Ben nog aan het bijkomen, m'n voeten zijn helemaal versleten (= zeer goede nachtquote:
Wat is misdragen?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijkomen, m'n voeten zijn helemaal versleten (= zeer goede nacht). 450km er op zitten maar ik heb me wel misdragen hoor, met 't gaspedaal. Maar daar was het ook gewoon té rustig voor!
Komt allemaal wel weer goed,het is gewoon wennen aan de autoquote:Op zondag 4 juli 2010 15:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Kwestie van hem eerst goed naar je toe halen.
100+ op 80 wegenquote:
Nou nou,en dat noteert Sinterklaas allemaal in zijn grote boek hoor! Die rijdt Raalte voorbij dit jaarquote:Op zondag 4 juli 2010 15:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
100+ op 80 wegenfoei! en snelweg ging ook los op veel stukken
Gaan m'n bekerhoudersquote:Op zondag 4 juli 2010 15:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou nou,en dat noteert Sinterklaas allemaal in zijn grote boek hoor! Die rijdt Raalte voorbij dit jaar
Ja,en geen spiegel in je zonnenkleppen.En geen goede houder voor je telefoon..quote:
Sinterklaas is een bitchquote:Op zondag 4 juli 2010 15:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja,en geen spiegel in je zonnenkleppen.En geen goede houder voor je telefoon..
Wennen.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef aflex het volgende:
Wat vinden de beginnende bestuurders van de overgang van diesel naar benzine?
M'n moeders Peugeot 206 laat ik constant afslaan, m'n eigen Lancer nog nooit. Toch was m'n lesauto (Auris) wel het fijnste waar ik tot nu toe in gereden hebquote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef aflex het volgende:
Had er eigenlijk niet zoveel problemen mee. Hellingproef vond ik alleen in het begin lastigquote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef aflex het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:38 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Had er eigenlijk niet zoveel problemen mee. Hellingproef vond ik alleen in het begin lastig
Geen idee, slaag er nog vaak in hem gewoon af te laten slaan. Dan geef ik wel gas, maar laat ik op een of andere manier niet goed de koppeling opkomen en dan rolt hij nog steeds naar achterquote:Op zondag 4 juli 2010 15:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo?
Gewoon rem los, veel gas en koppeling op laten komen
Het maakt op zich niet uit als je 5 centimeter naar achteren rolt, er staat toch niemand 5 cm van de bumper af.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Geen idee, slaag er nog vaak in hem gewoon af te laten slaan. Dan geef ik wel gas, maar laat ik op een of andere manier niet goed de koppeling opkomen en dan rolt hij nog steeds naar achter
Tja, totdat er iemand dat dus wel doet. Je weetmaar nooit, af en toe rolt hij wel echt flink naar achter hoor centimetertje of 20-30.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Het maakt op zich niet uit als je 5 centimeter naar achteren rolt, er staat toch niemand 5 cm van de bumper af.
Maar hoe doe jij dan de hellingproef, want eigenlijk zou je nooit zo ver achteruit kunnen(/mogen) rollen.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:55 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Tja, totdat er iemand dat dus wel doet. Je weetmaar nooit, af en toe rolt hij wel echt flink naar achter hoor centimetertje of 20-30.
Met de gewone rem. Maargoed, heb er nu eigenlijk niet meer zoveel last van. Af en toe gebeurt het nog wel eens dat ik vrij ver naar achter rol.. Dan sta ik al helemaal gespannen voor het stoplicht enzoquote:Op zondag 4 juli 2010 15:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar hoe doe jij dan de hellingproef, want eigenlijk zou je nooit zo ver achteruit kunnen(/mogen) rollen.
Voet op de rem, koppeling op laten komen tot je de auto 'voelt brommen', gas los en dan gas erbij geven en rustig de koppeling op laten komen.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Met de gewone rem. Maargoed, heb er nu eigenlijk niet meer zoveel last van. Af en toe gebeurt het nog wel eens dat ik vrij ver naar achter rol.. Dan sta ik al helemaal gespannen voor het stoplicht enzo
Bedoel je niet rem los?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Voet op de rem, koppeling op laten komen tot je de auto 'voelt brommen', gas los en dan gas erbij geven en rustig de koppeling op laten komen.
Dat zou moeten werken.
Vooral gevoel.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Wennen.
Maar gewoon een kwestie van meer gas geven en iets meer gevoel erin leggen.
Je leek dus net een bejaardequote:Op zondag 4 juli 2010 16:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Vooral gevoel.Toen ik voor het eerst met de auto van mijn ouders mocht rijden gaf ik veel en veel te veel gas. Voor mijn gevoel ging ik bijna opstijgen. En dan mijn moeder naast me die maar riep, rustig gas geven. Rustig!
![]()
Verder is het een prima wagen. Alleen wel wennen, toch een heel andere auto dan de lesauto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |