ehhmm, alleen praten over tablets en de apad valt bij mij niet onder "praten over producten", gewoon rotzooi.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Discusieren over producten mag dus niet?
Hoe noem je een aPad dan, geen product?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:23 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ehhmm, alleen praten over tablets en de apad valt bij mij niet onder "praten over producten", gewoon rotzooi.
Laten dit nu net de mensen zijn die de topic in leven houden met nuttige zakenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef ElmoFan het volgende:
Ja, dit topic is niet wat het geweest is. Er komen nu allemaal apple fanboys enzo
quote:Dear *naaam*
Thank you for ordering from dealextreme.com! This email contains important information regarding your recent purchase - please save it for reference.
Important: Please double check your shipping address listed below. Should it be incorrect, you may update it instantly via our online order management site. Note: if your address is correct, you do not have to do anything.
Current shipping address:
*shipadres*
Link to change your address: http://www.dealextreme.com/accounts/
Simply enter your account e-mail address and your receipt number and select the "Change or Confirm Shipping Address" option.
We will begin arranging for shipment. The address will be locked once your order enters the packaging and shipping process.
klopt, dat noem ik troepquote:Op maandag 5 juli 2010 11:24 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hoe noem je een aPad dan, geen product?
Gast
Ziet er nog best aardig uit, hoe duur was die?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Laten dit nu net de mensen zijn die de topic in leven houden met nuttige zaken![]()
Dion is zo'n beetje de godfather![]()
Ik heb een spycam op Ebay gehaaldHopelijk versie 3 met de goede kwaliteit
![]()
Geen idee wie deze website heeft gepost, heel interessant en informatief![]()
http://www.chucklohr.com/808/#Overview
[ afbeelding ]
9 euro bij troyexporter, deze zou versie 3 hebben verzonden naar iemand.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ziet er nog best aardig uit, hoe duur was die?
En onder het bureau van je secretaresse hangenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
9 euro bij troyexporter, deze zou versie 3 hebben verzonden naar iemand.
Het grote verschil is dat bij snelle bewegingen het beeld goed blijft.
Dat probleem heb je ook bij die spycam die we eerst massaal hebben gekocht ghehe![]()
Die gebruik ik nu als webcam, qua design een mooi ding![]()
Deze kun je ook wat beter verstoppen in je hand
Zit je onder dat bureau te prutsen met dubbelzijdig tape, blijkt er al 1 te hangen van iemand andersquote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Semmm het volgende:
[..]
En onder het bureau van je secretaresse hangen
Dat ding is tof!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Laten dit nu net de mensen zijn die de topic in leven houden met nuttige zaken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een beetje mag best, maar als dr al drie topics volgespamd worden met fanboy/anti, tablets dan is 't op een gegeven moment tijd voor een eigen topicje,,quote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Discusieren over producten mag dus niet?
Ook maar besteld (7,50 euro o.i.d.)quote:Op maandag 5 juli 2010 11:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Versie 3 ja, de andere 5 versies zijn kutquote:Op maandag 5 juli 2010 13:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ook maar besteld (7,50 euro o.i.d.)
Had al een md80, maar deze sleutelhangercamera schijnt beter te zijn!
Ik denk dat je heli naar beneden stort, of niet eens omhoog komtquote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef Michael-H het volgende:
Heb deze heli en deze wireless camera besteld, zou dat gaan werken? Kunnen ze aangesloten worden op dezelfde batterij?
nee, de heli is 3,7 (geloof ik) volt en de camera 9 volt. En ik ben bang dat als je een 9v batterij er aan gaat hangen dat ding niet meer op wil stijgenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:55 schreef Michael-H het volgende:
Heb deze heli en deze wireless camera besteld, zou dat gaan werken? Kunnen ze aangesloten worden op dezelfde batterij?
Dat is dan lang geleden want $14 is echt geen 7,50quote:Op maandag 5 juli 2010 14:20 schreef mvc het volgende:
Nu het toch over mini camera's gaat. Ik heb onlangs deze ontvangen.
Het apparaatje werkt als camera (720 x 480) 30fps, voice recorder, webcam en fotocamera (1280 x 1024. Het geheugen is uit te breiden d.m.v. een TF/Micro SD kaart.
De camera kostte me ¤7,50 inc. verzending via eBay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |