OP heeft idd een weekje pauzequote:Op zondag 4 juli 2010 16:00 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Binnenkort 3 weken vakantie, heb nog 600 Gb aan anime liggen die ik maar eens moet gaan kijken even een selectie maken welke ik ga meenemen naar de VS.
De topics gaan wel erg hard de laatste tijd.
Laatst weer 5 cm per second gekeken maar dit keer in full hd, prachtig...
Nu FMA B aan het inhalen, nog 9 eps tot de final te gaan
Maar weer eens op zoek naar goede anime van de afgelopen twee seizoenen. en damn one piece nog steeds neit online, of misschien een week pauze....
Uhm, het is poep en pies humor, geen pr0n.quote:
zie onderin de pagina's bij recommedations:quote:Op zondag 4 juli 2010 20:47 schreef JDx het volgende:
Ik heb nu Spritied Away, Howls Moving Castle en Ponyo gezien, kende het hele genre amper, maar vind het nu echt super, wat zijn nog meer aanraders? Vooral Spirited Away / Sen to chihiro no kamikakushi vond ik mooi.
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:47 schreef JDx het volgende:
Ik heb nu Spritied Away, Howls Moving Castle en Ponyo gezien, kende het hele genre amper, maar vind het nu echt super, wat zijn nog meer aanraders? Vooral Spirited Away / Sen to chihiro no kamikakushi vond ik mooi.
Ik ben nu bij episode 26. Het wordt steeds beter en beter.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:52 schreef wdn het volgende:
FMA:BWat een anime
Een FMA:Xing zou niet verkeerd zijn
Binnenkort maar eens proberen wat meer afleveringen te kijken, heb drie afleveringen gezien, maar iedereen schijnt het zo geweldig te vinden dat ik maar eens moet gaan kijken wat er nou zo geweldig aan is.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:21 schreef BattleCow het volgende:
Aaah, heerlijk! kan ik nog 1x genieten van de FMA characters. Kon het niet laten bezinken dat dit toch echt het einde was.
Binnenkort ook maar eens alle dvd's importeren
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef Ascendancy het volgende:
Woensdag pas tijd om FMA af te maken. Moet er 3![]()
Anders gaan jullie alles spoilen![]()
Ik moet echt week kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er komt een 2e seizoen van Arakawa under the bridge!![]()
Helaas heb ik de komende weken weinig tot geen tijd om te kijken :/ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
zo slecht hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |