quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Ik heb Japanse zenders, en neem het zelf op zodat ik het kan gebruiken als RAW...
Ik gebruik inderdaad de MINST gecensureerde versie (De AT-X Versie)quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:16 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zijn jou HOTD trouwens gecensureerde versies of niet?
Hmm dan volg ik vanaf nu die welquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:30 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Ik gebruik inderdaad de MINST gecensureerde versie (De AT-X Versie)
Maar om eerlijk te zijn hebben ze ook 2 stukjes (dat de docent zichzelf van het schoolgebouw afgooit in Episode 1 en dat Tagaki (Dat roosharig meisje) gebruik maakt van de dril op de zombie in Episode 2)
Dat is het wel zo'n beetje... want als je de andere kanalen bekijkt, dan krijg je alleen maar zwart beeld met wat geluid en daar moet je het maar mee doen![]()
TV Tokyo enzo? Cool!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Ik heb Japanse zenders, en neem het zelf op zodat ik het kan gebruiken als RAW...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:27 schreef luffyd het volgende:
Nu het vakantie is eindelijk weer one piece opakken
Dan moet je wel goed zijn in japans want ik denk niet dat dat gesubt wordquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:27 schreef luffyd het volgende:
Nu het vakantie is eindelijk weer one piece opakken
one piece niet ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:28 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Dan moet je wel goed zijn in japans want ik denk niet dat dat gesubt word
Ik vond het sarcasme eraf druipenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
one piece niet ?
dat wordt wel degelijk gesubt.
om mis ik ergens iets sarcastisch in je post ?![]()
Code Geass: Lelouch of the Rebellionquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:50 schreef Mikevin het volgende:
Ik ben de laatste tijd wat meer anime gaan kijken maar ik raak snel door gave series heen.
Ik ben eigenlijk vooral van de wat serieuzere series, waar het woordje anime voor de tekenstijl staat ipv voor hoge stemmen en korte rokjes. Ik heb bijvoorbeeld wel eens one piece proberen te kijken maar ik kan niet zo goed tegen series waar na 3 afleveren al gigantische monsters en zwaarden tevoorschijn komen.
Anime's die ik tot nu toe heb gezien:
-Paar films van Ghibli, allemaal prachtig.
-Death Note, cliché maar erg leuk verhaal.
-Welcome to the NHK(zitten korte rokjes in ja maar dat is iets van de hoofdpersoon, niet van de serie zelf)
-Chaos Head
-FMA(niet brotherhood)
Ook heb ik Gurren Lagann gezien en ben ik bezig met Soul Eater, deze series zijn niet serieus maar op zo'n manier dat ze toch wel leuk zijn.
Iemand nog tips voor deze wat serieuzere anime's?
www.anime-planet.comquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |