watquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:01 schreef Bav het volgende:
Ik vind dikke jongens ook wel wat hebben, maar dan wel de 'schattige' dikke jongens
'Wel wat hebben' in de zin van aantrekkelijk of gewoon aandoenlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:01 schreef Bav het volgende:
Ik vind dikke jongens ook wel wat hebben, maar dan wel de 'schattige' dikke jongens
Ja, denk aan rode wangetjes en een bol hoofd. Ik vind het soms schattig.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:06 schreef Bav het volgende:
[..]
Ja, denk aan rode wangetjes en een bol hoofd. Ik vind het soms schattig.
Nah, niet aandoenlijk. Ofja, dat ook wel want het is schattig. Ik vind het wel aantrekkelijk. Jongens die er lief uitzien zijn bij mij altijd goed.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
'Wel wat hebben' in de zin van aantrekkelijk of gewoon aandoenlijk
Totdat je met ze in bed moet duiken en je niet langs hun vieze zweetnaad komt en ongeschoren vieze kleine piemel die je bijna niet zietquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:06 schreef Bav het volgende:
[..]
Ja, denk aan rode wangetjes en een bol hoofd. Ik vind het soms schattig.
Ik heb ook nog nooit een dikke vriend gehad. Waarschijnlijk zal ik op het naakte lijf wel afknappen idd. Toch blijven ze schattig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Totdat je met ze in bed moet duiken en je niet langs hun vieze zweetnaad komt en ongeschoren vieze kleine piemel die je bijna niet ziet
Zoiets?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Bav het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een dikke vriend gehad. Waarschijnlijk zal ik op het naakte lijf wel afknappen idd. Toch blijven ze schattig.
Het gaat toch om zijn buik!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |