SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat was jij.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:32 schreef KrentebolHooft het volgende:
Iemand raadde mij daar net Summe Wars aan, ik pm je wel een niet zo heel erg toegestane link
Ja Death Note Rewrite. Maar verwacht geen vervolg, proloog of epiloog want het is gewoon een herhaling van wat je al gezien heb. Dat is de enige reden dat ik ze niet gekeken heb en er dus niet over moet praten.quote:
Precies... Inmiddels een tijd geleden, tof om terug te zienquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:15 schreef lelouch het volgende:
De rewrites zijn wel leuk om te kijken. Voor als je Death Note nogmaals wilt zien maar geen tijd hebt om de hele serie te kijken.
tokyotosho heeft toch raw spul?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:03 schreef robin007bond het volgende:
Iemand een idee waar ik echte raws van openings kan vinden? Een beetje zoals Elitistfags, maar dan alleen openings. Wil even wat encodingsopties testen.
zekers.quote:
Jup.quote:Op zondag 11 juli 2010 07:43 schreef wc-eend het volgende:
Die Death Note rewrite, geeft die het hele verhaal van Death Note?
Is die al gesubbed dan? Zo ja, zou je mij een link daarvan kunnen pm'en? Ben daar ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Seikimatsu Occult Gakuin gaat de beste serie van dit seizoen worden. De OVA's niet meegrekend natuurlijk.
Black Lagoon: Roberta's Blood Trail & Black Rock Shooter! ~<3
Niks tegen Crunchier he, we doen het wel in FanSub looksquote:Op maandag 12 juli 2010 02:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gewoon zoeken op Tokyo Toshokan... Commie heeft em ondertiteld en Crunshyroll ook (Crunchier heeft em geript).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |