DVDs van uh de bieb of het internet lenen![]()
werkt net zo goed
-Van vrienden vragen die het boek hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef R2cksson het volgende:
Iemand met theorieboekentips? Welke zijn prijs/kwaliteitsverhoudingsgewijs het interessantst?
Veka en Verjo doen het goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:21 schreef R2cksson het volgende:
Veka best is die het best? Of ANWB? Ik ben een en ander aan het downloaden. Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken.
ik vond de VEKA t meest lijken op het CBR examenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Veka en Verjo doen het goed![]()
Je kan ook van alles wat mixen
http://wetten.overheid.nl/BWBR0004825/geldigheidsdatum_07-07-2010quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:25 schreef R2cksson het volgende:
Ja en hoe vind ik zo'n changelog van die wetgevingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |