Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:47 schreef Bravebart het volgende:
En als we er toch uitvliegen, post ik een naaktfoto.
quote:
Jammer van je 17 euro dude.quote:
quote:Case S.A. (1)
Medical history
• Parents are cousins
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:47 schreef Bravebart het volgende:
En als we er toch uitvliegen, post ik een naaktfoto.
Tautologie!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Je let toch niet op die buitenlander uit het noorden?
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:13 schreef Bravebart het volgende:
Jungs ik heb een nieuwe wallpaper, willen jullie hem zien?!
quote:
quote:
En die maken geen schijn van kans tegen onze leeuwen.quote:
Wtf ben je aan het doen danquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:12 schreef Bravebart het volgende:
GVD, is de televisie verboden door de politieAgregaat en BBQ mochten prima, maar tv niet
Nu maar Jack radiocommentaar
We hebben eind BBQ van de studie in de Delftse Houtquote:
Janquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:24 schreef jna het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Omdat het een jankhomo is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heb ik gemist? Waarom is Suarez er niet bij tegen Nederland?
Ik ken het. Rotdingen zijn datquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:52 schreef Bravebart het volgende:
Al m'n zonnebrillen sneuvelen de laatste week
Ja, maar, pfff, ze waren me zo dierbaarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ken het. Rotdingen zijn dat
Sterkte
Hij moet wel tof zijn!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:26 schreef Bravebart het volgende:
Wij hebben gewoon een Jaïr op de studie ben ik vandaag achtergekomen
Kan niet anders.quote:
Hij heeft wel vette minimal op z'n iPod staan jaquote:
Net als ik!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij heeft wel vette minimal op z'n iPod staan jaMaar hij is echt een enorme neger.
Vorige week afgestudeerd media & entertainment management.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:37 schreef The_Dean het volgende:
Wat voor opleiding doe jij tegenwoordig Jan?
Luister jij minimal dan?quote:
Ik luister alles, als het maar van artiesten is die hun eigen ding doen. Dat vind ik echt tof!quote:
En L.no dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:48 schreef The_Dean het volgende:
Nou en, ik laat de boel ook staan
[ afbeelding ]
Die mag haar baard ook best laten groeien als ze dat wilquote:
Breng dr nou niet op ideeën!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die mag haar baard ook best laten groeien als ze dat wil
Ja tof!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ik luister alles, als het maar van artiesten is die hun eigen ding doen. Dat vind ik echt tof!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:53 schreef jna het volgende:
Even terug kijkend op gisteren, vond ik er eigenlijk geen Braziliaan
Geen idee, ik zag hem niet.quote:
Fietsenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Middag
Heb een nieuwe fiets gekocht om lekker mee te gaan touren. Het is geen racefiets, maar een gewone recreatiefiets.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:41 schreef jna het volgende:
Zouden ze bij de Nederlandse energiemaatschappij al in hun broek beginnen te poepen? Met hun "een jaar gratis stroom als Nederland wereldkampioen wordt" actie
Gewoon om de NEM te klieren hoop ik dat ze het redden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:41 schreef jna het volgende:
Zouden ze bij de Nederlandse energiemaatschappij al in hun broek beginnen te poepen? Met hun "een jaar gratis stroom als Nederland wereldkampioen wordt" actie
Heb je de kleine lettertjes gelezen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:41 schreef jna het volgende:
Meen je niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je de kleine lettertjes gelezen?Het is maar voor een beperkt aantal mensen. Laffe gasten.
Welquote:
http://www.volkskrant.nl/(...)gestaan_als_kansspelquote:Volgens het ministerie is de actie in strijd met de Wet op de kansspelen. ‘Het is bedrijven toegestaan een ‘promotioneel kansspel’ op te zetten. Maar het totale prijzengeld mag niet meer zijn dan 100 duizend euro’, aldus Justitie. Grotere kansspelen zijn met veel meer regels omkleed.
Het ministerie wil daarom dat de NEM haar nieuwe klanten laat weten dat er maximaal 222 nieuwe klanten aan de actie mogen deelnemen. Maar inmiddels hebben al duizenden nieuwe klanten zich opgegeven.
Daarom zat er al iemand te klagen over kansspel-dingesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je de kleine lettertjes gelezen?Het is maar voor een beperkt aantal mensen. Laffe gasten.
quote:
Als je naar hen overstapt, dan vraag je er ook gewoon om genaaid te worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:32 schreef jna het volgende:
Je weet toch dat ze je gaan naaien dus ik snap sowieso niet dat iemand overstapt
Ja, hoor net de eerste klappenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Is dat nu pas bij jou?
Hier was het gisteravond al.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:35 schreef jna het volgende:
En dan komen die flikkers ook nog aanbellen
Ik zeg doei!
Nope, ik ben net droog teruggekomen van de C1000quote:
Lee towersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:03 schreef Bravebart het volgende:
De buren draaienAls ik eeeeeergens een hekel aan heb is het wel Lee fucking Towers
Hij is zo'n lutserquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:06 schreef jna het volgende:
[..]
Lee towersdie werd boos omdat ze bij het eeuwfeest van Feyenoord " you'll never walk alone" door gerry and the pacemakers lieten zingen
hij vond dat hij dat eigenlijk moest zingen
Als het goed is, komt er nog één langs.quote:
Alsof je bløf het Friese volkslied laat zingenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:08 schreef The_Dean het volgende:
Hij heeft gelijk.
Ik zou ze persoonlijk voor de bek slaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:09 schreef jna het volgende:
[..]
Alsof je bløf het Friese volkslied laat zingen
voor is goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zou ze persoonlijk voor de bek slaan.
Tegen ook. Hard.quote:
Kane zou Kreun moeten heten.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:38 schreef The_Dean het volgende:
Heb niks tegen Zeeuwen, alleen tegen Blof. En Kane.
En Anouk.
En U2.
Je noemt Anouk en Kane toch geen Zeeuwen hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:38 schreef The_Dean het volgende:
En Anouk.
En U2.
Nee hoor, gewoon bands waarvan ik liefst zie dat ze langzaam en pijnlijk sterven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:41 schreef jna het volgende:
[..]
Je noemt Anouk en Kane toch geen Zeeuwen he
Anouk vind ik wel tof. Die mag je inruilen voor Di-rect in dat rijtjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon bands waarvan ik liefst zie dat ze langzaam en pijnlijk sterven.
Genoteerd...quote:
Kane en Anouk inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:38 schreef The_Dean het volgende:
En Anouk.
En U2.
Junkie XL is supervet, maar heeft compleet afgedaan door die commercialquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Genoteerd...
Al heeft Holkenborg wel een vette Elvis remix gemaakt.
Wie?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef Bravebart het volgende:
Die Joachim Löw is zo'n strandjanet heMet z'n kapsel en z'n strakke blauwe shirtje.
Dat heb ik voorspeld in mijn pool, dus dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:04 schreef jna het volgende:
Finale tegen Duitsland dan maar
Verf ik m'n hitlersnorretje oranje
quote:
?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:28 schreef jna het volgende:
Waarom laat je je ogen foto op het dak van je mini zetten
Er staat hier een mini cooper van een makelaar geparkeerd. Op het dak staat een foto van iemandquote:
Over mooie Mini's gesprokenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:33 schreef jna het volgende:
[..]
Er staat hier een mini cooper van een makelaar geparkeerd. Op het dak staat een foto van iemand
Met Audi wieldoppen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Over mooie Mini's gesproken
[ afbeelding ]
Wat is ei schattig.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Over mooie Mini's gesproken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:40 schreef L.no het volgende:
Rode skinny jeans. Waar te koop?
Wát een topic
En deze twee: the sims 3 en vervolg: ik kan mijn topics niet sluiten
Lucquote:
Jahoor, eindelijk weer eens heerlijk geslapen. Hoe is het daar?quote:Op zondag 4 juli 2010 08:54 schreef The_Dean het volgende:
Alles goed?
Op de bank in slaap gevallen, dus goed brakquote:Op zondag 4 juli 2010 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor, eindelijk weer eens heerlijk geslapen. Hoe is het daar?
Veel plezierquote:Op zondag 4 juli 2010 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo naar omgeving Neeltje Jans voor le tour de France.
Wtfquote:Op zondag 4 juli 2010 10:45 schreef Bravebart het volgende:
Toen ik ging slapen lag m'n laptop op een tijdschrift op m'n nachtkastje, nu ligt hij op de grond onder datzelfde tijdschriftWTF happened
Haha, wat een gangster ben je. In je dromen over bazen dromen.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:52 schreef jna het volgende:
goed bezig Bart, schade of gewoon netjes neergelegd?
Ik droomde trouwens dat ik twix'jes aan het eten was met snoop dogg
Ik twijfel nu wel, want zo enorm maaien met m'n armen doe ik toch niet dacht ikquote:Op zondag 4 juli 2010 10:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Wtf
Weet je zeker dat het op je nachtkastje was?
Nee hij ligt heel netjes waar hij normaal ook wel eens ligt, met de lader er nog inquote:Op zondag 4 juli 2010 10:52 schreef jna het volgende:
goed bezig Bart, schade of gewoon netjes neergelegd?
Ik droomde trouwens dat ik twix'jes aan het eten was met snoop dogg
quote:
Ja, het is wel erg rustigquote:Op zondag 4 juli 2010 13:42 schreef L.no het volgende:
Shit man, dit topic is open sinds donderdag.
What the hell man!
Yayquote:
ohquote:Ben wel heel even weg, even iets ophalen bij mijn ouders! BRB!!
quote:
quote:
Wanneer krijg je m dan?quote:
Gewoon lijn 51 pop. Simpeler is het niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef L.no het volgende:
Ik snap de bussensysteem in jouw woonplaats niet, dushi.
Cool.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef The_Dean het volgende:
Nog niet letterlijk in huis, in de aanhanger achter huis
Vandaag/morgen eerst alle zooi/kleren opruimen, bed aan de kant en dan de nieuwe erin. Moet ik alleen nog het matras bij ouders weg halen morgen
Heul niet!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon lijn 51 pop. Simpeler is het niet.
Dan zetten we onze matrassen in de huiskamer.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:06 schreef The_Dean het volgende:
Misschien... hangt er vanaf hoe vlot alles gaat vandaag en morgen
Ik doe mijn best
ga studeren, probleem opgelostquote:Op zondag 4 juli 2010 14:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Heul niet!
Ik moet ook overstappen vanuit leeuwarden.
Maar ik snap de prijzen niet zo.
Volgens 9292ov zijn het 6 zones. Ik dus kijken voor een dalkaart (WANT DE 'G' GEBRUIKEN DOEN ZE HEUL NIET AAN), maar het heeft een stomme tijdslimiet van 2 uur en je mag het alleen in een soort bedrijf gebruiken. Jullie hebben er 3 man. Zelfs de prijzen verschillen.
Ik ben te arm en ik weet niet hoe je goedkoop kan reizen.
Oh, in de stad... ja, waar ook...quote:Op zondag 4 juli 2010 14:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Heul niet!
Ik moet ook overstappen vanuit leeuwarden.
Maar ik snap de prijzen niet zo.
Volgens 9292ov zijn het 6 zones. Ik dus kijken voor een dalkaart (WANT DE 'G' GEBRUIKEN DOEN ZE HEUL NIET AAN), maar het heeft een stomme tijdslimiet van 2 uur en je mag het alleen in een soort bedrijf gebruiken. Jullie hebben er 3 man. Zelfs de prijzen verschillen.
Ik ben te arm en ik weet niet hoe je goedkoop kan reizen.
Midden in de vakantie zeker.quote:
Mijn afspraak is eerder dan jij klaar bent met je werk denk ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, in de stad... ja, waar ook...
Anders kijken we morgen toch even als ik je oppik? We oefenen niet, dus tijd zat.
Heb je nou morgen die intake? Of dinsdag?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn afspraak is eerder dan jij klaar bent met je werk denk ik.
dinsdag.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je nou morgen die intake? Of dinsdag?
Ja, dat zei je al, maar was even in de warquote:Op zondag 4 juli 2010 14:15 schreef L.no het volgende:
[..]
dinsdag.
Daarom kom ik morgen, omdat ik het misschien niet haal ofzo. Stel je voor dat er vertraging is midden in NL.
Uiteraard. Groeit nog elke dagquote:
Voor Friesland College in leeuwarden, de opleiding mediavormgeving.quote:
Tof, wat is dat precies? Mbo of hbo? En dan ga je bij diennepien wonen?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor Friesland College in leeuwarden, de opleiding mediavormgeving.
http://www.frieslandcolle(...)/mediavormgever.aspxquote:Op zondag 4 juli 2010 14:52 schreef jna het volgende:
[..]
Tof, wat is dat precies? Mbo of hbo? En dan ga je bij diennepien wonen?
En vanaf september dan? Want je zit nu in 5(?) havo? Of eerst havo afmaken?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:54 schreef L.no het volgende:
[..]
http://www.frieslandcolle(...)/mediavormgever.aspx
Perfect voor mij.![]()
MBO,
en ja, ik ga bij m wonen, scheelt geld voor kamers.
Jup.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:59 schreef jna het volgende:
[..]
En vanaf september dan? Want je zit nu in 5(?) havo? Of eerst havo afmaken?
Ok. Of gewoon hbo na het mboquote:Op zondag 4 juli 2010 15:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup.
Havo (4) haal ik helaas niet meer
Misschien als ik genoeg geld heb, dat ik een avondcursus doe van havo.
Jup.quote:
Dat is het probleem. Ik weet echt niets wat er zal gebeuren.quote:
Volgens mij wel!quote:
Hopelijk is het niet in het Friesquote:Op zondag 4 juli 2010 15:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Ik weet echt niets wat er zal gebeuren.
Ik ben door het dolle heen!quote:
Oke, ze zijn vast minder die-hard dan jouw dorpje denk ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:33 schreef The_Dean het volgende:
Jan moet niet zo zwetsen
Alles is gewoon in het Nederlands hoor. Al kunnen/kennen ze geheid Fries, als je het niet spreekt schakelen ze zonder pardon om. Zo niet, dan mag je meppen.
Haha.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:39 schreef jna het volgende:
Ik kreeg ook m'n taaltoets in het Rotterdams. Toen heb ik overal "oh ja joh?!" ingevuld.
Jatochniettan!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:39 schreef jna het volgende:
Ik kreeg ook m'n taaltoets in het Rotterdams. Toen heb ik overal "oh ja joh?!" ingevuld.
Je kan het altijd leren inderdaad, maar ze zijn inderdaad niet overal zo diepfries als wijquote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, ze zijn vast minder die-hard dan jouw dorpje denk ik.
Ik moet toch de taal bestuderen.
Precies goedquote:Op zondag 4 juli 2010 15:48 schreef L.no het volgende:
Hoe schrijf je die hartjes (ik weet dat ze het niet zijn) in de frieze vlag?
pompeblêden? ofzoiets.
Maar dan leer je Leeuwarders, en niet Fries. Weest wel is het stadsFries, wat verschilt van het echte Friesquote:Op zondag 4 juli 2010 15:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha.
Ik ken wel nieuwe termen zoals 'weest wel', 'genot' en 'goeie'.Dat leeuwarden topic reeks leert me wel dingen.
Mijn eerste woordje.quote:
Mja, dan kan ik wel tenminste op school praten.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dan leer je Leeuwarders, en niet Fries. Weest wel is het stadsFries, wat verschilt van het echte Fries
Ohja, er is ook rivaliteit tussen de gebieden.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:09 schreef The_Dean het volgende:
Leeuwarders is geen taal. Dus gewoon het echte Fries leren. Laat die Leeuwarders maar gaar koken in dat spraakgebrek van ze.
nahquote:Op zondag 4 juli 2010 16:22 schreef jna het volgende:
Ik weet al wat je bij die intake moet doen. Je moet het Friese volkslied zingen
Nja, rivaliteit is wat overdreven misschien, maar zijn willen eigenlijk niet bij Friesland horen en wij willen ze best kwijt.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Ohja, er is ook rivaliteit tussen de gebieden.
[..]
nah
rivaliteit dus.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, rivaliteit is wat overdreven misschien, maar zijn willen eigenlijk niet bij Friesland horen en wij willen ze best kwijt.
Paupers ook op /b/quote:
Messentrekkers jaquote:Op zondag 4 juli 2010 16:58 schreef L.no het volgende:
[..]
rivaliteit dus.
Hoe noemen ze jullie ook alweer... messenstekers enzo..
normaal vind ik ze awesome, maar nu vind ik ze kut.quote:
4th of July hè, goeie dag om zoiets te doenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:14 schreef L.no het volgende:
[..]
normaal vind ik ze awesome, maar nu vind ik ze kut.
I know.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
4th of July hè, goeie dag om zoiets te doen
Je kent /b/ niet lieverd?quote:
Wat ben je toch een noob eh.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat ben je toch een noob eh.![]()
Even jou heropvoeden.
Ja, geen idee.quote:
Niet naar /b/.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:16 schreef L.no het volgende:
Ik heb toch een link gegeven?
Wat valt er niet aan te snappen? Jeetje
Het ging meer om dat ze youtube hebben verkracht.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet naar /b/.
Ik snap nu wel een beetje wat het is hoor
kej.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Het ging meer om dat ze youtube hebben verkracht.
Wát ze zijn is niet eens boeiend in dit geval.
Mooi toch!quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Mooi toch!
Mensen waarderen je woonplaats meer.
Voor alles een eerste keer.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:18 schreef jna het volgende:
Limburg is elk jaar meerdere keren op tv en daar heb ik nog nooit zo'n topic van gezien, dus dat zal ook vast niet meer komen
Ja, tijdens carnaval, als er weer eens illegaal vuurwerk is onderschept of er weer een wietrel is met een burgemeesterquote:Op zondag 4 juli 2010 20:18 schreef jna het volgende:
Limburg is elk jaar meerdere keren op tv en daar heb ik nog nooit zo'n topic van gezien, dus dat zal ook vast niet meer komen
Dat ook ja, maar ik bedoelde vooral de Amstel gold race en het NK wielrennenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, tijdens carnaval, als er weer eens illegaal vuurwerk is onderschept of er weer een wietrel is met een burgemeester
Oh. Dat kijk ik nietquote:Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef jna het volgende:
[..]
Dat ook ja, maar ik bedoelde vooral de Amstel gold race en het NK wielrennen
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 20:41 schreef jna het volgende:
Heeft die gehandicapte uit Zeeland weer stiekem meegedaan trouwens vandaag?
De politie was nog bij hem langsgeweest met het verzoek om nu maar niets uit te halen op straffe van een tijdje in de gevangenis.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:41 schreef jna het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat je iemand uit deze reeks bedoeldequote:Op zondag 4 juli 2010 20:41 schreef jna het volgende:
Daar kijk jij dan gelijk weer naar...quote:Op zondag 4 juli 2010 21:31 schreef jna het volgende:
HET IS EEN ECKTE ECKTE HOOR! CHECK DIE BOBBEL IN ZN BROEK!
tuurlijk, ff checken of het niet gewoon schoenpoets is..quote:Op zondag 4 juli 2010 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar kijk jij dan gelijk weer naar...
Het viel mij al op dat die richting dat wijf naast 'em wijst.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:31 schreef jna het volgende:
Hij hangt er wel charmant bij ja...quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef jna het volgende:
[..]
tuurlijk, ff checken of het niet gewoon schoenpoets is..
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:31 schreef jna het volgende:
Gistermorgen dus.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Stond zelfs in de krant vanmorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |