is die de laatste 5 jaar gestopt dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
*zet tv aan*
Volgens mij is ie al een tijdje bezig
Ohquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
*zet tv aan*
Volgens mij is ie al een tijdje bezig
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff wil eigenlijk nog even douchen voor ik ga slapen, maar zelfs daar heb ik geen zin in.
Heb echt een mega nergens-zin-in-dag. Zal het weer wel zijn.
Doe het je niet naquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik moest vandaag fysio fitnessen
Sportschool.. moet ik eigenlijk ook weer naartoequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Doe het je niet naHeb de sportschool ook uitgesteld naar morgen, niet zo slim - warmste dag van de week enzo
Was twee weken niet geweest ivm vakantie en echt afgelopen dinsdag, ik ging dood. Had het bloedheet, liep helemaal rood aan. Was echt niet grappig. Nouja nu weer lekker opbouwen en wat vaker op de fiets naar mn werk en dan kom ik weer n btje in mn routine.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sportschool.. moet ik eigenlijk ook weer naartoeMaar eens kijken of ik dat ergens in de avonduurtjes kan doen..
Begin al te zweten als ik er aan denk
Das al snel he?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:55 schreef Barretje80 het volgende:
Welterusten allemaal..
ik nacht-braak nog even door.. alhoewel.. zo laat is het nog niet..
iemand nog intresse in kaartjes voor sensation white??
das morgen alquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga morgen op vakantie!!!
Eindelijk niets
Eindelijk gewoon in een tent en helemaal niets!!
Dat doe ik elke dagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal heeft zijn ogen open maar is nog niet wakker
Je zou het bij de afdeling communicatie kunnen proberen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:18 schreef RATMEN het volgende:
Pff, ik kan jullie allemaal niet volgen zo snel als jullie gaan!!
Admiraal: ik speel in mn volgende voorstelling bij Drang een buschauffeur in de periode net na de 2e wereldoorlog. Is er een manier om in contact te komen met oud chauffeurs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |