waar is hier?quote:
bui activeert nog verder terwijl het noordwaarts trektquote:
Gaat er mooi langs, kan ik eindelijk douchenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
bui activeert nog verder terwijl het noordwaarts trekt
Ik ga morgen vandaag naar een bruiloft waarbij wij van 14.00u tot ongeveer 18.00u buiten zijn (Amsterdam).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
En meteogram heeft weer eens gelijk gekregen! Geen regen of wat dan ook maar.
Maar als ik voor vandaag mag geloven kan het leuk worden![]()
[ afbeelding ]
10.9mm aan buien tussen 14 en 16 uur + 3.7mm aan regen, das al 14.6mm! Plus het andere: 0.7 + 0.2 + 0.8 = 1.7 + 14.6 = 16.3mm
(P.S Deze meteogram veranderd per uur dus volgende run kan weer anders zijn)
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:32 schreef DemonRage het volgende:
Kijk nu eens op de satelliet loop van Frankrijk.
Moi vlekskequote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:32 schreef DemonRage het volgende:
Kijk nu eens op de satelliet loop van Frankrijk.
Dat kan, maar hoeft niet. Volgens het KNMI is er kans op onweersbuien, maar hoeft niet overal te zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik neem aan dat dat puistje uit Frankrijk NL aandoet in de loop van de middag? Ga vanmiddag namelijk naar een dance-festival in de omgeving van Eindhoven
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:44 schreef Isiolo het volgende:
Ik denk dat die bui boven Frankrijk rond een uur of twee boven de Randstad los gaat.
Tour de aqua
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:30 schreef aloa het volgende:
Dat complex uit Frankrijk lijkt voor een groot deel de Noordzee op te trekken en een deel over het westen vasn Nederland.
Later iddquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:38 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Er zouden toch ook losse flodders gaan ontstaan?
quote:Vooral in de westelijke helft wolkenvelden; een enkele bui, zeer lokaal met onweer. Elders geregeld zon en vanmiddag en vanavond in het oosten en zuidoosten lokaal enkele stevige onweersbuien. Er is daarbij tevens kans op hagel en ook windstoten tot circa 75 km/uur. De maximumtemperatuur ligt tussen 22 graden aan zee en nog ruim 30 graden in het (zuid)oosten. De wind is zwak tot matig en komt uit west tot noordwest.
Niet zeuren. Alweer 29 in Ehvquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:11 schreef Stephan1237 het volgende:
25.8 in Rotterdam, dacht dat het maar 23 zou worden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |