quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mmm ik koop net een nieuwe zwembroek...maar hij schijnt wel heeeeel erg door. Waarom moet ik ook altijd een witte zwembroek hebben hahahaa.
compensatie drang toch?quote:
Draag je niets onder je zwembroek? Boxershort eronder? ik vind de binnenkant van een zwembroek niet zo prettig, die geruitte gaasjesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mmm ik koop net een nieuwe zwembroek...maar hij schijnt wel heeeeel erg door. Waarom moet ik ook altijd een witte zwembroek hebben hahahaa.
waar ben je heen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
veels te benauwd in de treinen straks nog met bus ook
mweh het is koudquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
compensatie drang toch?
volgens mij is het nu heerlijk op booreiland... windje viel me hier al op in den haag... heerlijk...
Je gaat er vanuit dat ie een bermudazwembroek heeft...mss is het wel een witte speedoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Draag je niets onder je zwembroek? Boxershort eronder? ik vind de binnenkant van een zwembroek niet zo prettig, die geruitte gaasjes
O ja, ik draag dus echt nevernooit niet speedos maar ik heb er idd niet aangedacht dat hij dat misschien wel doet. Ik vind het niet eruit zien hoor maar als je zoveel mogelijk bruin wilt worden zonder naakt te gaan kan je beter speedos dragen ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:39 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat ie een bermudazwembroek heeft...mss is het wel een witte speedo
[ afbeelding ]
Hoofddorp, lego in elkaar zettenquote:
ben vandaag jaloers op je!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh het is koud
ik loop hier met me trui aan.. en af en toe vallen er druppeltjes uit de lucht. brr!!
het zal me benieuwen als ik morgen weer aan land kom :p
ach.. volgende week hele week vrij![]()
reken maar dat ik veel op het strand lig!
Kijkduin, bij habanas is het gezelligst. Daar ligt een gozer van FOK altijd met biertjes en bied hij zelfs zijn handdoek aan om te zitten en gaat ie op koelbox zitten, zo aardig! Er komen vaker meer FOKkers erbij zitten/liggen. Kom je ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh het is koud
ik loop hier met me trui aan.. en af en toe vallen er druppeltjes uit de lucht. brr!!
O ja, dat zei je al ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoofddorp, lego in elkaar zetten
Geef niet .... zal wel harder voor je typen...dan versta je het beterquote:
en ik maar werkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh het is koud
tsja.. verschil moet er wezen..quote:
Het gaat om het ideequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:53 schreef Civilian het volgende:
Zo en nu onverwacht naar enschede omdat iemand daar een zwembadje in zn achtertuin heeftdat ik de zee in mn achtertuin heb doet er even niet toe
ik zal eens kijken of ik jullie kan vindenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijkduin, bij habanas is het gezelligst. Daar ligt een gozer van FOK altijd met biertjes en bied hij zelfs zijn handdoek aan om te zitten en gaat ie op koelbox zitten, zo aardig! Er komen vaker meer FOKkers erbij zitten/liggen. Kom je ook?
Ik hoor net van Sum dat het vandaag niet kan, die gozer is weg en wij hebben andere dingen te doen. Sorrie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of ik jullie kan vinden
welke kleur koelbox??
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:19 schreef SolidasRock het volgende:
Ik hoor net van Sum dat het vandaag niet kan, die gozer is weg en wij hebben andere dingen te doen. Sorrie.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Geef niet .... zal wel harder voor je typen...dan versta je het beter
Welke foon heb je nu?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Hier is het alleen bewolkt....ow wacht het regent ook.
Ben toch aan het klooien met mn nieuwe foon
Ik hoop dat Dld wint! Lijkt me tof om ze tegen NL te zien spelen in de finalequote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke foon heb je nu?
Nu ff DUI-ARG kijken, misschien weer mooi voetbal, misschien slaapverwekkend, we zullen zien.
Klieren met nieuwe foons is altijd leukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben toch aan het klooien met mn nieuwe foon
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:41 schreef Jill-RMC het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Tsk stomme Duitsers, gun die Argentijnen nou ook eens wat. (Had 1-2 op mn poule)
Maar iig wel winst voor Germany....final NL - D weer een stapje dichterbij![]()
Maradona
Duitsland speelt best goed, we moeten oppassen voor ze. Uruguay waar we dinsdag tegen moeten maak ik me minder zorgen om.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Tsk stomme Duitsers, gun die Argentijnen nou ook eens wat. (Had 1-2 op mn poule)
Maar iig wel winst voor Germany....final NL - D weer een stapje dichterbij![]()
Maradona
Hij is leuk jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:40 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1021491/8e3684e1/spook_prank.html
![]()
![]()
Straks vergeet ik anders het nieuwe topic te volgenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:33 schreef SolidasRock het volgende:
een tvp posten terwijl nog maar 10 postjes te gaan zijn?
Nieuwe knopje "Volg topic" al eens gevonden en gebruikt?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Straks vergeet ik anders het nieuwe topic te volgen
Lief blijven!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nieuwe knopje "Volg topic" al eens gevonden en gebruikt?
Was het niet lief genoeg geschreven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2010 21:20:01 ]
Ik ontdek net (al) dat ik ook mobiel kan internetten maar ik zie de nummering van de posts niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:24 schreef SolidasRock het volgende:
Nee hoor, ik zal opletten bij het neerkomen.![]()
Enne... waarom is het altijd hier zo stil zo rond de 290e post. Tis net of niemand hem wil volposten om geen nieuwe topic te hoeven openen?
299 nu :pquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ontdek net (al) dat ik ook mobiel kan internetten maar ik zie de nummering van de posts niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |